Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR


Detaliu pentru invitatia numarul 352934
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR BIHOR
Numar invitatie: 352934/22.08.2013
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR BIHORCod fiscal: 4473346, Adresa: STR.KIEV NR.1/A, Oradea, Telefon: 0740078671, Fax: 0359/436207
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MIHAI EMINESCU NR.11, Oradea, Romania, cod postal: 410583, telefon: +04 0756081665, fax: +04 0359/436207, persoana de contact: INSPECTORATUL SCOLAR BIHOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BIHOR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE RECHIZITE SCOLARE PENTRU UNITATILE DIN INVATAMANTUL PREUNIVERSITAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar aferente anului scolar 2013-2014. Produsele cu caracteristici minimale si cantitatile necesare sunt prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 980 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari privind garantia de participare: - Cuantumul garantiei de participare pentru rechizite scolare an sc. 2013-2014 este in valoare de : _4.199_lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit)- Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a oferteiModul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar in contul autoritatii contractante _RO33TREZ0765003XXX000043_ deschis la Trezoreria _ORADEA_sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Este respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Doar in cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara - se completeaza Formularul din sectiunea de Formulare, care va fi prezentat in original.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi data anterioara zilei de deschidere a ofertelor.Perioada de valabilitate a grantiei de participare este de minimum 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor financiare si cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei financiare (60 de zile)Operatorul economic caruia i se va respinge contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC se va retine o suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se va realiza conform art. 90 alin. (1) - (3) din H.G. nr. 925/2006 si H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.1813.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1, din OUG nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Inspector Scolar General Prof. Negrean Daniel; Contabil Sef -ec. Sturz Rodica; Consilier Achizitii Publice-Membru Comisie ec. Craciun Florentina; Consilier Juridic- Teodora Manoiu; Presedinte Inspector Specialitate- Negrutiu Florin; Membru Comisie ? ec. Molnar Mihaela; Membru Comisie ? ec. Suta Titiana;.4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura5.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Totodata recomandam mentionarea faptului ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declarative pe proprie raspundere potrivit articolului 11 alin. (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul 509/2011.(original, copie legalizata sau conform cu originalul).6.Certificat privind obligatiile catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate a primariei in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Totodata recomandam mentionarea faptului ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declarative pe proprie raspundere potrivit articolului 11 alin. (4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art. 9 alin. (3) din Ordinul 509/2011.(original, copie legalizata sau conform cu originalul).(original, copie legalizata sau conform cu originalul).7.Certificat de participare cu oferta independent conform ordinului nr. 314/2010. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, daca Certificatul constatator nu a fost depus in original/copie legalizata, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: Certificate constatatoare sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data limita de depunere a ofertelor, certificata conform cu originalul de catre ofertant (semnat si stampilat);Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va fi obligat, la solicitarea autoritatii contractante, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii privind media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 in domeniul de activitate aferent obiectului contractului. Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu valoarea de 419.960, 00 ron.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediuBNR sau BCE aferent fiecarui an in parte.Autoritatea contractanta va verifica concordanta informatiilor, respectiv cifra de afaceri pe respectivii trei ani, din documentele edificatoare depuse de operatorul economic.In acest sens se va completa formularul aferent media cifrei de afaceri -sectiunea formulare.Bilanturilor contabile pentru anii 2010; 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa aiba executate, unul sau mai multe contracte similare, a caror valoare cumulata safie de cel putin 209.980, 00 lei.Cerintele de mai sus se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: ? lista cuprinzand principalele livrari de produse similare;? copie/copii conform cu originalul dupa partile relevante din contractul/contractele care dovedeste/dovedesc experienta similara, insotit/insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul;? livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarii de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Cursul de conversie leu/alta valuta se va raporta pentru calculul nivelului minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prezentat de catre BCE pentru anii aferenti contractelor prezentate cu titlu de experienta similara.Declaratie pe propria raspundere referitoare la personalul de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui personalul nominalizat in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca lamodificarea propunerii tehnice sau financiare initiale. Se va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial.Declaratie pe proprie raspundere privind disponibilitatea personalului numit de operatorul economic pe toata perioada derularii contractului in speta.Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de produse.-In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective.Forma in care se va prezenta angajamentul ferm de sustinere, va fi in conformitate cu cerintele prevazute de art. 111din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Fiecareofertant va prezenta o mostra din fiecare pachet cu continut de produse pe clase, ofertat pentru a putea fi evaluat conform art. 188 alin. 1 lit. e) din O.U.G. 34/2006.Informatii privind asocierea si angajamentul fermIn cazul depunerii unei oferte comune de catre un grup de operatori situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz se va prezenta un acord de asociere in care se va stabili liderul de asociatie, procentul detinut in cadrul asocierii de fiecare asociat, precum si serviciile prestate de fiecare asociat in parte. Nu se permite prezentarea ulteriora sedintei de deschidere a ofertelor a acestui document. Acordul de asociereva fi legalizat in cazul in care ofertantul va fi desemnat castigator.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata , in conformitate cu prevederile art. 190 din OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181 din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens formularele, Se va prezenta Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii - in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se vor lua in considerare documentatiile prin care se atesta faptul ca ofertantul este in curs de certificare, cu exceptia situatiei in care ofertantul dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2013 18:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer