Achizitie publica - Achizitie publica de "Gaze medicinale si gaze tehnice"
Detaliu pentru invitatia numarul 343516
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343516/06.03.2013
Denumire contract: Achizitie publica de "Gaze medicinale si gaze tehnice"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de "Gaze medicinale si gaze tehnice"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de oxigen medicinal, CO2.
II.1.6) CPV: 24111500-0 - Gaze medicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 9, 407.25 - 111, 982 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf. art. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este 2239 lei, reprezentand 2% din valoarea estimata fara TVA.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, R4288349. Dovada constituirii garantiei de participare se posteaza in format electronic in SEAP cu documentele de calificare pana cel tarziu la data stabilita in SEAP Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Declaratie privind eligibilitatea : formular 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. : formular 23.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. . 691 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. : formular 34.Certificat de participare cu oferta independenta conform ordin ANRMAPnr.314/12.10.2010 : formular 45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura : formular 5Persoanele cu funtie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager Prof.Silviu Albu, Director Medical S.l. Calin Vlad, Director Financiar Contabil Ec. MirtilaTirnovan.Compartiment juridic: jr.Gilda NoditiComisie de evaluare: Sef Serviciu aprovizionare, achizitii publice Ing. Lucia Cristea Gaina, Serviciul Aprovizionare, Achizitii Publice: Ec.Daniela Quai, Serviciul Aprovizionare, Achizitii Publice: Ec. Florina Pop, Sef Serviciu Management Tehnico-Administrativ: Ing.Ion Voinea- Obs.: Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinatori. Certificat constatator eliberat de O.N.R.C in scopul participarii la licitatie, din care se rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Toate documentele intocmite/emise de catre ofertant cu scopul participarii la procedura initiata in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se vor prezenta in original, inclusiv angajamentul ferm al tertului/tertilor sustinatori.Autorizatia de fabricatie pentru oxigen medicinal lichefiat emisa de Agentia Nationala a Medicamentului, conform Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatiiCertificat de buna practica de fabricatie (GMP) pentru oxigen medicinal, conform Legii nr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.Autorizatia de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentului, conform Legiinr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii.Autorizatia de fabricatie/distributie pentru oxigen medicinal comprimat conform Legiinr.95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii pentru a dovedi posibilitatea aprovizionarii cu oxigen medicinal a spitalului in caz de defectiuni la echipamente de stocare si vaporizare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate corespunzator obiectului contractuluiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.03.2013 12:51