Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE DE INVATAMNT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BRAILA IN ANUL SCOLAR 2013-2014


Detaliu pentru invitatia numarul 351716
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar Judetean Braila
Numar invitatie: 351716/01.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE DE INVATAMNT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BRAILA IN ANUL SCOLAR 2013-2014
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar Judetean BrailaCod fiscal: 4343060, Adresa: Calea Calarasilor, Nr.73, Bl.19, Ap.48, Braila, Telefon: +4 0239614051, Fax: +4 0239619160
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul A.I.Cuza nr. 172, Localitatea Braila, Cod postal 810025, Romania, , Braila, Romania, cod postal: 810025, telefon: +4 0239614051, fax: +4 0239619160, persoana de contact: B-dul A.I.Cuza nr. 172.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul A.I.Cuza nr. 172, Localitatea Braila, Cod postal 810025, Romania, , Braila, Romania, cod postal: 810025, telefon: +4 0239614051, fax: +4 0239619160, persoana de contact: B-dul A.I.Cuza nr. 172
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE DE INVATAMNT PREUNIVERSITAR DIN JUDETUL BRAILA IN ANUL SCOLAR 2013-2014
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de rechizite scolare pentru clasa pregatitoare, clasa I-a, clasele II-IV, clasele V-VII si clasa a-VIII-a, pentru unitatile din invatamantul preuniversitar din judetul Braila, aferent anului scolar 2013-2014. Produsele cu caracteristici minimale si cantitatile necesare sunt prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 436, 016 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru rechizite scolare aferente anului scolar 2013-2014 este in valoare de8720 lei; IMM beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de particip. cf.art. 16 din Legea 346/2004. In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta valuta, echivalenta se va face la cursul de schimb comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament in contul autoritatii contractante : : RO52TREZ1515005XXX000189 deschis la Trezoreria Braila, Cod fiscal 4343060 , sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Pentru a fi considerate indeplinita cerinta privind constituirea sub aceasta forma a garantiei de participare, este obligatoriu ca la data deschiderii ofertelor, viramentul bancar sa fie confirmat prin extrasul de cont al autoritatii contractante. Este respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. Doar in cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara - se completeaza Formularul din sectiunea de Formulare, care va fi prezentat in original. Perioada de valabilitate a grantiei de participare este de minimum 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei financiare (90 de zile)Operatorul economic caruia i se va respinge contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC se va retine o suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va realiza conform art. 90 alin. (1) - (3) din H.G. nr. 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, se solicita in format complet, conform legii, inclusive art. c^1 extins3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1, din OUG nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Inspector Scolar General - Prof. Danielescu Iulian; Inspector Scolar General Adjunct - Prof. Stanica Nicolae Catalin; Inspector Scolar/ Presedinte comisie - Prof. Petcu Cristian; Contabil Sef/Membru comisie - ec. Daniela Nedelcu; Inspector Scolar/Membru comisie ? Prof. Bonciu Ecaterina; Consilier Juridic / Membru comisie ? Jr. Mandreanu Ciprian; Secretar comisie ? ec. Negura Cristina;.4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura5.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau conform cu originalul).6.Certificat privind obligatiile catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate a primariei in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul).7.Certificat de participare cu oferta independenta Persoane juridice/fizice romane: -Capacitatea legala de a furniza produsele care fac obiectul contractuluiModalitatea de indeplinire: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, prezentat sub una din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitatea documentului depus in copie simpla, documentul in original sau in copie legalizata.Pentru persoane straine: Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii privind media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani2010, 2011 si 2012 (nu se va lua in considerare anul in curs) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea de 872.032, 00 lei.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.Autoritatea contractanta va verifica concordanta informatiilor, respectiv cifra de afaceri pe respectivii trei ani, din documentele edificatoare depuse de operatorul economic. n acest sens se va completa formularul aferent media cifrei de afaceri - sectiunea formulare. Bilanturile contabile depuse, vor fi vizate si inregistrate de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Se solicita ca cerinta minima de calificare, demonstrarea furnizarii de produse similare, in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), in baza a cel putin un contract in valoare de minim 436.016 lei fara TVA. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul BNR din ziua urmatoare publicarii anuntului de participare Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Se va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial. Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea personalului numit de operatorul economic pe toata perioada derularii contractului in speta. Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de produse. -In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective. Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Fiecare ofertant va prezenta o mostra din fiecare pachet cu continut de produse pe clase, ofertat pentru a putea fi evaluat conform art. 188 alin. 1 lit. e) din O.U.G. 34/2006. Informatii privind asocierea si angajamentul ferm In cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un accord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Nu se permite prezentarea ulteriora sedintei de deschidere a ofertelor a acestui document. Acordul de asociere va fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata , in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a angajamentului ferm de sustinere, precum si a documentelor care il insotesc, permite autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind subcontractantii.Subcontractantii vor prezenta acord/contract de subcontractare Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) Certificat emis de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii conform ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer