Achizitie publica - Achizitie publica de Materiale Sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 338008
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338008/23.10.2012
Denumire contract: Achizitie publica de Materiale Sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264598591, fax: +40 264598278, persoana de contact: Serviciul Aprovizionare.Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Achizitii Publice.Aproviz., Spitalul Clinic CF Cluj-Napoca, str.Republicii nr.18
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de Materiale Sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie materiale sanitare conform caietului de sarcini.Acordul cadru se va derula pe o perioada de 12 luni, cantitatile minime si maxime fiind cuprinse in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33141641-5 - Sonde (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 515, 028.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate si se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este specificat in sectiunea?Loturi? pentru fiecare lot in parte, reprezentand 1% din valoarea estimata fara TVA pentru fiecare lot in parte Garantia de participare va fi insotita de un centralizator garantie de participare cu toate produsele ofertate Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, R 4288349. Dovada constituirii garantiei de participare se transmite cu documentele de calificare cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - declaratie pe propria raspundere , in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Se completeaza Formular: 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formular: 2Cerinta nr 3Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formular :3Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager: Prof. Dr. Silviu Albu, Director Financiar-Contabil : Ec. Mirtila Tirnovan-, Director Medical ?Dr. Vlad Calin;Persoanele care au aprobat bugetul aferent anului 2012, Spitalul Clinic Cf Cluj;Ministru: Alexandru Nazare, director general D.G.E.: Liliana Musat, director general D.G.J.R.U.: Gabriela Mocanu, director general D.G.I.D.P.A.P.P-Mariana Ionita, director D.M.: Simona Sandu.Comisia de evaluare: Sef Serv. Aprov. Achizitii Publice: ing. Lucia Cristea Gaina, Serv. Aprov. Achizitii Publice , ec. Daniela Quai, Ec. Florentina Pop Serv. Aprov. Achizitii Publice , Chirurgie: As. Rusca Mariana, - asistent medical principal- asitenta sefa.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe completeaza Formular: 4Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza Formular: 5 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluide de pe langa camera de comert si industrie Nationala sau teritorialaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Se va prezenta Certificatul , in original sau copie legalizata sau copie lizibila : conform cu originalul, certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre cu titlu gratuit pentru toate produsele solicitate, respectiv ofertate pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similar celor care fac obiectul achizitiei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line de pee SEA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 15:00