Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de prestari servicii de publicitate media prin presa scrisa (cotidian local si national)


Detaliu pentru invitatia numarul 337818
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului
Numar invitatie: 337818/19.10.2012
Denumire contract: Achizitie publica de prestari servicii de publicitate media prin presa scrisa (cotidian local si national)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea pentru Valorificarea Activelor StatuluiCod fiscal: 11795573, Adresa: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, Bucuresti, Telefon: 30 36 555, Fax: 233 32 86
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP (cerere de oferte online)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (valorificarea activelor statului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de prestari servicii de publicitate media prin presa scrisa (cotidian local si national)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de publicitate media, prin presa scrisa, difuzata la nivelul nacional si local prin mica si mare publicitate, servicii necesare desfasurarii activitatii specifice din cadrul AVAS. Valoarea initiala a contractului pentru perioada pana la 31.12.2012 este de 46.865 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 223, 435 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DACuantumul garantiei de participare este de 935 leiGarantia de participare poate fi constituita prin :1. Virament bancar, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul AVAS, CUI 11795573, deschis la ATCMB, cu nr. RO61TREZ7005005XXX000133;2. Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, (Formular F8)Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantieise va executa: conditionat - dupa constatarea culpei persoanei garantate sau neconditionat, respectiv lacererabeneficiarului.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In caz contrar inscrierea/participarea, la procedura de atribuire, va fi respinsa si oferta inacceptabila .In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM .Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul extinderii, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Autoritatea Contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform2781 din OUG nr 34/2006 , atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei- in cazul in care operatorul economic depune contestatie si aceasta este respinsa
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de servicii va fi de 5% din valoarea contractulu initial.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: Scrisoare de garantie bancara sau instrument de garantare emis de o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaSolicitatPrezentare: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular nr. F1).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181SolicitatPrezentare: 1. Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. F2).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului .2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia/Compartimentul Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil in luna anterioara depunerii ofertelor.3. Certificat de Atestare Fiscala , pentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite, valabil in luna anterioara depunerii ofertelor.Calitatea de participant la proceduraSolicitat1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular F5).Documente care demonstreaza neincadrarea sitatiile prevazute laart. 69/1SolicitatDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69/1 din OUG nr. 34/2006, cu complectarile si modificarile ulterioare (Formular F2A).Membrii : Marius Lucian OBREJA, Ruxandra Elena GANDU, Jeni STEFAN, Elena Alina CONSTANTIN, Razvan SANDU, Jan DUINEA, Mitica MIHAILA, Mihai ROSCA, Bianca TASINSCHI, Gabriela TELETIN Persoane juridice/fizice romaneSolicitatPrezentare: Certificatul constatator - eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial/ Autorizatii de functionare sau alte documente echivalente in acest scop, din care sa rezulte adresa actuala;
- ca obiectul de activitate al societatii ofera posibilitatea achizitiei publice pentru aceste servicii;
- ca nu exista mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre administrator judiciar sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii ;
- scopul eliberarii certificatului constatator.Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de depunerea ofertelorPersoane juridice /fizice straineSolicitatPrezentare: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentatia va fi prezentata in limba romana prin traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita indeplinirea unei cifre de afaceri de minim 90.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii trebuie sa fi indeplinit si realizat in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de publicitate in presa scrisa si care a avut valoarea mai mare sau egala decat 45.000lei, Pentru indeplinirea contractului ofertantii vor trebui sa nominalizeze cel putin un angajat cu experienta profesionala relevanta, minimum 1 an, in domeniul gestionarii publicitatii in presa scrisa Certificare ISO 9001 pentru serviciile ofertate in cadrul firmei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 16:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer