Achizitie publica - Achizitie publica de servicii de publicitate
Detaliu pentru invitatia numarul 276748
SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE DIN ROMANIA
Cod de identificare fiscala: 4219659
Adresa: STR.BISERICA AMZEI NR.29, Bucuresti
Telefon: 3176006
Fax: 3128452
Denumire invitatie: Achizitie publica de servicii de publicitate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Servicii de campanii de publicitate conform specifica?iilor din Caietul de sarcini, in vederea derularii unei Campanii de informare a publicului privind implementarea la nivel na?ional a proiectului Establishing the Training System in Basic First Aid in Romania (Sistem na?ional standardizat in prim ajutor de baza al Crucii Ro?ii Romane) ?i constientizarea publicului privind importan?a cursurilor de prim ajutor de baza desfa?urate de Crucea Ro?ie Romana, compuse din: Servicii de campanii de publicitate prin urmatoarele canale media : TV, radio, afi?aje stradale (outdoor) ?i presa scrisa.
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 18.01.2011 13:30
Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE DIN ROMANAIA, STR. BISERICA AMZEI, NR. 29, SECTOR 1 , BUCURESTI.
Data si ora deschiderii ofertelor: 31.01.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOCIETATEA NATIONALA DE CRUCE ROSIE DIN ROMANAIA, STR. BISERICA AMZEI, NR. 29, SECTOR 1 , BUCURESTI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Valoare estimata: 530, 521 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Capacitatea de exercitare a activitatii profesionaleSituatia economico-financiaraCapacitatea tehnica si/sau profesionalaStandarde de asigurare a calitatiiStandarde de protectie a mediului
DESCARCARE DIN SEAP
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
20
Descriere: Componenta financiara
(2) Factorul de evaluare ?Cost pe punctul de audien?a TV (CPPTV)?- 20 puncte
20
Descriere: (2) Factorul de evaluare ?Cost pe punctul de audien?a TV (CPPTV)?- 20 puncte
(3) Factorul de evaluare ? Cost pe punctul de audien?a radio (CPPR)? - 20 puncte
20
Descriere: (3) Factorul de evaluare ? Cost pe punctul de audien?a radio (CPPR)? - 20 puncte
(4) Factorul de evaluare ?Raport pre?/tiraj presa scrisa (P/T)? - 20 puncte
20
Descriere: (4) Factorul de evaluare ?Raport pre?/tiraj presa scrisa (P/T)? - 20 puncte
(5) Factorul de evaluare ?Cost mediu pe fa?a suport (C/F)? - 20 puncte
20
Descriere: (5) Factorul de evaluare ?Cost mediu pe fa?a suport (C/F)? - 20 puncte