Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE SI MONTARE SISTEM DE LUMINI LA SALA MARE DE SPECTACOLE A CASEI DE CULTURA A STUDENTILOR CLUJ-NAPOCA


Detaliu pentru invitatia numarul 330674
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA DE CULTURA A STUDENTILOR CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 330674/28.06.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE SI MONTARE SISTEM DE LUMINILA SALA MARE DE SPECTACOLE A CASEI DE CULTURA A STUDENTILOR CLUJ-NAPOCA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA DE CULTURA A STUDENTILOR CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4349110, Adresa: P-TA LUCIAN BLAGA, NR.1-3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-598240, Fax: 0264-597457
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se transmit in sistemul electronic SEAP, procedura fiind on line.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE FURNIZARE SI MONTARE SISTEM DE LUMINILA SALA MARE DE SPECTACOLE A CASEI DE CULTURA A STUDENTILOR CLUJ-NAPOCA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE SI MONTARE SISTEM DE LUMINI PENTRU SALA MARE DE SPECTACOLE CASA DE CULTURA A STUDENTILOR DIN CLUJ-NAPOCA
II.1.6) CPV: 31500000-1 - Aparatura de iluminat si lampi electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 565 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE VA FI INSUMA FIXA DE6450 LEI, VA FI VALABILA PE O PERIOADA DE 45 DE ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR CONFORM ART.86 ALIN 1 DIN HG 925/2006.CONTUL NOSTRU RO75TREZ2165005XXX006900 DESCHIS LA TREZORERIA MUNICIPIULUI CLUJ-NAPOCA, CUI: 4349110(ORDIN DE PLATA). NOTA: IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL DOVEDESTE CA ESTE IMM, ATUNCI VA BENEFICIA DE O REDUCERE DE 50% CONFORM LEGII 346/2004 PRIVIND IMM-URILE.IN ACEST SENS OFERTANTUL VA DEPUNE IN OFERTA SA O DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE PRIVIND INCADRAREA IN CATEGORIA IMM-URILOR- UTILIZAND FORMULARUL NR. 11.IN CAZUL PREZENTARII SCRISORII DE GARANTIE BANCARA PENTRU PARTICIPARE LA PROCEDURA SE UTILIZEAZA FORMULARUL NR. 8.
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE VA FI IN CUANTUL DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI, FARA TVA. MODALITATI DE CONSTITUIRE: CONFORM ART.90 DIN HG 925/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.( formularul nr. 9 utilizatin cazulscrisorii de garantie bancara)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA CONFORM ART.180 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE-CERINTA OBLIGATORIE: FORMULAR NR. 1.2.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDRILE ART 181 DIN OUG 34/2006-CERINTA OBLIGATORIE: FORMULAR NR.2.3.CERTIFICAT FISCAL PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE-IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZAT, SAU COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA , ,CONFORM CU ORIGINALUL", SEMNATA SI STAMPILATA , DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, CERINTA ESTE OBLIGATORIE.4.CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIVIND PLATA TAXELOR SI IMPOZITELOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT, ELIBERAT DE MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE-AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA-IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZAT, SAU COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA , ,CONFORM CU ORIGINALUL ", SEMNATA SI STAMPILATA-DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE- CERINTA ESTE OBLIGATORIE.5.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.69/1 DIN OUG 34/2006-CERINTA OBLIGATORIE.6.SE SOLICITA , , CERTIFICAT DE PARTICIPARE CU OFERTA INDEPENDENTA" FORMULAR NR.10, CONFORM ORD 314/12.10.2010 EMIS DE ANRMP-CERINTA OBLIGATORIE.NOTA: AUTORITATEA CONTRACTANTA NOMINALIZEAZA, CONFORM OUG 34/2006 ART.69/1, PERSOANELE CU FUNCTII DE DECIZIE IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PREZENTEI PROCEDURI: ADAM LASZLO LUKACS- DIRECTOR- APROBA PROCEDURA , APROBA BUGETUL INSTITUTIEI CONTRACTANTE, FINALIZEAZA PROCEDURA PRINSEMNAREA CONTRACTULUI, DUJ ERIKA ANDREA- DIRECTOR ADJUNCT, EC. RITI GINA- SEF BIROU FINANCIAR CONTABIL - APROBA BUGETUL INSTITUTIEI CONTRACTANTE, EC. MOCA OLIMPIA, EC. RITI GINA -COMPARTIMENT ACHIZITII PUBLICE ORGANIZEAZA PROCEDURA, GHEVALT IOSIF ADMINISTRATOR SI GHEVALT VALER TEHNICIAN LA SCENA SEMNEAZA DOCUMENTE CU REFERIRE LA JUSTIFICARI SI REFERATE DE NECESITATE; PERSOANE JURIDICE ROMANE CERINTE OBLIGATORII: CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC IN ANUL 2012 DIN CARE SA REZULTE CA AU IN OBIECTUL DE ACTIVITATE FURNIZAREA SI MONTAREA DE SISTEME DE LUMINI. CERTIFICATUL VA FI PREZENTAT IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA SAU COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA , ,CONFORM CU ORIGINALUL ", SEMNATA SI STAMPILATA.PERSOANE JURIDICE STRAINE: CERTIFICAT EMIS DE AUTORITATEA COMPETENTA DIN TARA IN CARE OPERATORUL ECONOMIC ESTE STABILIT, DIN CARE SA REZULTE FORMA DE INREGISTRARE A ACESTUIA SI CARE ESTE OBIECTUL DE ACTIVITATE.DOCUMENTELE VOR FI PREZENTATE IN TRADUCERE LEGALIZATE.NOTA: OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC VA TREBUI SA PREZINTE AUTORITATII CONTRACTANTE CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE ORC IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: - Ultimul Bilant vizat de organele competente;
- Informatii privind cifra de afaceri.Prezentarea Formularului nr.3, din care sa rezulte cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.-Cifra de afaceri de minim 645.130 ron pe ultimii 3 ani.-In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM atunci va beneficia de o reducere de 50% la garantia de participare, conform Legii 346/2004 privind IMM-urile.Formular 11.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica.Cerinte obligatorii: - Lista principaleleor furnizari de produse similare cu obiectul contractului, efectuate in ultimii 3 ani, de minim 322.565 lei. Formular nr. 4;
- Recomandare din partea altor beneficiari (cel putin o recomandare )din care sa rezultefaptul ca ofertantul a avut capacitatea de a finaliza furnizarea produselor in conditii de calitate corespunzatoare (pentru produse similare contractului nostru);
- Diplome, acreditari pentru personalul tehnic al ofertantului care este direct raspunzator de indeplinirea contractului. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului.- Certificat care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001sau echivalent;
- Certificate care atesta implementarea siustemului de mediu ISO 14001 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din sistemul electronic SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer