Achizitie publica - achizitie publica de servicii de elaborare studiu privind dezvoltarea mediului de afaceri la nivel regional si impactul crizei economice asupra intreprinderilor
Detaliu pentru invitatia numarul 334232
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334232/23.08.2012
Denumire contract: achizitie publica de servicii de elaborare studiu privind dezvoltarea mediului de afacerila nivel regional si impactul crizei economice asupra intreprinderilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA SUD-VEST OLTENIACod fiscal: 11642243, Adresa: STRADA UNIRII NR 19, Craiova, Telefon: 0251412780, Fax: 02151412780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA ALEEA TEATRULUI NR 2A, Craiova, Romania, cod postal: 200402, telefon: +40 0251412780, fax: +40 02151412780, persoana de contact: LUCIAN CALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA ALEEA TEATRULUI NR 2A, Craiova, Romania, cod postal: 200402
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (DEZVOLTARE REGIONALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: achizitie publica de servicii de elaborare studiu privind dezvoltarea mediului de afacerila nivel regional si impactul crizei economice asupra intreprinderilor
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de elaborare ?Studiu privind dezvoltarea mediului de afacerila nivel regional si impactul crizei economice asupra intreprinderilor? Prin realizarea Studiului privind dezvoltarea mediului de afaceri la nivel regional si impactul crizei economice asupra intreprinderilor , se are in vedere identificareanevoilor de dezvoltare la nivel regional si sprijinirea fundamentarii strategiilor si planurilor de dezvoltare regionala.
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in valoare de 3000 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO81BRDE170SV04102701700 deschis la BRD GSG sucursala Craiova sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederea art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006. Nota: - Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantiei insotit de Formularul nr. 14. Valabilitatea garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile incepand cu termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea formular II.D.1.1.1Cerinte minime: Ofertantul trebuie sa completeze formularul mai sus mentionat In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.2. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor Cerinta minima: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip elaborate de autoritatile din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), respectiv: - Certificat de plata a impozitelor eliberat de Primarie- Certificat de plata a impozitelor si taxelor eliberat de D.G.F.P.C.F.S.Din certificatele anexate trebuie sa reiasa ca ofertantul/ofertantii nu are/au datorii scadente catre bugetul general consolidat, respectiv obligatii restante la bugetele locale in luna anterioara celei in care se depun ofertele.3.Certificate de participare cu oferta independenta-formular 164.Declaratia privind neincadrarea in prev.art. 691 din OUG 34/2006-formular 155.Lista persoane ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica : Marilena Bogheanu ? director, Simona Covrescu ? agent de dezvoltare, Lucian Calin - economist, Ionelia Dinu - ofiter financiar, Nicoleta Dobre ? ofiter comunicare informare programare, Elena Mayer ? ofiter programareIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare in orginal sau copii legalizate. De asemenea, subcontractorii peste 10% trebuie sa prezinte aceste formulare.6. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din O.U.G. nr.34/2006 Cerinta minima: formular II.D.1.1.2Ofertantul este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, daca se afla in una din situatiile precizate in declaratia II.D.1.1.27.Declaratie privind calitatea de participant la procedura Cerinta minima: Completarea formular II D 1.2Toate documentele de mai sus se vor depune in original sau copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea, in conformitate cu originalul cu semnatura si stampila operatorului economic. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul va fi in masura sa prezinte documentele precizate mai sus si in original. 1. Persoane juridice romane Cerinte minime: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (eliberat cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata.Informatiile minimale ce trebuie cuprinse in certificatul constatator sunt: - date de identificare legale (denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- obiectul de activitate principal sau secundar- reprezentantii legali;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest certificat in original sau in copii legalizate. De asemenea, subcontractorii peste 10% trebuie sa prezinte acest document.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie valabil la data participarii si sa aiba acoperire in codul CAEN pentru obiectul achizitiei.2. Persoane juridice straine Cerinta minima: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul rezident, traduse in limba romana si legalizate.Aceste documente se vor depune in original sau copie legalizata sau in copie lizibila, cu mentiunea, in conformitate cu originalul cu semnatura si stampila operatorului economic. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul va fi in masura sa prezinte documentele precizate mai sus si in original. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, obligatia de a prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de minimum 200.000 RONCompletarea fisei de informatii generale cuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani ? Formular II.D.3.1
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora se solicita pentru a vedea daca subcontractantii au capacitatea tehnica si/sau profesionala de a derula contractulDaca exista subcontractanti se vor atasa contractele de subcontractare, Pentru organizatie: Experienta relevanta in domeniul elaborarii de studii si analize sectoriale si regionale pe problematica economica;Completarea Declaratiei privind lista principalelor contracte (avand ca principal scop activitati de elaborare de studii/analize) in ultimii 3 ani, ?formular II.D.4.1., Pentru organizatie: Asigurarea echipei minine pentru proiect, minim trei experti cheie care trebuie sa fie disponibili pe toata durata de desfasurare a proiectului Lista minim 3 experti cheie propusi, Pentru organizatie: Sa fiecapabil sa realizeze un studiu de amploarea celui solicitatLista proiecte similare elaborate de organizatie in ultimii 3 ani (2009-2012), Pentru expertiDeclaratie de disponibilitate pentru fiecare expert in parte, Pentru Expert planificare strategicaExperienta profesionala generala de minim 5 aniCV- Expert planificare strategica* documentele ce dovedesc experienta similara a expertilor se vor solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, Pentru Expert planificare strategicaParticiparepentru in cel putin un proiect in care sa fi inclus activitati precum elaborarea de studii / analize socio-economice / planuri / strategii / politici / rapoarte relevante pentru dezvoltarea teritoriala si / sau regionala, urbana si / sau rurala, la nivel national, regional sau judetean, in domeniul planificarii strategice, Pentru Expertul in domeniul competitivitate si dezvoltare economicaExperienta profesionala generala de minim 5 ani *CV ?ul Expertului in domeniul competitivitate si dezvoltare economica* documentele ce dovedesc experienta similara a expertilor se vor solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, Pentru Expertul in domeniul competitivitate si dezvoltare economicaParticiparein cel putin un proiect in care sa fi inclus activitati precum elaborarea de studii / analize socio-economice / planuri / strategii / politici / rapoarte relevante pentru dezvoltarea teritoriala si / sau regionala, urbana si / sau rurala, la nivel national, regional sau judetean, in competitivitate si dezvoltare economica, Pentru Expertul in domeniul analizei economiceExperienta profesionala generala de minim 5 aniCV ?ul Expertului in domeniul analizei economice* documentele ce dovedesc experienta similara a expertilor se vor solicita doar ofertantului clasat pe primul loc, Pentru Expertul in domeniul analizei economiceParticipare in cel putin unproiect in care sa fi inclus activitati precum elaborarea de studii / analize socio-economice / planuri / strategii / politici / rapoarte relevante pentru dezvoltarea teritoriala si / sau regionala, urbana si / sau rurala, la nivel national, regional sau judetean, in analiza economica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2012 16:14