Achizitie publica - Achizitie publica de produse: Medicamente de uz veterinar 2012, la I.N.C.D.C.S.Z. BRASOV
Detaliu pentru invitatia numarul 328081
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328081/28.05.2012
Denumire contract: Achizitie publica de produse: Medicamente de uz veterinar 2012, la I.N.C.D.C.S.Z. BRASOV
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Cartof si Sfecla de Zahar BrasovCod fiscal: R 18923009, Adresa: Brasov, str. Fundaturii nr. 2, Brasov, Telefon: +40 0268476795, Fax: +40 0268476608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. Fundaturii nr. 2, Brasov, Romania, cod postal: 500470, telefon: +40 0268476795, fax: +40 0268476608, persoana de contact: Dan Teodorescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str. Fundaturii nr. 2, Brasov, Romania, cod postal: 500470, telefon: +40 0268476795, fax: +40 0268476608, persoana de contact: Dan Teodorescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de produse: Medicamente de uz veterinar 2012, la I.N.C.D.C.S.Z. BRASOV
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de produse: medicamente de uz veterinar, la I.N.C.D.C.S.Z. BRASOV.
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 168, 489 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3300 lei, pe peroiada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA : Cerinta obligatorie: prezentare formulare "DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA" si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent;2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181: Cerinta obligatorie: completare formular "DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181" (Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat prin Certificat de atestare fiscala si Certificat constatator.)3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: completare formular "Certificat de participare cu oferta independenta"PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE: Cerinte obligatorie: 1) Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate ? original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul* (conform art. 5 din Ordinul ANRMAP 509/2011). Din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.2) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul*, (conform art. 5 din Ordinul ANRMAP 509/2011). Din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Prezentarea documentelor se va face in conformitate cu prevederile art.183 din OUGPERSOANE JURIDICE /FIZICE STRAINE: Cerinta obligatorie: 1) Certificat de inregistrare fiscala sau orice document care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional ( Extras din banca de date a registrului societatii) ?legalizat2) Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat emis de Administratia Financiara - legalizat 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgentaa Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006: Cerinta obligatorie: completare formular "Declaratie pepropria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 "Persoane cu functie de decizie in cadrul INCDCSZ Brasov: Comisie analize oferte Licitatie Medicamente de uz veterinar 2012:1. Ing. Teodorescu Dan, presedinte2. Ing.NeacsaEmil, membru3. Dr. Stanciu C-tin, membru4. Ing. Ghinea Adrian, membruPersoane cu functie de decizie: Director General Dr.ing. Chiru Sorin ClaudianPersoana Oficiu Juridic Cons.Juridic Roiban Angela
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prezenta cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), Se va prezenta bilantul contabil la sau balanta contabila 30.12.2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani. Standarde de asigurare a calitatii, insemnand ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: La sediul I.N.C.D.C.S.Z. Brasov Str. Fundaturii nr.2, Brasov, Jud BV, orele 08.00-15.00 si pe siteul www.potato.ro sectiunea Licitatii www.potato.ro/ro/licitatii.php
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 09:28