Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE DE INVATAMNT PREUNIVERSITAR IN ANUL SCOLAR 2012-2013
Detaliu pentru invitatia numarul 337814
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337814/19.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE DE INVATAMNT PREUNIVERSITAR IN ANUL SCOLAR 2012-2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR BIHORCod fiscal: 4473346, Adresa: STR.KIEV NR.1/A, Oradea, Telefon: 0740078671, Fax: 0359/436207
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MIHAI EMINESCU NR.11, Oradea, Romania, cod postal: 410019, telefon: +40 0756081665, fax: +40 0359436207, persoana de contact: CRACIUN FLORENTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BIHOR STR. MIHAI EMINESCU NR. 11
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE DE INVATAMNT PREUNIVERSITAR IN ANUL SCOLAR 2012-2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar aferent anului scolar 2012-2013. Produsele cu caracteristici minimale si cantitatile necesare sunt prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 340, 655 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari privind garantia de participare: - Cuantumul garantiei de participare pentru rechizite scolare an sc. 2012-2013 este in valoare de : _6.813, 00_lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit)- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante _RO33TREZ0765003XXX000043_ deschis la Trezoreria _ORADEA_sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Este respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Doar in cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara - se completeaza Formularul din sectiunea de Formulare, care va fi prezentat in original.Perioada de valabilitate a grantiei de participare este de minimum 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor financiare si cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei financiare (90 de zile)Operatorul economic caruia i se va respinge contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC se va retine o suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va realiza conform art. 90 alin. (1) - (3) din H.G. nr. 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.1813.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1, din OUG nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Inspector Scolar General Prof. Negrean Daniel; Inspector Scolar General Adjunct Prof. Avram Nicolae; Inspector Scolar General Adjunct Prof. Kery Hajnal; Contabil Sef -ec. Sturz Rodica; Consilier Achizitii Publice-Membru Comisie ec. Craciun Florentina; Consilier Juridic- Teodora Manoiu; Presedinte Inspector Specialitate- Negrutiu Florin; Membru Comisie ? ec. Molnar Mihaela; Membru Comisie ? ec. Suta Titiana; Membru Comisie ? jr. Hebristean Sebastian;.4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura5.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul).6.Certificat privind obligatiile catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate a primariei in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul).7.Certificat de participare cu oferta independenta Persoane juridice/fizice romane: a) Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.a) ca obiectul de activitate autorizat al ofertantului include prestarea serviciilor ce fac obiectul cererii de oferte;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendareaactivitatii / dizolvarea persoanei juridice.Persoane juridice /fizice straine: Certificate constatatoare sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data deschiderii ofertelor copie, certificata conform cu originalul de catre ofertant (semnat si stampilat);In situatia in care ofertantul nu are obiectul de activitate autorizat corespunzator obiectului contractului, sau are inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va fi obligat, la solicitarea autoritatii contractante, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii privind media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani 2009, 2010, 2011(nu se va lua in considerare anul in curs) in domeniul de activitate afferent obiectului contractului. Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea de 681.310, 00 ron.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediuBNR sau BCE aferent fiecarui an in parte.Autoritatea contractanta va verifica concordanta informatiilor, respectiv cifra de afaceri pe respectivii trei ani, din documentele edificatoare depuse de operatorul economic.In acest sens se va completa formularul aferent media cifrei de afaceri -sectiunea formulare.Bilanturilor contabile pentru anii 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executate, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare cumulata safie de cel putin 340.655, 00 lei. Lista cuprinzand principalele livrari de produse similare. Recomandare din partea beneficiarilor pentru produsele stipulate mai sus, indiferent de valoarea contractelor., Cerintele de mai sus se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: ? lista cuprinzand principalele livrari de produse similare;? copie/copii conform cu originalul dupa partile relevante din contractul/contractele care dovedeste/dovedesc experienta similara, insotit/insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul;? recomandare din partea beneficiarilor pentru produsele stipulate mai sus, indiferent de valoarea contractelor. Recomandarea trebuie sa se refere cel putin la urmatoarele: denumirea, sediul, persoana de contact a autoritatii contractante, denumirea, sediul, cod fiscal, numar in registrul comertului al operatorului economic, denumirea si obiectul contractului, inclusiv cod CPV, calitatea de participant in indeplinirea contractului, pretul initial si final al contractului, litigiile aparute, durata de prestare conform ofertei, data si numarul contractului, calitatea produselor. Cursul de conversie leu/alta valuta, Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca lamodificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Se va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial., Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea personalului numit de operatorul economic pe toata perioada derularii contractului in speta., Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de produse.-In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Fiecareofertant va prezenta o mostra din fiecare pachet cu continut de produse pe clase, ofertat pentru a putea fi evaluat conform art. 188 alin. 1 lit. e) din O.U.G. 34/2006., Informatii privind asocierea si angajamentul fermIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Nu se permite prezentarea ulteriora sedintei de deschidere a ofertelor a acestui document. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator., In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata , in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181 din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens formularele, insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).In cazul prezentarii unui angajament ferm de sustinere, acesta va fi prezentat in forma autentica.Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a angajamentului ferm de sustinere, precum si a documentelor care il insotesc, permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila., Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind subcontractantii., Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: - acord/contract de subcontractare. Se va prezenta Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii - in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, in termen de valabilitate.Nu se vor lua in considerare documentatiile prin care se atesta faptul ca ofertantul este in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 15:46