Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE ANUL 2012-2013


Detaliu pentru invitatia numarul 331704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TIMIS
Numar invitatie: 331704/13.07.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE ANUL 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI TIMISCod fiscal: 4483439, Adresa: BUL.C.D.LOGA NR.3, Timisoara, Telefon: 0256305799, Fax: 0256490429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.C.D.LOGA NR.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300022, telefon: +40 256305799, fax: +40 256490429, persoana de contact: REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv.C.D.LOGA NR.3, Timisoara, SALA 6
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE ANUL 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RECHIZITE SCOLARE PENTRU ANUL 2012-2013
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 698 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare 5000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile calendaristice de la data limit de depunere a ofertelor( perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitae a ofertei si in acest caz s-a solicitat minim 60 de zile).Forma de constituire.Se va accepta orice instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari conform art 86 (1) din HG 925 / 2006Fara a impune aceasta restrictie operatorilor economici, in cazul in care acestia aleg optiunea de virament bancar ( ordin de plata ce se prezinta in original si trebuie sa fie confirmat de catre banca emitenta) va rugam utilizati contul: RO97TREZ6245003XXX000215, deschis la Trezoreria Timisoara. CUI: 4483439.- Ofertantii care prezinta declaratia privindincadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM).- conform anexei la Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare- au dreptul de a constituigarantia de participare in procent de 50% din cuantumul precizat mai susAtentie ! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.Atentie ! Ofertelecarenufacdovada constituirii garantiei de participare in cuantumul si forma de prezentare a acesteia, astfel cum suntprecizatemaisus, suntrespinsela deschidere si returnate nedeschise.Atentie ! Pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004privindstimulareainfiintariisidezvoltarii intreprinderilormicisimijlocii, cumodificarilesi completarileulterioare, referitoarelagarantiade participare, ofertantiiinteresatiinincadrareain categoria intreprinderilor mici si mijlocii, vor prezenta documentele prevazute de legea respectiva in afara plicurilor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: estede 5% din valoarea contractului.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare- Se va accepta orice instrument de garantare emis de o banca sau o societate de asigurari conform art. 90(1) din HG 925 / 2006.Atentie! In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in copie privind incadrarea in categorie IMM pentru a beneficia de reducere cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de buna executie. Restituirea garantie de buna executie se va face intermen maxim 14 zile de la intocmirea procesului verbal de receptie conform art. 92 (1) din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Oferantii pot alege a beneficia de facilitatea prezentata de art. 11, alin(4) din HG 925/ 2006 actualizataIV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 15:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer