Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de paine


Detaliu pentru invitatia numarul 344721
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CANTINA DE AJUTOR SOCIAL
Numar invitatie: 344721/03.04.2013
Denumire contract: Achizitie publica de paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCANTINA DE AJUTOR SOCIALCod fiscal: 5334664, Adresa: SF. ANDREI, NR.70, Iasi, Telefon: +40 0232-211038, Fax: +40 0232-211038
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SF. ANDREI, NR.70, Iasi, Romania, cod postal: 700028, telefon: +40 0232-211038, fax: +40 0232-211038, persoana de contact: Cantina de Ajutor Social
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SF. ANDREI, NR.70, Iasi, Romania, cod postal: 700028, telefon: +40 0232-211038, fax: +40 0232-211038, persoana de contact: Cantina de Ajutor Social
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Va fi achizitionata paine alba pentru hrana asistatilor sociali aflati in evidentele Cantinei de Ajutor Social Iasi.Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri, iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor optiuni (suplimentari), prin prelungirea contractului cu inca 4 luni.Optiuni: Posibilitatea prelungirii valabilitatii contractului, conform art. 6 alin.3 din HG nr.925/2006.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 47, 120 - 70, 680 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie conform art.86 H.G.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cont RO35TREZ40624680220XXXXX deschis la Trezoreria Iasi, C.I.F. 5334664.Perioada de valabilitate a garantiei de participare , ,este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei? respectiv 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trbuie sa fie irevocabila.Garantia de participare este in suma totala de 942 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.I.M.M. ? urile pot beneficia de reducerea de 50 % din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 364/2004.Conditiile de returnare a garantiei de participare vor conform art.87, art.88/H.G. nr.925, coroborate cu art.278^1, alin.1, lit.a, OUG34/2006, act cu modificarile si completarile ulterioare.Daca se alege modalitatea de costituire a grantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara de participare, se va utiliza Formularul nr.8, Sectiunea Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Se solicita: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) model (Formularul nr.1, Sectiunea Formulare).- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. -34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, (Formularul nr. 2, Sectiunea Formulare).NOTA: Lista persoanelor care in intelesul art.69^1din OUG34/2006cu modificarile si completarile ulterioare detin functii de decizie in cadrul Cantinei de Ajutor Social Iasi la data de ____.____.2013 conform Declaratiei prevazute la art.33 indice 1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: 1.Mihai Domnica ? Director;2.Corduneanu Dorina ? Contabil sef;3.Iacob Diana ? Responsabil Achizitii;4.Creanga Elena ? referent;5.Tiba Marciana ? Bucatar Sef.- declaratie privind eligibilitatea, privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr.3, Sectiunea Formulare.)- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formularul nr.4, Sectiunea Formulare);
-Modalitatea de indeplinire: Se prezinta formularele solicitate mai sus semnate si stampilate.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. -Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", informatiile cuprinse in ORC vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, pentru conformitate in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduri.-Modalitatea de indeplinire: Se prezinta documentul solicitat mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru produsul paine se va depune mostra de produs, in conformitate cu cerintele caietului de sarcini, la sediul Cantinei de Ajutor Social Iasi, str. Sf. Andrei, nr.70, Iasi, jud. Iasi, cod 700028.Mostrele de produs vor fi prezentate in ambalaj original, etichetat conform legislatiei in vigoare. Mostrele de produsprezentate trebuie sa fie conforme cu cerintele din caietul de sarcini. Mostrele vor fi analizate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului, potrivit ord. 509/2011 al presedintelui ANRMAP Mostrele se vor depune in colet inchis si va insoti plicul cu oferte. Pe colet se va mentionat ?Mostre pentru procedura de achizitie de paine. In interiorul coletului cu mostre de produs se vor mentiona toate datele de identificare ale produselor precum si numele sidatele de contact ale ofertantului.Termenul de primire al mostrelor si respectiv de predare este: data limitapentru depunerea ofertei respectiv locul de depunere al ofertei, conform invitatiei de participare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 21.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2013 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer