Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE aferente investitiei ?EXTINDEREA SI REAMENAJAREA CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA TULGHES SI ASIGURAREA DOTARILOR NECESARE?


Detaliu pentru invitatia numarul 331627
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HARGHITA
Numar invitatie: 331627/12.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE aferente investitiei ?EXTINDEREA SI REAMENAJAREA CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA TULGHES SI ASIGURAREA DOTARILOR NECESARE?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HARGHITACod fiscal: 9798918, Adresa: MIERCUREA CIUC P-TA LIBERTATII NR.5, Miercurea-Ciuc, Telefon: 0266-207760, 0266-207770, Fax: 0266-207754
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MIERCUREA CIUC P-TA LIBERTATII NR.5, Miercurea-Ciuc, Romania, cod postal: 530140, telefon: +40 266207760 / +40 733553046, fax: +40 266207754, persoana de contact: IOANA CAZAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MIERCUREA CIUC P-TA LIBERTATII NR.5, cam 304, Miercurea-Ciuc
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE aferente investitiei ?EXTINDEREA SI REAMENAJAREA CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA TULGHES SI ASIGURAREA DOTARILOR NECESARE?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea Contractanta doreste sa achizitioneze diferite produse pentru dotarea Centrului de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Tulghes, conform specificatiilor tehnice din sectiunea Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 42416000-5 - Ascensoare, schipuri, dispozitive de ridicare, scari si trotuare rulante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 294.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de: - 425 lei pentru lotul I, - 40 lei pentru lotul II, (total 465 lei), se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO70 TREZ 3515 006X XX00 2062, deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc, codul unic de inregistrare al Autoritatii Contractante: 9798918.In masura in care Consiliul respinge ca nefondata contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, sumele calculate in conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: 1., printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract; sau2., prin depunerea la casierie a sumelor in numerar, sau3., prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conditiile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Oferrtantul/Candidatul/Candidatul asociat trebuie sa consimte descalificarea lui de la procedura de achizitie publica in conditiile in care cele declarate se dovedesc a fi neadevarate si / sau incomplete in orice privinta; Ofertantul/Asociatul trebuie sa declare ca fiecare semnatura prezenta pe documentele emise de el reprezinta persoana desemnata sa inainteze oferta de participare, inclusiv in privinta termenilor continuti de oferta; Completarea Formularului 1 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani. Completarea Formularului 2 - Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta).Cerinta nr. 3Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiva) nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilita pana la data solicitata;c1) in ultimii 2 ani si-am indeplinit obligatiile contractuale, si nu a produs prejudicii beneficiarilor acestora;d) nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) nu prezinta informatii false si va prezenta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Completarea Formularului 3. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.-Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertaCerinta nr. 4Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator nu trebuie sa aiba are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau sa aiba actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care sa se afle in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Completarea Formularului 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonantaPersoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezenteiproceduri: ELEKES Zoltan, director generalCAZAN Ioana, presedinte comisie evaluareCOLCIER Ana, membrucomisie evaluareBASA Jolan, membru comisie evaluarePersoanele care aproba bugetul autoritatii contractante: BORBOLY Csaba, BECZE Istvan, BENDE Sandor, BENYOVSZKI Lajos, BONDOR Istvan, CSÍKI Csongor, DEMÉNY Gabor, GYORGYPAL Laszlo; Jo;zsef, HAJDU Gabor, LUKACS Vilmos, MAGYARI Vencel, PALFFY Domokos, PETRES Sandor, RACZ Arpad, RAFAIN Zoltan, SO;FALVI Laszlo;, SZENTES Antal, TORDAI Arpad, VASS Arpad Andras, ARUS Zsolt Istvan, BEDER Tibor, Dr. PAPP KINCSES Emese, CSILLAG Peter, KOCS Ilona, KOVACS Arpad Andras, SIMON Csaba, TAMAS Zoltan, THAMO; Csaba Zsolt Bela, GLODEANU Cristinel, STOIA Sabina Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale/inregistrareSe va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maximum 30 de zile fata de data limita depunere oferta , din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toatedatele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Nota: Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea de fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau de la sediul DGASPC Harghita
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 07:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer