Achizitie publica - Achizitie publica de materiale de curatenie si articole de catering de unica folosinta pentru MECTS
Detaliu pentru invitatia numarul 321426
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321426/06.03.2012
Denumire contract: Achizitie publica de materiale de curatenie si articole de catering de unica folosinta pentru MECTS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 214056330, fax: +04 213120140, persoana de contact: BOGDAN PUSCAS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Educatiei Cercetarii Tineretului si SportuluiBucuresti, Sector 1, Str. gen. Berthelot nr. 28-30, Parter, Camera 3
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de materiale de curatenie si articole de catering de unica folosinta pentru MECTS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Contractele subsecvente se vor incheia pe an financiar, astfel: 2012 -din 01 iunie pana la 31 decembrie2013, 2014, 2015 - din 01 ianuarie pana la 31 decembrie2016 - din 01 ianuarie pana la 31 mai
II.1.6) CPV: 39831240-0 - Produse de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 2700 lei valabila 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor si care poate fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86din HG 925/2006, co modificarilesi completarile ulterioare. Potrivit art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare in cazul respingerii contestatiei de catre CNSC, autorittea contractanta va retine contestatarului garantia de participare in raport cu valoarea estimativa a contractului.
Garantie de buna executie
Se constituie anual, de catre contractant, in cuantum de 9% din valloarea fara TVA a contractului subsecvent prin modalitatile de constituire a acesteia enuntate la art. 90 alin (1) si (2) din HG nr., 925/2006, cu modificarile si completarile ulteiroare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea. Completarea fisei de informatii generale. Declaratia privind calitatea de participant la procedura. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 actualizata. certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Documente care demonstreaza ca participarea la procedura de achizitie publica este in concordanta cu regulile de concurenta (certificate fiscale valabile la data deschiderii ofertelor). Declaratie privind neincadrarea ofertantului in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 actualizata. Declaratie privind conflictul de interese. Persoanele cu functie de decizie din cadrul MECTS implicate in derularea procedurii sunt: Catalin Ovidiu BABA - MINISTRU, Kiraly Andras GYORGY - Secretar de Stat, Corvin NEDELCU - Secretar General, Ioana LAZAR - Secretar General Adjunct, Mihai PAUNICA - Director General DGEFRU, Rodica CIOCOIU - Sef Serviciu Contabilitate (CFP), Cristina Eugenia POMAGA - Director DAAC, Bogdan PUSCAS - Director DAA, Ionela DARIE - Consilie Achizitii Certificat constator valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de institutiile fiscaleAutorizatie / Aviz de comercializare produse de curatenie / articole de catering de unica folosinta - copie lizibila conforma cu originalul, pentru a demonstra ca are dreptul de comercializa astfel de produse pe piata din Romania ....Aceasta autorizatie/aviz de comercializare se va prezenta de catre ofertantul clasat pe primul loc inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, in original sau copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii 3 ani depus de ofertant la institutiile fiscale cu nr. si data depunerii acestuia, Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)a carei valoare sa fie cel putin de 270000 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR/BCE, si anume: 2008 - 3, 6827 lei, 2009 - 4, 2373 lei, 2010 - 4, 1285 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie cu privire la lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Experienta similara. Se solicita prezentarea a cel putin un contract (copie lizibila conforma cu originalul) care a avut ca obiect funrizarea de produse similare cu o valoarea egala sau mai mare decat 135000 lei., Declaratii privind subcontractantii.Declaratia va fi insotita de acordul de subcontractare, acolo unde este cazul. Certificat de management al calitatii ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 15:51