Achizitie publica - Achizitie publica de servicii de depozitare, manipulare si gestionare a produselor alimentare care provin din stocurile de interventie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate in cadrul Planului european-PEAD 2012
Detaliu pentru invitatia numarul 333450
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333450/08.08.2012
Denumire contract: Achizitie publica de servicii de depozitare, manipulare si gestionare a produselor alimentare care provin din stocurile de interventie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate in cadrul Planului european-PEAD 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211/1219, fax: +40 265268718, persoana de contact: Ligia Dascalu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Mures din Tirgu Mures, str. Primariei nr.2, etaj 2 sala mica de sedinte.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de servicii de depozitare, manipulare si gestionare a produselor alimentare care provin din stocurile de interventie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate in cadrul Planului european-PEAD 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consiliul Judetean Mures, potrivit HG.nr.600/2009, are obligatia de a asigura depozitarea si distribuirea la unitatile administrativ-teritorialedin judet a produselor alimentare distribuite categoriilor de persoane cele mai defavorizate in cadrul Programului European ? PEAD 2012.In cadrul programului, in anul 2012 se va distribui cantitatea de cca 2890 to produse alimentare, respectiv faina alba, faina de malai, orez, biscuiti, paste fainoase, ulei, zahar, fasole, mazare, rosii in bulion, bulion de toamte. Depozitarea temporara a produselor necesita un spatiu de depozitare autorizat in suprafata de minim 1500 mp, de unde produsele se impart UAT din judet pe baza graficelor si in cantitatile stabilite prin acordurile ce se incheie in acest scop.
II.1.6) CPV: 63100000-0 - Servicii de manipulare si de depozitare a incarcaturilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Cuantum: 1900 lei-Valabilitate: 90 de zile calendaristice-Forma de constituire: a.virament bancarsaub.uninstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Numarul de cont in care se poate efectua viramentul bancar este: RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trezoreria Targu Mures, cod fiscal: 4322980.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari acreditata de Comisia de Supraveghere a Asigurarilor, va fi in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Instrumentul de garantare financiara trebuie sacuprinda prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, precum si prevederile art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 2.Garantia de participare, in original, va fi atasata scrisorii de inaintare in momentul depunerii ofertei la registratura Consiliului Judetean Mures.Ofertele neinsotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere, conform prevederilor art. 33 alin.(3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii tip I.M.M. caredoresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune, in original, o declaratie pe proprie raspundere conform Anexei 1 si 2 din Legea nr.346/2004, atasata garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire: -prin retineri succesive din facturile partiale, -depuneri in numerarsau-prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, avand valabilitatea minima de 6 luni de la data eliberarii.Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie va fi prezentata in original. Daca instrumentul de garantare este emis de o banca straina/societate de asigurari straina se va prezenta si traducerea legalizata .Garantia de buna executie va fi restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumateprin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I.Art. 180din OUG nr. 34/2006Se va completa? Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea?? Formularul 3 din sectiunea FormulareII.Art. 181 din OUG nr. 34/2006Se va completa? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006? , Formularul 4 din sectiunea FormulareIII. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Se pot prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", ( pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritatiale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in traducere legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.IV.Se va completa ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura? ? Formularul 5V. Se va completa ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ?Formularul 6VI. Se va solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012) - Formularul 7Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Consiliului Judetean Mures sunt: - Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului; Viorel Iosib, Director executiv, Directia Juridica si Administratie Publica; Bartha Iosif, Director executiv, Directia Economica; Genica Nemes, sef serviciu Juridic si Contencios; Carmen Patran, sef serviciu Investitii si Achizitii publice; Delia Belean, sef serviciu Administratie Publica si Cancelarie; Alin Marginean, sef birou Financiar-Contabil.- Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke, Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Ilyes-To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, Urcan Ionas Florin. Persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul, in original sau copie legalizata, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca obiectul de activitate include si activitatea ce face obiectul procedurii de achizitie in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul.2. Autorizatie de functionare in copie legalizata .NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta, in cazul in care documentul nu a fost prezentat in aceasta forma.Persoane juridice/fizice straine: Cerinte obligatorii: Se vor prezenta documentecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii defaliment.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Spatiu de depozitare autorizat pentru produse alimentare in suprafata minima de 1500 mp cu spatiu de parcare pentru minim 3 autotrenuri.Se vor prezenta documente privind titlul sub care detin spatiul respectiv: titlul de proprietate/contract de inchiriere/concesiune etc.valabil pe perioada contractuluiPlan de situatie si RLV-ul constructiei.Prezentarea autorizatiei sanitare de functionare pentru depozit., Dotarea minima obligatorie: a.utilaj pentru asigurarea incarcarii/descar-carii operative in/din mijloacele de transport si manevrarea in interiorul depozitului ? minim 1 buc.;b.utilaj de transport in interiorul depozitului (transpalet hidraulic) ? minim 1 buc.;c.calculator cu sistem de operare minim XP siMicrosoft Office 2003 si conexiune internet ? minim 1 buc.;, - personal calificat in functia de gestionar, cel putin o persoana;
-motostivuitorist cu atestat, cel putin o persoana;
-muncitori pentru manipularea si lotizarea produselor, cel putin doua persoane., Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante.Eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si profesionale: -Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in art.181 lit. a, c^1si d din OUG 34/2006- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG 34/2006- Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (exprimat in fata unui notar) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele tehnice/profesionale- Declaratie privind sustinerea tehnica- Declareatia privind sustinerea profesionala, Informatii privind asociatii. Se va prezenta Acordul de asociere.Operatorii economici se pot asocia in vederea participarii la procedura de achizitie prezentand o oferta comuna.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte; celelalte cerinte privind capacitatea economico-financiara si tehnica pot fi indeplinite prin cumul.Acordul de asociere va indica participarea (in procente) la lucrari si tipul de lucrari care urmeaza a fi executate de fiecare dintre parteneri in cadrul asociatiei.Liderul asociatiei va fi autorizat sa isi asume angajamente si va primi instructiuni pentru executareacontractului. Plata lucrarilor se va face liderului asociatiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratis de pe SEAP (site-ul www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (PEAD 2012)
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 13:15