Achizitie publica - Achizitie publica de produse carburant auto pe baza de carduri de credit.
Detaliu pentru invitatia numarul 346083
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346083/29.04.2013
Denumire contract: Achizitie publica de produse carburant auto pe baza de carduri de credit.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA COMERCIALAAQUACARAS S.A.RESITACod fiscal: R 16868757, Adresa: P-ta Republicii , Nr 7, Resita, Telefon: 0255 212458, Fax: 0255 214421
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Republicii , Nr 7, Resita, Romania, cod postal: 320026, telefon: +40 0255212458, fax: +40 0255214421, persoana de contact: Ladislau Sallai
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. AQUACARAS S.A., P-ta Republicii, nr.7 Resita, judetul Caras-Severin.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de produse carburant auto pe baza de carduri de credit.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de carburant auto pe baza de carduri de creditTotal ? 111.000 ldin care: 95.000 l/anMotorina euro 5 si 16.000 l/an Benzina fara plumb impartit in 2 loturi dupa cum urmeaza : LOTUL 1 Total- 95.000l Motorina euro 5 / anLOTUL 2 Total- 16.000 l Benzina fara plumb / anII.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 534, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare pentru Lotul 1 este de 5.000 RON respectiv 1.000 RON pentru Lotul 2 si cumulat daca se depun oferte pentru ambele loturi sau echivalentul in euro. Data la care se va face echivalenta lei euro va fi cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire si exprimarea garantiei de participare: a) In Lei, Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta , pana la data deschideri ofertelor, in contul RO89RNCB0100022409840001 deschis la B.C.R Resita.b) In lei, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Oferatantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 2781 din OUG nr 34/2006 o parte din garantia de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu articolul 180. din OUG 34/2006- Formularul 12 A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 12B- Declaratie privin caitatea de participant la procedura- Formularul 12 C- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34/2006- Formular17- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010.- Formular18Prezentare de certificate de atestare fiscala privind plata taxelor, impozitelor si contributiilor la bugetul local si de stat, in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director general ? Anatoli LiberManager Economic- Elena GrozavescuJurist- Gabriela PetrisorPresedinte comisie? Stefan StanoiuMembru ?Ramona FloreaMembru ?Laura RomanVa fi exclus din procedura de atribuire a contractului de livrare produse orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181din OUG NR.34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propia raspundere sau o declaratie autentica in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. - Certificat constatator eliberat deOficiul Registrului Comertului (original, copii legalizate, copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in cadrul CAEN al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii genereale din care sa reiasa cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 anisi care sa fie de minim 900.000 lei pentru Lotul 1 respectiv 150.000 lei pentru Lotul 2 sau cumulate incazul in care ofertantul depune oferta pentru ambele loturi.Prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante cum ar fi: a) declaratii bancare corespunzatoare;b) bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tari in care este stabilit ofertantul;c) declaratii privind cifra de afaceri globala (pe ultimii 3 ani) sau, daca este cazul, privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Pentru anul 2012, oferantii care nu si-au depus bilantul contabil, vor prezenta alte documente relevante prin care sa demonstreze valoarea cifrei de afaceri medie anuala.Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani va prezenta documente de la infiintare.Daca cifra de afaceri globala medie anuala este exprimata in Euro, cursul de schimb luat in calcul de toti ofertantii va fi: 2010:1 Euro= 4, 20 lei2011:1 Euro= 4, 23 lei.2012:1 euro= 4, 45 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Experienta similaraOfertantul va prezenta listaprincipalelor livrari carburant auto prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.Referitor la experienta similara se solicita urmatoarele documente: Ofertantul va prezenta o lista de carburant auto in cantitate de minim 95.000 l/anmotorina pentru Lotul 1 respectiv 16.000 l/an benzina pentru Lotul 2.Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificari/documente emise sau contrasemnate de autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani va prezenta lista principalelor livrari de policlorura de aluminiu efectuate de la infiintare.Prezentarea Formularului 12D: lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001:2008 privind sistemul de management, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul trebuie sa fie emis cel putin pentru domeniul de activitate aferent domeniului de activitate de comercializaresi/sau producere de policlorura de aluminiu.In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, se pot prezenta orice alte documente in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Certificate prin care se certifica faptul ca, ofertantul a implementat si mentine in functiune un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 09:55