Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE "RECHIZITE SCOLARE"


Detaliu pentru invitatia numarul 331744
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TELEORMAN
Numar invitatie: 331744/16.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE "RECHIZITE SCOLARE"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TELEORMANCod fiscal: 4568063, Adresa: CARPATI NR 15, Alexandria, Telefon: 0247312712, Fax: 0247/317092
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE "RECHIZITE SCOLARE"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE ?RECHIZITE SCOLARE?: LOT 1 ? PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE pentru CLASA PREGATITOARE -1.537 bucLOT 2 ? PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE pentru CLASA I -1.961 bucLOT 3 ? PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE pentru CLASELE a II-a, a III-a si a IV-a ? 5.416 bucLOT 4 ? PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE pentru CLASELE a V-a, a VI-a si a VII-a ? 5.568 bucLOT 5 ? PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE pentru CLASA a VIII-a-1.866 buc.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 345.62 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.550, 00 lei , din care: LOT 1 ? PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE pentru CLASA PREGATITOARE: 550, 00 lei;LOT 2 ? PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE pentru CLASA I: 700, 00 lei;LOT 3 ? PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE pentru CLASELE a II-a, a III-a si a IV-a: 2.000, 00 lei;LOT 4 ? PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE pentru CLASELE a V-a, a VI-a si a VII-a: 2.500, 00 lei;LOT 5 ? PACHETE CU RECHIZITE SCOLARE pentru CLASA a VIII-a: 800, 00 lei;Dovada constituirii garantiei de participare se va scana si se va atasa in SEAP la Sectiunea ?Documente de calificare?, iar in cazul garantiilor constituite prin Scrisoare de garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(FORMULAR NR. 2), acestea vor fi transmise si in original la sediul autoritatii contractante, cu mentiunea "In atentia Biroului Achizitii Publice - camera 212", pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si pentru o perioada de valabilitate de 90 de zile de la data deschiderii ofertelor, stabilite de autoritatea contractanta, va conduce la eliminarea ofertantului. Garantia pentru participare se exprima in RON si poate fi constituita in conformitate cu art. 86 din H.G. 925/2006. Cont autoritate contractanta: RO17TREZ6065005XXX000157, deschis la Trezoreria mun. Alexandria . Cod fiscal autoritate contractanta :4568063 . Daca ofertantul este I.M.M., indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de I.M.M. prevazute prin actele normative mentionate.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluil de achizitie este de 10 %, din valoarea contractului fara TVA. Constituirea acesteia se poate face in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: * Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu FORMULAR NR. 3 din sectiunea de Formulare ? in original. Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.* Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Cerinta obligatorie: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu FORMULAR NR. 4 din sectiunea de Formulare ? in original .2. Prezentare certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Prezentare certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice/fizice straine - un document similar/declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens - in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.* Certificat de participare cu oferta independenta- Cerinta obligatorie: Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314 / 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completat in conformitate cu FORMULAR NR. 13 din sectiunea de Formulare ? in original.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.* Conflictul de interese- Cerinta obligatorie: 691 (Evitarea conflictului de interese ? ?Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire?.) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat in conformitate cu FORMULAR NR. 7 ? in original.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.Persoanele care detin functii de conducere din cadrul autoritatii contractante sunt: Gherghe Valeria ? Inspector Scolar General ? Reprezentant legalNeacsu Alexandru ? Inspector Scolar General AdjunctAnghel Angela ? Contabil Sef. * Persoane juridice/fizice romane - Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic, in original sau copie conforma cu originalul.Acesta se va solicita pentru conformitate, in original sau copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.* Persoane juridice/fizice straine - Cerinta obligatorie: Documente care apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat - copie legalizata.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil - Cerinta obligatorie: 1. Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, la data de 31.12.2011, insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (in copie lizibila conforma cu originalul) . 2. Prezentarea cifrei de afaceri globala care vizeaza ultimii 3 (trei) ani ? 2009, 2010 si 2011 - Fisa de informatii generale completat in conformitate cu FORMULAR NR. 11 din sectiunea de Formulare ? in original sau copii lizibile ?conform cu originalul?. . Documentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: * Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani - Cerinta obligatorie. ** Mostre - Cerinta obligatorie. * Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, completata in conformitate cu FORMULAR NR. 6 din sectiunea de Formulare ? in original. Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare prezentei achizitii. Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?. ** Prezentarea, la sediul ISJ Teleorman, pana la expirarea termenului limita pentru depunerea ofertelor, termen mentionat in anuntul de participare, in mod obligatoriu, a unui pachet cuprinzand mostre (rechizite scolare) din lotul/loturile pentru care oferteaza. Standarde de asigurare a calitatii - Cerinta obligatorie. Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, respectiv ISO 9001/2008 sau echivalent. Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 10:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer