Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE "RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014"


Detaliu pentru invitatia numarul 353382
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Hunedoara
Numar invitatie: 353382/04.09.2013
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE "RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului HunedoaraCod fiscal: 4944320, Adresa: Deva, str. Gh.Baritiu nr.2, Deva, Telefon: +40 254213315, Fax: +40 254215034
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Deva, str. Gh.Baritiu nr.2, Deva, Romania, cod postal: 330065, telefon: +40 254213315, fax: +40 254215034, persoana de contact: Mircea Boian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Deva, str. Gh.Baritiu nr.2, Deva, Romania, cod postal: 330065
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE "RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE "RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2012-2013" pentru judetul Hunedoara, compuse din 8300 pachete rechizite.Produsele cu caracteristicile (specificatiile tehnice) minimale si cantitatile necesare pentru fiecare tip de pachet, sunt prevazute in Caietul de sarcini .
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 504 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3000 lei , respectiv 1500 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM. Modul de constituire a garantiei de participare. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/ 2006, in lei si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.16), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul RO 97 TREZ 366 5005 XXX 000 114 deschis la Trezoreia Deva, Cod fiscal 4944320, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantie de participarese va prezenta intr-un plic sigilat, separat de documentele de calificare, oferta tehnica si oferta financiara. Garantie de participare va fi introdusa intr-un plic exterior inchis, sigilat si stampilat care va fi inscriptionat astfel: ?GARANTIE DEPARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE "RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL SCOLAR 2013-2014". Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractuluil de achizitie este de 10 %, din valoarea contractului fara TVA . Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau echivalent. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie la momentul semnarii contractului de furnizare cu autoritatea contractanta FORMULAR 17 din capitolul de Formulare - original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR 3 din capitolul de Formulare - original. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-FORMULAR 4 din capitolul de Formulare - original. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii : Hutan Constantin?inspector scolar general; Ilina Lavinia ? inspector scolar general adjunct; Stefanie Maria ? inspector scolar general adjunct; Miertoiu Mariana ? contabil sef. 3.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local-Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele;4.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat-Original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -FORMULAR 7 din capitolul de Formulare ? original.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent-FORMULARUL 5 din capitolul de Formulare -original. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentele solicitate, in original sau copie legalizata. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului- copie cu mentiunea coform cu originalul. Pentru persoane fizice/juridice romane, ofertantul va prezenta in original sau copie conforma cu originalul certificat constatator eliberat de ORC al judetului pe teritoriul caruia isi are sediul social care va contine date reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice. Pentru personale fizice/jurice straine, ofertantul va prezenta documente edificatoare traduse in limba romana de catre un traducator autorizat valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu preveritle legale din tara in care ofertantul este resident . Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, documentele solicitate, in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea Fisei de informatii generale (in conformitate cu modelul din capitolul Formulare). Media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani (exclusiv anul in curs) trebuie sa fie de cel putin: 165504 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele furnizari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculate pana la data limita de depunere a ofertelor). Din lista trebuie sa reiasa ca ofertantul a furnizat produse similare cu obiectul contractului, in baza unui contract sau a maxim 3 contracte, in valoare cumulata de cel putin 165504 lei fara TVA ., Oferta va fi insotita de cate o mostra pentru fiecare pachet de rechizite scolare cu toate produsele solicitate. Prezentarea de documente care confirma certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.09.2013 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer