Achizitie publica - Achizitie publica de prestari servicii de publicitate media prin presa scrisa (cotidian local si national)
Detaliu pentru invitatia numarul 347587
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347587/28.05.2013
Denumire contract: Achizitie publica de prestari servicii de publicitate media prin presa scrisa (cotidian local si national)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAUTORITATEA PENTRU ADMINISTRAREA ACTIVELOR STATULUICod fiscal: 11795573, Adresa: Strada. Cpt. Av. Alexandru Serbanescu nr. 50, Bucuresti, Telefon: +40 3036555, Fax: +40 2333286
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrarea activelor statului)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de prestari servicii de publicitate media prin presa scrisa (cotidian local si national)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea serviciilor de publicitate media, prin presa scrisa, difuzata la nivelul nacional si local prin mica si mare publicitate, servicii necesare desfasurarii activitatii specifice din cadrul AAAS. Valoarea initiala a contractului pentru perioada pana la 31.12.2013 este de 407.955 lei fara TVA (164.250 cmp)si valoarea estimata maxima 521.040 reprezinta valoarea totala a contractului (cu tot cu suplimentarile aferente anului 2014 (45.450 cmp) , in conditiile existentei fondurilor necesare achizitiei)Optiuni: prel. contr. de servicii, in anul 2014, conform prevederilor art. 6 alin 3 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 407, 955 - 521, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant de participare este de 8.159 lei sau echivalent euro la curs BNR din data anterioara datei limita de depunere cu 5 zile;Const.prin :1.Virament bancar, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data limita de depunere a ofertelor, in contul AAAS, CUI 11795573, deschis la ATCMB, cu nr. RO61TREZ7005005XXX000133; 2.Printr-un instrument de garant. emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, (Formular F8);Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garant. trebuie sa prevada daca plata garant se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a benef., pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In orice situatie, dovada constituirii garant. de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor. In caz contrar inscrierea/participarea operatorului economic, la procedura de atribuire, va fi respinsa. In cazul in care ofertantul se incadreaza in cat. IMM, conform Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garant de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Decl. pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor, inclusiv aceasta data. In cazul extinderii per. de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pt. participare va fi prelungita in mod corespunzator. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile.AC are dreptul de a retine garantia pentru participare, conform278^1 din OUG nr 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna executie a contractului de furnizare prod. va fi de 5% din val. de incheiere a contractului fara TVA si se constituie prin scris. de gar. bancara sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau prin retin. succesive cf. art 90 alin 1 din HG 925/2006 si prev HG 1045/2011Modul de restituire a garantiei de buna executie: in maxim 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a tuturor serviciilor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaSolicitat¦1. Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Formular nr. F1).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181Solicitat¦2. Declaratie pe propria raspundere care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 (Formular nr. F2).In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Solicitat¦3. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia/Compartimentul Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente la bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Solicitat¦4. Certificat de Atestare Fiscala , pentru persoane juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente , in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Calitatea de participant la proceduraSolicitat¦5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular F5).Documente care demonstreaza neincadrarea sitatiile prevazute laart. 691Solicitat¦6. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu complectarile si modificarile ulterioare (Formular F2A).Persoane din AC care aproba/semneaza documente in legatura cu procedura de atribuire: A. Persoane cu functie de decizie: Adrian Constantin Volintiru- Presedinte AAAS; Manuela Petronela Olteanu - Director Directia Juridica;Constantin Alina Elena - Sef serviciu Directia Juridica-Serviciul Asistenta Juridica Elaborare Acte Normative; Radu Cristian Eugen - Director Finante si Evidenta Contabila; Razvan Dumitru Sandu - Sef Serviciu Administrativ si Achizitii; Mihai FlorinRosca ? Sef Serviciu SCTI.B. Salariati participanti la semnarea documentelor in legatura cu procedura de atribuire: Jan Duinea - Expert Serviciu Administrativ si Achizitii; Mitica Mihaila ? Expert SCTI; Florescu Cristina-Daniela - Consilier juridic Directia Juridica-Serviciul Asistenta Juridica Elaborare Acte Normative; Tasinschi Bianca-Isabela-Expert Directia Finante si Evidenta Contabila. Persoane juridice/fizice romaneSolicitat¦ Certificatul constatator - eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial/ Autorizatii de functionare sau alte documente echivalente in acest scop, din care sa rezulte adresa actuala;Certificatul trebuie sa contina date care trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorPersoane juridice /fizice straineSolicitat¦Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentatia va fi prezentata in limba romana prin traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat¦Se solicita media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (cf. prev. art. 185 din OUG 34/2006 ) se impune completarea formularului F3Se solicita indeplinirea unei cifre de afaceri de minim 400.000 leiSe va lasa la latitudinea ofertantului prezentarea documentelor ce vor sustine satisfacerea cerintei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaSolicitat¦1. Lista cu principalele contracte de servicii de publicitate inmedia scrisa, prestate in ultimii 3 ani (Formular F4);Ofertantii trebuie sa fi indeplinit si realizat in ultimii 3 ani cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de publicitate in presa scrisa si care a avut valoarea mai mare sau egala decat 400.000 lei.2. Se lasa la latitudinea ofertantilor, documentul/documentele prezentat/e pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor cuprnzand informatiile prevazute la art.188 alin.(2) lit.a) din O.U.G. nr.34/2006 (beneficiari, valoarea, perioada de prestare, confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar privat. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea de a obtine certificari sau confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realiza printr-o declaratie a operatorului economic)3. Pentru indeplinirea contractului ofertantii vor trebui sa nominalizeze cel putin un angajat sau o persoana cu angajament de participare, cu experienta profesionala relevanta, minimum 1 an, in domeniul gestionarii publicitatii in presa scrisa . Declaratiei privind desemnarea persoanei pentru derularea contractului i se va atasa obligatoriu si CV-ul acestuia. Declaratia va fi in format personal al ofertantilor. Solicitat¦Ofertantii vor prezenta documente emise de organisme acreditate, care confirma implementarea si certificarea unui sistem al calitatii ISO 9001 pentru serviciile ofertate, in cadrul firmeiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 10:21