Achizitie publica - Achizitie publica de servicii de publicare de anunturi in presa scrisa nationala si locala
Detaliu pentru invitatia numarul 329258
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329258/12.06.2012
Denumire contract: Achizitie publica de servicii de publicare de anunturi in presa scrisa nationala si locala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE ARGESCod fiscal: 4229610, Adresa: Ddul REPUBLICII NR 118, Pitesti, Telefon: +40 758062387, Fax: +40 248216437
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ddul REPUBLICII NR 118, Pitesti, Romania, cod postal: 110050, telefon: +40 758062387, fax: +40 248216437, persoana de contact: MARIA ALINA CITULETE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala a Finantelor Publice Arges, Bd-ul Republicii, Nr. 118, Pitesti, Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii de administratie publica generala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de servicii de publicare de anunturi in presa scrisa nationala si locala
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Serviciile de publicare de anunturi in presa scrisa - in cotidiene cu arii de difuzare la nivel local si national - vizeaza: -Publicarea de anunturi de licitatii;
-Publicarea de anunturi in vederea evaluarii bunurilor sechestrate/confiscate si valorificarea acestora;
-Publicarea de anunturi in vederea organizarii de concursuri pentru ocuparea de posturi vacante, precum si a altor informatii de interes general;
- Publicarea de anunturi si comunicate de presa in vederea informarii corecte si rapide a contribuabililor privind modificari ale legislatiei, depunerea declaratiilor etc.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 - ? publicare de anunturi in presa scrisanationala: 1425 leiLot 2 - ? publicare de anunturi in presa scrisalocala: 825 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile dela data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Pe garantia de participare se va specifica denumirea loturilor pentru care s-a constituit garantia de participare.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, suma se va vira in contul: contul RO75TREZ0465067XXX004543 deschis la Trezoreria Pitesti.Neprezentarea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se face conform prevederilor legale.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Toate documentele intocmite/emise de ofertanti in vederea participarii la aceasta licitatie vor fi prezentate in original. Documentele emise de alte institutii vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.Neprezentarea unui singur document din cele solicitate la acest subcapitol duce la declararea ofertei ca fiind inacceptabila, in baza art. 36 ? (1) litera b) din HG 925/2006Cerinta nr. 1Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr 34/2006Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(Formular 12 B). (original) Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de alexcludede la procedura pentru atribuirea contractului, in conformitate cu prevederile art.181 din O.U.G.34/2006Cerinta nr. 3Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul local3.1. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata, original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul ».3.2. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat al statului, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul ».Cerinta nr. 4Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006CompletareFormular 12 H. Acest formular va fi prezentat de fiecare ofertant, membru al asocierii, subcontractant sau tert sustinator, dupa caz.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Falca Matei Nicolae Dorin ? Director Executiv al D.G.F.P. ArgesPuiu Cristian ? Sef serviciu AdministrativCitulete Alina ? responsabil achizitii publiceCerinta nr. 51. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraForm. 12 C.(original)Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 12 I original conform Ordin ANRMAP 314/2010 Cerinta nr. 1Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea «conform cu originalul », din care sa rezulte : adresa actuala si obiectul de activitate al societatii,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa de informatii generale? din care sa rezulte media cifrei de afaceri din ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului si care sa fie cel putin egala cu de doua ori valoarea estimata a contractului (model 2)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista cu principalele prestari de servicii efectuate inultimii 3 ani(model 3), Cerinta nr. 2Certificat privind tirajul mediu pe editie al ofertantului, aria de difuzare, profilul, publicul-tinta, pentru o perioada de minimum 3 luni din ultimul an calendaristic, eliberat de catre institutii autorizate, independente, de audit, sau societatile care sunt in curs de auditare, vor face dovada acesteia, impreuna cu declaratie pe propria raspundere privind tirajul insotite de documente financiar contabile justificative (facturi tipografie, facturi retur, etc.) pe ultimele 3 luni., Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii (Formular 12 G) Cerinta nr. 1Certificat privind implementarea sistemului de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: pretul cel mai mic/cmp. Pentru orice alt pret se aplica formula Pn=(tariful cel mai mic ofertat/tarif in cauza)xpunctaj maxim acordat
tiraju mediu difuzat pe editie
30
Descriere: Tirajul mediu difuzat pe editie. Suplimentar caietului de sarcini pentru orice alt tiraj se aplica formula Tn=(tiraj mediu din oferta/tiraj mediu cel mai mare)xpunctaj maxim acordat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De la sediul D.G.F.P. Arges, compartimentul achizitii publice, etaj 3, corp B, camera 2 sau din SEAP de la adresa e-icitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.06.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 11:33