Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de servicii de elaborare diagnoze institutionale pentru patru servicii deconcentrate din judetul Bihor :in cadrul proiectului? Dezvoltarea capacitatii administrative a institutiilor din judetul Bihor?


Detaliu pentru invitatia numarul 335304
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului - Judetul Bihor
Numar invitatie: 335304/13.09.2012
Denumire contract: Achizitie publica de servicii de elaborare diagnoze institutionale pentru patru servicii deconcentrate din judetul Bihor: in cadrul proiectului? Dezvoltarea capacitatii administrative a institutiilor din judetul Bihor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul BihorCod fiscal: 4348882, Adresa: Parcul Traian Nr. 5, Oradea, Telefon: 0259414926, Fax: 0259411550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Parcul Traian Nr. 5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259414926, fax: +40 259411550, persoana de contact: Berdie Emil
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Parcul Traian Nr. 5, Oradea, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de servicii de elaborare diagnoze institutionale pentru patru servicii deconcentrate din judetul Bihor: in cadrul proiectului? Dezvoltarea capacitatii administrative a institutiilor din judetul Bihor?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborare diagnoze institutionale pentru patru servicii deconcentrate din judetul Bihor, in cadrul proiectului : ? Dezvoltarea capacitatii administrative a institutiilor din judetul Bihor?
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata fara tva a contractului de achizitie publica: 2.080 leiMod de constituire: - In conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006 potrivit caruia: ?Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire?- In situatia in care se constituie prin ordin de plata in contul de garantie al Institutiei Prefectului Judetul Bihor-acessta este: RO71TREZ0765005XXX005855 deschis la TREZORERIA ORADEA- prin depunere de numerar la casieria institutiei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile.( pe perioada de valabilitate a ofertei).
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara tva.Mod de constituire: - In conformitate cu prevederile art. 90 alin.(1) din HG nr.925/2006 potrivit caruia : ? De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Prevederile art. 86 alin. (2) - (4) se aplica in mod corespunzator?- Daca se constituie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante, modelul acesteia este-Formular 19
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelorSe vor prezenta: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-Formular nr.23.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1, din OUG nr.34/2006-Formular nr.3Persoanele cu functie de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Claudiu-Adrian Pop-prefect, Alice Lupes-sef serviciu juridic, Floarea Mihaiu-viza CFPP, Emil Berdie-manager public si Camelia Pistol-compartiment achizitii4.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul)5.Certificat privind obligatiile catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate a primariei in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul).6.Certificat de participare cu oferta independenta-Anexa 10 Prezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele competente din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau in copie lizibila co mentiunea " conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 aniVa fi insotita de certificari de buna executie pt. cele mai importante(valoare, perioada, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari), Prestatorul va propune min.4 experti, cate unul pentru fiecare institutie analizata-CV-uri relevante in domeniu-experienta de minim 1 an in domeniile specifice ale proiectului in functie de activitatea pentru care sunt propusi- CV-urile expertilor propusi vor contine referiri sau pot fi insotite de documentele justificative (recomandari, diplome de absolvire etc.).Aceste documente se vor solicita numai ofertantului declarat castigator;
- Declaratia de disponibilitate a expertilor propusi., Prestatorul va propune un director de proiect-care supervizeaza activitatea experttilor, care va avea minim studii universitare absolvite cu diploma de licenta
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
identificarea, descrierea si argumentarea riscurilor suplimentare celor identificate prin Caietul de sarcini, care pot afecta executia contractului
10
Descriere:
recomandari de reducere/eliminare a riscurilor suplimentare identificate prin caietul de sarcini cat si a celor suplimentare identificate, fara a se afecta cerintele din Caietul de sarcini.
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.09.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2012 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer