Achizitie publica - Achizitie publica de produse si servicii de informare, publicitate si organizare evenimente
Detaliu pentru invitatia numarul 355292
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355292/01.11.2013
Denumire contract: Achizitie publica de produse si servicii de informare, publicitate si organizare evenimente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Sanatatii PubliceCod fiscal: 4266456, Adresa: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 3072594, Fax: +40 3072508
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Cristian Popisteanu nr.1-3, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010024, telefon: +40 3072594, fax: +40 3072508, persoana de contact: CARMEN COMANDASU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ministerul Sanatatii, str. Cristian Popisteanu, nr.1-3, sector 1 Bucuresti, etaj 2 sala de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de produse si servicii de informare, publicitate si organizare evenimente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de produse si servicii de informare, publicitate si organizare evenimente in cadrul proiectului: ??Elaborarea si implementarea unui sistem integrat de management al activitatilor si documentelor din cadrul Ministerului Sanatatii si institutiile subordonate, in scopul imbunatatirii eficacitatii organizationale??
II.1.6) CPV: 39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 350, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia pentru participare in cuantum de 3.502 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin 1 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare poate fi constituitasi in valuta, lacursul BNR, cu o ziinainte de data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. In situatia in care garantia de participare se constituie printr un instrument de garantare emis de o banca este recomandabil ca garantia de participare sa fie emisa de catre o banca, care sa aiba corespondent in Romania. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor (perioada aleasa va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei).Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO81TREZ7005005XXX000161, Cod fiscal 4266456 al autoritatii contractante, deschis la DTCMB.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se va completa Formularul nr. 12
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA acontractuluisi se constituie conform art. 90, alin 1-3 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Se va completa Formularul nr. 12
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.1 )Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz)2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.2)Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.4)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: MinistruEugen NicolaescuSecretar general George Diga-Ordonator de crediteDirector Bogdan StancuDirector Georgeta BumbacDirectorCornelia NagyCarmen Comandasu-expertValentin Rosca -consilierManager proiect Victor MoraSe va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?pentru persoanele juridice romane, respectiv copie conforma cu originalul insotita de traducere legalizata in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. Pentru persoanele juridice romane1Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine2.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea in copie conform cu originalul insotite de traducere legalizata dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prinaccesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatiaeconomico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa Formularul-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani in care sa se prezinte cel putin un contract sau maxim 3 contracte de livrari de produse care fac obiectul procedurii in valoare cumulata de minim 230.200 lei fara TVA. Declaratia va fi insotita de certificate/ documente/(minim 1 sau maxim 3), emise sau contrasemnate de catre o autoritate contractanta sau client beneficiar pentru fiecare furnizare in parte. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul anual lei/valuta comunicat de BNR., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: -Se va completa formularul nr.7 -Personal ce va fi angajat in contract-Se va prezenta angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celornominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.Se va completa formularul nr. 8 -Angajamentul ofertantului privind resursele umanePentru fiecare specialist nominalizat de catre operatorul economic se va atasa: -Curriculum Vitae in format Europass, datat si cu semnatura persoanei in original, pentru specialistii angajati in contract.-Angajamentul de participare, cu semnatura persoanei in original, pentru fiecare dintre specialistii mentionati in Formularul nr. 7, in cazul in care acestia nu sunt angajati permanenti aiofertantului. Se va completa Formularul nr.9 Angajament in nume personal.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 01.11.2013 10:38