Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE - PACHETE SOFTWARE


Detaliu pentru invitatia numarul 320962
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 320962/28.02.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE - PACHETE SOFTWARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: 021-4056284, Fax: 021-3120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 0214056284, fax: +40 0213120140, persoana de contact: Str. Gen. Berthelot nr.28-30, 010168, parter, cam. 24, Proiectul: POSDRU/90/2.1/S/58123
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, sala sedinte etaj 2, Proiect: POSDRU/90/2.1/S/58123
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE - PACHETE SOFTWARE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractual presupune achizitia unor pachete softfare care vor contine ni?te aplicatii care trebuie sa permita tinerea evidentei unei baze de date client (de tip firma/companie sau persoana fizica), cu istoricul activitatilor prestate pentru acestia, fiind structurata pe cel putin 3 module (Aplicatie de tip CRM ? Managementul Relatiei cu Clientii) ?i o aplica?ie care trebuie sapermita ?inerea evidentei unei firme incepand de la operatii primare, precum: inregistrari de clienti, furnizori, gestiune materiale, productie, receptii, facturare, casa, banca, operatiuni diverse, si salarizare personal pana la situatii finale: jurnale de cumparari, vanzari, registru jurnal, balanta analitica, sintetica, fise de cont etc.( Aplicatie de tip ERP ? Gestiunea Afaceri).
II.1.6) CPV: 48445000-9 - Pachete software de management al relatiilor cu clientii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata fara TVA, respectiv 4000 lei.Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform pct. 53 din HG 834/2009. - prin virament bancar - cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; MECTS-ID58123 - cont de garan?ii RO96 TREZ 7005 005X XX00 0182 ?deschis la DTCPMB.-Ofertele care nu sunt insotite de dovada garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- Garantia pentru participare, constituita de ofertantii ale caror oferte nu au fost stabilite ca fiind castigatoare, se returneaza de catre autoritatea contractanta imediat dupa semnarea contractului.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original. Perioada de valabilitate a garan?iei de participare va fi de 90 de zile.
Garantie de buna executie
8% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garan?iei de buna execu?ie: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Pentru constituirea garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va utilizaFormularul12, anexat. In cazul IMM cuantumul garantiei de buna execu?ie, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii ca IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ce va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 si va fi prezentata in original. Perioada de valabilitate a garan?iei de buna executie: 30.10.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea: 1.Declaratie pe propria raspundere completata de catre operatorul economic, in conformitate cu Formularul3 ? Declaratie privind eligibilitatea din Sectiunea III-original. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante in scopul verificarii datelor din Declaratiile furnizate de ofertanti. Nota: Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerintanr.2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Declaratie, completata in conformitate cu Formularul 3B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006- original. Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr. 34/ 2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea cererii de oferta.Cerintanr.3 Certificate constatatoare: Certificate constatatoare in xerocopieconforma cu originalul pentru indeplinirea obligatiilor exigibile privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25.01.2012 (formulare tip eliberate de autoritatile competente) astfel: o certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante; o certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente aleAdministratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.Cerintanr.4 Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va prezenta: Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform FORMULAR nr. 8din capitolul de Formulare - original.Cerinta nr.5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va prezenta: Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, conform FORMULARnr. 4din capitolul de formulare - originalCerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69(1): Se va prezenta: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006, conform FORMULAR 10- original. Persoanele cu functie de decizie in derularea procedurii sunt: manager proiect Popa Ion Florin, responsabil financiarIon Tramandan, responsabil juridic Ionela Milutin, coordonatorachizitii Ovidiu Mihail Alboiu. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificatul consatatator , inxerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Cerinta nr.2 Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoarecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in original sau copie autorizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Bilantul contabil/extras de bilantpe ultimii trei ani financiari incheiati (2009, 2010, 2011) insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente., Cerinta nr. 2 Cifra medie anuale de afaceri pe ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie cel putin egala cu 300000, 00 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similara.Se solicita lista principalele livrari efectuate in ultimii 3 ani financiari incheiati, din care cel putin un contract sau mai multe, a/au fost furnizarea de produse similare ? pachete software, si care a/au avut o valoare egala sau mai mare de: 190.000, 00 lei., Cerinta nr.3Declaratie cu privire la personalul considerat a fi necesar, Cerinta nr. 4Informatii privind sub contractantii Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe site-ul www.e-licitatie.ro.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer