Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE aferente proiectului DEZVOLTAREA MARKETINGULUI TURISTIC IN COMUNA SANTIMBRU ? materiale promotionale


Detaliu pentru invitatia numarul 346354
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Santimbru
Numar invitatie: 346354/08.05.2013
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE aferente proiectului DEZVOLTAREA MARKETINGULUI TURISTIC IN COMUNA SANTIMBRU ? materiale promotionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna SantimbruCod fiscal: 16363517, Adresa: Str. Principala Nr. 588, Santimbru, Telefon: 0266-347099, Fax: 0266-347098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala Nr. 588, Santimbru, Romania, cod postal: 537271, telefon: +40 266347099, fax: +40 266347098, persoana de contact: Ildiko; GYORGY, presedintele Comisiei de evaluare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala Nr. 588, Santimbru, Romania, cod postal: 537271
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE PRODUSE aferente proiectului DEZVOLTAREA MARKETINGULUI TURISTIC IN COMUNA SANTIMBRU ? materiale promotionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea Contractanta doreste sa achizitioneze materialele promotionalesi informative, respectiv servicii de culegere date, de fotografie, de proiectare grafica, tiparire, legare si finisare in scopul promovarii actiunilor turistice din zona Comunei Santimbru pentru dotarea Centrului Local de Informare si Promovare Turistica, conform specificatiilor tehnice din sectiunea Caietul de sarcini (brosura, catalog, harta turistica, ghid turistic, vederi, calendar de perete, calendar de buzunar, respectiv CD multimedia). Prin aceasta investitie se doreste atingerea urmatoarelor obiective: -Promovarea infrastructurii si serviciilor turistice din zona-Cresterea numarului de turisti si a duratei vizitelor
II.1.6) CPV: 22462000-6 - Materiale publicitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 79, 884 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 1.597, 68 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO55 TREZ 3512 1360 250X XXXX, deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc, codul unic de inregistrare al Autoritatii Contractante: 16363517.In cazurile specificate la art. 2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestatorsuma calculatain conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera a) din ordonanta de urgenta.In cazul depunerii garantiei de participare in alta valuta, echivalenta in lei se va calcula be baza cursului comunicat de B.C.E. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: 1., printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2., prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conditiile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Ofertantul / Asociatul / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 2 - Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta).Cerinta nr. 2.Ofertantul / Asociatul / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiva) nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilita pana la data solicitata;c1) in ultimii 2 ani si-am indeplinit obligatiile contractuale, si nu a produs prejudicii beneficiarilor acestora;d) nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) nu prezinta informatii false si va prezenta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 3. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea unor documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatiidministrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, cdin care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic. Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care sau respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 1, 2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181, lit a), c1) si d) din ordonanta se solicita a fi indeplinite si de catre eventualul tert sustinator.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Important!1., Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2., In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor sicontributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerinta nr. 3.Ofertantul / Asociatul / Subcontractantul / Tertul sustinator nu trebuie sa aiba are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere gradul al patrulea inclusiv ori care sa se afle in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri: KENCSE Elod, primarFÜLOP Kinga, viceprimarGYORGY Ildiko;, presedinte comisie evaluareANDRAS Imre, membrucomisie evaluareGERÉD Elisabeta, membru comisie evaluareJAKAB Zsombor, membru rezerva comisie evaluarePersoanele care aproba bugetul autoritatii contractante (consilierii locali): BALOG Ibolya, CSIBI Zoltan, CSUTAK Attila, FULOP Kinga, JAKAB Arnold, JAKAB Karoly, KERRSZTES Nandor, KOLUMBAN Arpad, PAL Istvan, PALL Sandor, UDVARI CsabaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonantaCerinta nr. 4.Ofertantul/ Asociatul trebuie sa consimte descalificarea lui de la procedura de achizitie publica in conditiile in care cele declarate se dovedesc a fi neadevarate si / sau incomplete in orice privinta; Ofertantul/Asociatul trebuie sa declara, ca fiecare semnatura prezenta pe documentele emise de el reprezinta persoana desemnata sa inainteze oferta de participare, inclusiv in privinta termenilor continuti de oferta; in sensul certificatul prezentat la aceasta sectiune (Formularul 1) prin concurent se intelege oricare persoana fizica sau juridica, alta decat ofertantul in numele caruia formuleaza certificatul prezentat, care oferteaza in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica sau ar putea oferta, intrunind conditiile de participare; oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia; oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile / tarifele, metodele / formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectiva procedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respective proceduri;oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite; detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurrent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 1 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta nr. 1.Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale/inregistrare, dupa caz1.a Persoane fizice sau juridice romaneOfertantul trebuie sa prezinte un certificat constatator emis de ONRC, iar codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa corespunde cu specificul activitatii ce se va executa in cadrul prezentului contract.1.b Pentru persoane juridice/fizice straineAutoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.a Persoanele juridice/fizice romane vor atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului - informatiile din certificat trebuie sa fie reale/valide la data limita de depunere a ofertelor - din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. activitatile autorizate1.b Persoanele juridice/fizice straine vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN sau echivalent din certificatul constatator sau din documentul echivalent prezentat de persoana fizica/juridica straina, corespunzand specificului activitatii ce se va executa, trebuie sa fie autorizata in afara sediului/la beneficiar in mod obligatoriu)Note: 1., Cf. Anexei nr. 2 al Ordinului ANRMAP 509/2011 asociatii pot prezenta aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza, iar subcontractantii pot prezenta aceste documente daca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor, pentru care este obligatorie autorizatia/atestatul/certificatul solicitat si daca subcontractantii furnizeaza in totalitate bunurile pentru care se solicita autorizatie/atestat/certificate.2., In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.3., Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului realizata pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 150.000 RON. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Se va atasa Formularul nr. 5 (Informatii generale) completat.a) In functie de informatiile si documentele disponibile persoanele juridice romane vor atasa copii lizibile conform cu originalul dupa Situatiile Financiare anuale pentru cel mult ultimii 3 ani (fara a se lua in calcul anul in curs), inregistrate la institutiile abilitate si/sau alte documente emise de autoritatile legale competente (documentele emise de autoritatile legale competente trebuind sa fie depuse in original si sa certifice incadrarea in limitele specificate mai sus), (continuare Cerinta nr. 1)b) Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insosita traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor obligatorii in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptatadoar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Echivalenta leu/euro se va realiza la cursul mediu BNR, astfel: - pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei- pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei- pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiCursul valutar mediu, prezentat mai sus, se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Ofertantul trebuie sa aiba experienta generala in furnizarea produselor de materiale promotionale. Pentru dovedirea experientei similare trebuie prezentat cel putin un contract/maxim 3 contracte a carui/caror valoare/valoare cumulata sa fie de minim 50.000 lei fara TVA. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.a) Se va atasa Formularul nr. 6. (Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade, beneficiari / cantitati, dupa caz)., (continuare Cerinta nr. 1)b) Experienta similara va fi demonstrata prin prezentarea unei liste a principalelor furnizari din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de furnizare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizarile de bunuri se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, respectiv prin prezentarea de mostre pentru tipurile de produse solicitate (brosura, catalog, harta turistica, ghid turistic, vederi, calendar de perete, calendar de buzunar, respectiv CD multimedia).Nota: In caz de asociere se va depune de fiecare asociat in parte. Criteriul se indeplineste in mod cumulativ de catre asociati., Cerinta nr. 2.Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane calificate strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): - 1 specialist cu diploma de studii superioare - specialist in tehnica de calcul;
- 1 grafician (designer) diploma de studii superioare, - 1 cameraman, cu diploma de diploma de studii universitare/liceale sau adeverinta/certificate de absolvire cu recunoastere nationala, - 1 lucrator de legatorie, cu diploma de studii universitare/liceale sau adeverinta/certificat de absolvire cu recunoastere nationala- 1 montajor/editor imagine, cu diploma de studii universitare/liceale sau adeverinta/certificate de absolvire cu recunoastere nationala- 1 biblioteconomist, cu diploma de studii universitare/liceale sau adeverinta/certificate de absolvire cu recunoastere nationala, (continuare Cerinta nr. 2.)Nota: in cazul asocierii, cerinta se indeplineste in mod cumulativ.Se vor prezenta: Informatii generale privind angajatii, Personal ce va fi angajat in contract, Angajamentul ofertantului privind resursele umane. Fiecare specialist: CV, Copii dupa diplomele, adeverintele si certificatele detinute de persoanele identificate pt. posturile impuse de autoritatea contractanta, emise de institutii abilitate, Angajamentul de participare in nume personal. In cazul sustinerii: Angajament ferm privind sustinerea ofertantului, Cerinta nr. 3.Informatii privind subcontractantiiIn cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/ partile din contract pe care acesta urmeazasa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare, dar numaipentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit. ATENTIE! Nu se accepta Declaratii si Acorduri prealabile neinregistrate la partile semnatare si cele care nu identifica cu exactitate denumirea si pretul partilor subcontractate, respectiv datele de recunoastere ale subcontractantilor, (continuare Cerinta nr. 3.)Se vor prezenta formularele / documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; Acordul prealabil de subcontractare, in original, din care sa rezulteinformatii privind partile din contract care vor fi duse la indeplinire de subcontractanti, Cerinta nr. 4.Informatii privind asociatii. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa seindeplineasca de unul sau mai multi asociati, liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fiexecutate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) pentru partea lui din contract. ATENTIE! Nu se accepta Declaratii si Acorduri de asociere neinregistrate la partile semnatare si cele care nu identifica cu exactitate denumirea si pretul partilor din contract ce se vor indeplini de asociat. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluare., (continuare Cerinta nr. 4.)Se vor prezenta formularele / documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Acordul de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderulasociatiei, si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor umane; Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asocierea la procedura de atribuirePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2013 22:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer