Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - achizitie publica de lemn de foc


Detaliu pentru invitatia numarul 336008
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Timis
Numar invitatie: 336008/25.09.2012
Denumire contract: achizitie publica de lemn de foc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului TimisCod fiscal: 4250697, Adresa: Take Ionescu nr.46, Timisoara, Telefon: +40 256402221, Fax: +40 256490677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Take Ionescu nr.46, Timisoara, Romania, cod postal: 300043, telefon: +40 256402221, fax: +40 256490677, persoana de contact: sinsp. eros adalbert stefan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul IPJ Timis, Blv. Take Ionescu, nr. 44-46, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie publica de lemn de foc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie publica de lemn de foc
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 168.96 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3000 lei, garantia de participare va avea o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - DECLARATIE DE ELEGIBILITATE, CONFORM ART 180 DIN OUG 34/2006- DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART 181 DIN OUG 34/2006- Certificat privind participarea la procedura cu oferta independenta- Declaratie conf. art. 69/1: Persoane cu functii de decizie : - Imputernicit Sef Inspectorat-comisar sef de politie TATUC COSTIN- Adjunct al sefului Inspectoratului de Politie al Judetului Timis-comisar de politie: BOLBOS FLORIN- Adjunct al sefului Inspectoratului de Politie al Judetului Timis-comisar sef de politie: POPESCU GHEORGHE- sef serviciu logistic: comisar sef de politie POMPAS FANICA- contabil sef: comisar sef de politie GHIB IOAN- jurist: inspector de politie CURUT GABRIEL- lucrator compartiment achizitii publice: subinspector de politie EROS ADALBERT STEFAN- certificat constatator privind plata impozitelor(atat cele catre stat cat si cele locale)din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - CERTIFICAT CONSTATOR EMIS DE ORC PE ANUL 2012(copie)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii privind subcontarctantii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer