Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de produse: Medicamente de uz veterinar 2013, la I.N.C.D.C.S.Z.


Detaliu pentru invitatia numarul 348168
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Cartof si Sfecla de Zahar Brasov
Numar invitatie: 348168/07.06.2013
Denumire contract: Achizitie publica de produse: Medicamente de uz veterinar 2013, la I.N.C.D.C.S.Z.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Cartof si Sfecla de Zahar BrasovCod fiscal: RO 18923009, Adresa: Brasov, str. Fundaturii nr. 2, Brasov, Telefon: +40 0268476795, Fax: +40 0268476608
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, str. Fundaturii nr. 2, Brasov, Romania, cod postal: 500470, telefon: +40 0268476795, fax: +40 0268476608, persoana de contact: Ing. Dan Teodorescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Brasov, str. Fundaturii nr. 2, Brasov, Romania, cod postal: 500470, telefon: +40 0268476795, fax: +40 0268476608, persoana de contact: Ing. Dan Teodorescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Dezvoltare in alte stiinte naturale si inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de produse: Medicamente de uz veterinar 2013, la I.N.C.D.C.S.Z.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de produse: medicamente de uz veterinar, la I.N.C.D.C.S.Z. BRASOV
II.1.6) CPV: 33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 860.37 - 86, 075.46 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DaGarantia de participare se constituie, in urmatoarele conditii: a) tip de garantie : irevocabila;b) valoarea: de 860 lei (>1% din valoarea max.);c)perioada de valabilitate: pe perioada de valabilitate a oferte, adica 20 zile;d)echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;e) mod de constituire: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, sau prin virament bancar in contul Institutul National de Cercetare Dezvoltare pentru Cartof si Sfecla de Zahar Brasov, RO58 RNCB 0056 0094 6847 0001 BCR Brasov, cod fiscal RO 18923009.Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50 % fata de suma fixa solicitata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA: Cerinta obligatorie: prezentare formulare "DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA" si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la ?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prev. art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?2. DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181: Cerinta obligatorie: completare formular "DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181". din OUG nr.34/ 2006 , actualizata. -se solicita: = certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. = certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa datoriile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: completare formular "Certificat de participare cu oferta independenta" .4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006: Cerinta obligatorie: completare corespunzator formular "Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 "Persoane cu functie de decizie in cadrul INCDCSZ Brasov privind organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuireComisie analize oferte Licitatie MEDICAMENTE DE UZ VETERINAR 2013:1. Presedinte: Sef Birou Comercial MarketingIng. TEODORESCU Dan, domiciliat in Mun. Brasov, Jud. Brasov, Str. Fundaturi nr. 2, bl.40, sc. A, ap.12, CNP 1680504084457, data/ locul nasterii 04.05.1968, Mun. Sacele Jud. Bv;2. Membru tehnic: Medic Veterinar Dr. STANCIU C-tin, domiciliat in Jud. Brasov, Oras Zarnesti Str. Saturn bl. 7, sc a, ap.10, CNP 17404228085047, data/ locul 28.04.1974, Jud. Brasov Orasul Zarnesti.3. Membru tehnic: Sef Baza Experimentala animala Ing. NEACSA Emil, domiciliat in Jud. Brasov, Bld Alexandru Vlahuta nr. 53, bl. 143, sc. C, ap. 21, CNP 1680306080044, data/ locul nasterii 06.03.1968, Brasov, comuna Tarlungeni4. Membru: Sef Oficiul Calcul, Mat. GHINEA Adrian, domiciliat in Mun. Brasov, Jud. Brasov, Str. Lanii nr. 6, bl.I3, sc. A, ap.1, CNP 18007080088, data/ locul nasterii 29.07.1980, Brasov.Persoane cu functie de decizie in cadrul INCDCSZ Brasov: 1.Director General: Dr.ing. CHIRU Sorin Claudian, domiciliat in Brasov, Str. Ion Luca Caragiale nr. 6, bl.19, sc.A, ap.11, CNP 1530922080014, data/ locul nasterii 22.09.1953, Bv;2.Director Tehnic: Ec. MACAVEIU Viorel, domiciliat in Brasov, Str. Col. Iion Buzoianu nr. 14, CNP1540317080115, data/locul nasterii 17.03.1954, Comuna Tantarii, Jud. Bv;3.Director Economic: Ec. VULCU Niculaie, domiciliat in Mun. Brasov Jud. Brasov, Str. 13 Decembrie nr.115, sc.A, ap.8, CNP1531123080094, data/locul nasterii 23.11.1953, Sibiu.Responsabil oficiu Juridic: Cons. Juridic ROIBAN Angela, domiciliat in Mun. Brasov, Jud. Brasov, Str. Berzei nr. 9A, bl.1, sc. A, ap.17, CNP 2640811080078, data/locul nasterii 11.08.1964, Bv., Incadrerea in una din situatile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea din procedura.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Cerinta obligatorie: - formular 5, Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE: Cerinte obligatorie: 1) Certificat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari desanatate ? original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul* (conform art. 5 din Ordinul ANRMAP 509/2011). Din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele/candidaturile.2) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ? original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea *conform cu originalul*, (conform art. 5 din Ordinul ANRMAP 509/2011). Din acestea sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.PERSOANE JURIDICE /FIZICE STRAINE: Cerinta obligatorie: Prezentarea documentelor mentionate la PERSOANE JURIDICE/FIZICE ROMANE pct. 1. si 2., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau pct.3.3. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 1.si 2 ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii. 1. Certificat constatator eliberat de ORC (Oficiul Registrului Comertului) in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conforma cu originalul", informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, pentru evitarea aparitiei conflictului de interese (avand in vedere prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006) dar si din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate in codul CAEN comercializarea produselor ce constituie obiectul achizitiei. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul constatator in copie "conform cu originalul", pana in faza de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Se va prezenta ultima balanta de verificare sau bilantul contabil 31.12.2012 sau ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente., - Se va prezenta cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani(2010, 2011, 2012) si confirmarea prin bilantul contabil sau alte documente justificative disponibile pentru a demonstra aceste cerinte. - formularul 6Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Standarde de asigurare a calitatii insemnand ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., La sediul I.N.C.D.C.S.Z. Brasov Str. Fundaturii nr.2, Brasov, Jud BV, orele 8.00-15.00, si www.potato.ro/ro/licitatii.php
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer