Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de servicii de elaborare studiu privind dezvoltarea rurala si agricultura in regiunea Sud-Vest Oltenia si scenarii de dezvoltare in perioada 2014-2020in cadrul contractului de asistenta tehnica ?Implemetarea POR in regiunea SV Oltenia in


Detaliu pentru invitatia numarul 354707
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA SUD-VEST OLTENIA
Numar invitatie: 354707/14.10.2013
Denumire contract: Achizitie publica de servicii de elaborare studiu privind dezvoltarea rurala si agricultura in regiunea Sud-Vest Oltenia si scenarii de dezvoltare in perioada 2014-2020in cadrul contractului de asistenta tehnica ?Implemetarea POR in regiunea SV Oltenia in perioada 1 ianuarie 2013 ? 31 iulie 2015?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA SUD-VEST OLTENIACod fiscal: 11642243, Adresa: Str. Teatrului, nr.2A, Craiova, Telefon: +40 0251412780, Fax: +40 02151412780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Teatrului, nr.2A, Craiova, Romania, cod postal: 200402, telefon: +40 0251412780, fax: +40 02151412780, persoana de contact: LUCIAN CALIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Teatrului, nr.2A, Craiova, Romania, cod postal: 200402
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (dezvoltare regionala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de servicii de elaborare studiu privind dezvoltarea rurala si agricultura in regiunea Sud-Vest Oltenia si scenarii de dezvoltare in perioada 2014-2020in cadrul contractului de asistenta tehnica ?Implemetarea POR in regiunea SV Oltenia in perioada 1 ianuarie 2013 ? 31 iulie 2015?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie de servicii de elaborare studiu privind dezvoltarea rurala si agricultura in regiunea Sud-Vest Oltenia si scenarii de dezvoltare in perioada 2014-2020in cadrul contractului de asistenta tehnica ?Implemetarea POR in regiunea SV Oltenia in perioada 1 ianuarie 2013 ? 31 iulie 2015?
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este de :3.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea aofertelor, respectiv60 de zile (de la termenul limita de primire a ofertelor). Modul de constituire a garantiei pentru participare: -prin oriceinstrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original;
-prin virament bancar. In cazul constituiriigaran?iei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO81BRDE170SV04102701700Cont deschis la sucursala BRD-GSG a municipiului Craiova.In cazul intreprinderilor mici si mijlociicuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate, in conformitate cu prevederile Legii 346/2004.Pentru calculul echivalen?ei leu/valuta sa va lua in considerare cursul BNR existent cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Eliberarea garan?iei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 dinH.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecareasociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrageexcluderea ofertantului in procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 Operatorul economic (lider, asociat, tertsustinator) trebuiesa completeze Formularul nr.2 .Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica.Tertul sustinator trebuie sa faca dovada neicadrarii in prevederile art.181 din OUG 34/2006 doar pentru lit.a), c1) si d).C. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formularnr.3.D. Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr.4 . Certificatul se va prezenta in original si se solicita conformOrdinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.E. Declaratie privind evitarea conflictului de intereseOperatorul economic (lider, asociat, tertsustinator) trebuie sacompleteze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 5 ?Declaratie privind evitarea conflictului de interese).Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Aceasta declaratie nu este un format tip ? este o declaratie pe proprie raspundere.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante sunt urmatoarele: Persoanele care detinfunctii de decizie in cadrul autorita?ii contractante sunt urmatoarele: Marilena Bogheanu - DirectorSimona Mirela Covrescu ? pre?edinte comisie evaluareMagda Corina Lungu ? membru comisie evaluareDenissa Popescu ? membru comisie evaluareIonelia Dinu ? membru comisia de evaluareMarilena Alecu ? membru comisie elaborare documentatie de atribuireElena Camelia Mayer ? membru comisie elaborare documentatie de atribuireAdriana Visan ? membru comisie elaborare documentatie de atribuireDan Ilie ? membru de rezerva.Lucian Calin ? secretarDocumente suport solicitate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus : a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isiare sediul social.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa ca operatorul nu are datorii scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa ca operatorul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181si sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.NOTA: Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritatile tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetele locale in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Acest document va fi prezentat in original sau in copie cu mentiunea ?conforma cu originalul?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta, insotit de traducere autorizata in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate maijos: - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului, din care sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului, in original sau copie conforma cu originalul. Informa?iile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine: cerinta minima: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregsitrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit ofertantul rezident, traduse in limba romana si legalizate.Aceste documente vor fi depuse in original sau copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea de ?conform cu originalul?, semnatura si ?tampila agentului economic. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul va fi in masura sa prezinte documentele precizate mai sus si in original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa deInformatii generale privind situatia economico-financiara.Operatorul economic (lider, asociat) va prezenta Fisa de informa?ii generale ? Formular nr.6.In cadrul acestui formular se vor prezenta informa?ii privind cifra de afaceri globala aferenta anilor 2010, 2011 si 2012. Pentru sus?inerea acestor informa?ii operatorul economic va prezenta situa?iile financiare aferente anilor 2010, 2011 si 2012, vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu men?iunea ?conform cu originalul? semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta, iar daca nu sunt emise in limba romana, traducerea autorizata.Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minimum 200.000 RON(cerinta minima).Pentru calculul echivalentei leu/euro se aplica cursul mediu leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informa?ii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a prestat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, servicii similare in valoare de minim 100.000lei.Se va prezenta Formularul nr.8 - Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, calcula?i de la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3).In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3 se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.NOTA: In sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr.8, ofertantul are obligatia de a prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat servicii similare.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., 2. Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta o declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 9., 1. Asigurarea unei echipe minime de proiectOfertantul trebuie sa puna la dispozitie o echipa de cel putin 3 experti cu competente si experienta relevanta in domeniu, care sa indeplineasca sarcinile definite in acest Caiet de sarcini.Se va prezenta Formularul.nr.11-Declaratia privind persoanele de care dispune ofertantul pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de servicii.Cerinte minime pentru expertii cheie(EC)EC 1 Expert planificare strategica- Minim 3 ani experienta profesionala generala calculata de la momentul absolvirii studiilor superioare cu diploma de licenta- Participarea in cel putin 1 proiect in care sa fi inclus activitati similare celor care fac obiectul achizitiei precum elaborarea de studii / analize socio-economice / planuri / strategii / politici / rapoarte relevante pentru dezvoltarea teritoriala si / sau regionala, urbana si / sau rurala, la nivel national, regional sau judetean.EC 2 Expert in domeniul agriculturii si dezvoltarii rurale- Minim 3 ani experienta profesionala generala calculata de la momentul absolvirii studiilor superioare cu diploma de licenta- Participarea in cel putin 1 proiect in care sa fi inclus activitati precum elaborarea de studii / analize socio-economice / planuri / strategii / politici / rapoarte relevante pentru dezvoltarea teritoriala si / sau regionala, urbana si / sau rurala, la nivel national, regional sau judetean.EC 3 Expert in domeniul analizei economice- Minim 3 ani experienta profesionala generala calculata de la momentul absolvirii studiilor superioare cu diploma de licenta- Participarea in cel putin 1 proiect in care sa fi inclus activitati precum elaborarea de studii/ analize socio-economice/ planuri/ strategii/ politici/ rapoarte relevante pentru dezvoltarea teritoriala si/ sau regionala, urbana si / sau rurala, la nivel national, regional sau judetean, in special cu rol in realizarea analizei economice si/ sau a investitiilor.Unul din expertii cheie va fi responsabil cu coordonarea echipei., In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzandasociatii (Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor), completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca totiasociatiiisi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeascainstructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului .c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului., Fisa de informatii privind experienta similara.Nota: Documentele / contractele / procesele verbale de receptie ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 08:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer