Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE REACTIVI PENTRU DETERMINARI REZIDUURI (KITURI ELISA SI CHARM)
Detaliu pentru invitatia numarul 328259
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328259/30.05.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE REACTIVI PENTRU DETERMINARI REZIDUURI (KITURI ELISA SI CHARM)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR ALBACod fiscal: 5823920, Adresa: str.Lalelelor, nr.7A, Alba Iulia, Telefon: 0258-835915, Fax: 0258-806235
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE REACTIVI PENTRU DETERMINARI REZIDUURI (KITURI ELISA SI CHARM)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE PUBLICA DE REACTIVI PENTRU DETERMINARI REZIDUURI (KITURI ELISA SI CHARM), conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 320, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1- 83.60 lei , lot 2- 97.60 lei, lot 3- 500 lei, lot 4- 34 lei, lot 5- 30 lei, lot 6- 125.40 lei, lot 7- 336 lei, lot 8- 312 lei, lot 9- 276 lei, lot 10- 58 lei, lot 11- 34 lei, lot12- 65 lei, lot 13- 34 lei, lot 14- 34 lei, lot 15- 34 lei, lot 16- 116 lei, lot 17- 116 lei, lot 18- 115 lei, lot 19- 116 lei, lot 20- 134 lei, lot 21- 720 lei, lot 22- 600 lei, lot 23- 600 lei, lot 24- 700 lei, lot 25- 116 lei, lot 26- 116 lei, lot 27- 580 lei, lot 28- 290 lei, lot 29- 11 lei, lot 30- 16.80 lei, lot 31- 15.60 lei? prin virament bancar in contul autoritatii contractante cont: RO07TREZ0025005xxx000149 deschis la TrezorerieAlba Iulia .Se va prezenta ordinul de plata confirmat de banca emitenta?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta ?depunerea de numerar la casieria unitatii contractantePerioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Formular 1Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 3Declaratie pe proprie raspundere semnat de reprezentantul legal al ofertantului prin care sa confirme ca nu se afla in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 Formular 2Declaratie pe proprie raspundere semnat de reprezentantul legal al ofertantului privind neincadrarea in art.69^1 OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -director executivdr. Beres Vasile- director executiv adj. Sipos Mihai- sef serviciu economic si administrativ Ec.Mihu Iulius Ionel.-sef laborator dr. Jurca Lucica- comp.juridicjr. Elena Drasovean- comp.achizitii ec. Muntean BogdanCertificat de atestare fiscala privind obligatiile exigibile la bugetul statuluidin care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelorDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Toate documentele se depun traduse in limba romana de catre traducator autorizat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: . Fisa de informatii generale Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, 181 lit.a, c1, d si art.69 indice 1.In acest sens va depune documentele solicitate la punctul III.2.1.aAutoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita tertului sustinator documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le pune la dispozitie conform angajamentului fermCapacitatea economico-financiara a ofertantului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta profesionala: Se va completa si prezenta lista principalelor furnizari de produse similarein ultimii 3 ani.Informatii privind personalul implicat in indeplinirea contractului- Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului.- Angajamentul ofertantului privind asigurarea cu personalul necesar .- Declaratie de disponibilitateSe va completa Formular nr.6 prin declararea tuturor subcontractantilor Standarde de asigurare a calitatiiPrezentarea certificatuluiISO 9001 :2008sistemul de management al calitatii sau echivalent. Certificatele prezentate trebuie sa se afle in perioada de valabilitate; pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta certificatele/ documentele relevante insotite de traduceri in limbaromana autorizate si legalizate.Nu se accepta ofertanti ?in curs de certificare?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 11:36