Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitie publica de servicii de transport a produselor alimentare care provin din stocurile de interventie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din Romania-PEAD 2012?


Detaliu pentru invitatia numarul 339990
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JudetulMures
Numar invitatie: 339990/23.11.2012
Denumire contract: ?Achizitie publica de servicii de transport a produselor alimentare care provin din stocurile de interventie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din Romania-PEAD 2012?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetulMuresCod fiscal: 4322980, Adresa: str. Primariei nr.2, Targu Mures, Telefon: 0265-263211, Fax: 0265-268718
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Victoriei nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211, fax: +40 265268718, persoana de contact: Serviciul Administratie Publica si Cancelarie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Victoriei nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540026, telefon: +40 265263211
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie publica de servicii de transport a produselor alimentare care provin din stocurile de interventie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din Romania-PEAD 2012?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Hotararea Guvernului nr. 600/2009, modificata si completata prin H.G. nr. 950/2012, stabileste atributiile institutiilor publice implicate in derularea Planului european de distributie de ajutoare-produse alimentare-provenind din stocurile de interventie comunitare destinate persoanelor cele mai defavorizate din Romania(PEAD), precum si categoriile de persoane cele mai defavorizate care vor beneficia de ajutoare alimentare acordate in cadrul planului.In anul 2012, in cadrul Planului european de distributie de ajutoare alimentare proveninddin stocurile de interventie comunitare destinate categoriilor de persoane cele mai defavorizate din Romania, se distribuie faina alba, malai, orez, biscuiti, paste fainoase, ulei, zahar, fasole, mazare, rosii in bulion, bulion de tomate, produse alimentare care vor fi livrate unitatilor administrativ-teritoriale din judet, pentru distribuirea acestora beneficiarilor finali.Pentru transportul produselor alimentare distribuite in cadrul planului european de la depozitul judetean la depozitele unitatilor administrativ-teritoriale din judetul Mures, este necesar sa se achizitioneze serviciile de transport ale unui operator autorizat.Achizitia serviciilor de transport se va face pentru o cantitate de cca. 3500 tone produse alimenatare acordate in cadrul PEAD 2012.
II.1.6) CPV: 60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 2100 lei- Valabilitate: 90 de zile calendaristice- Garantia de participare se va constitui sub una din formele prevazute in art. 86 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Dovada efectuarii viramentului bancar se realizeaza prin prezentarea in original a ordinului de plata cu viza bancii. Numarul de cont in care se poate efectua viramentul bancar este: RO11TREZ4765006XXX000224, deschis la Trezoreria Targu Mures, cod fiscal: 4322980.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari se va prezenta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie.Autoritatea contractanta solicita ca in instrumentul de garantare financiara sa fie cuprinse prevederile art. 278^1 din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, precum si prevederile art. 87 alin. 1, lit. a), b) si c) din HG 925/2005, cu modificarile si completarile ulterioare conform Formularului 2.Garantia de participare, in original, va fi atasata scrisorii de inaintare in momentul depunerii ofertei la registratura Consiliului Judetean Mures.Ofertantii tip I.M.M.care doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune, in original, o declaratie pe proprie raspundere conform Anexei 1 si 2 din Legea nr.346/2004, atasata garantiei de participare in momentul depunerii ofertei la registratura Consiliului Judetean Mures.Aceste documente doveditoare vor fi atasate in original sau in copie legalizata garantiei de participare in momentul depunerii ofertei la registratura Consiliului Judetean Mures.Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare, astfel cum a fost solicitata in documentatia de atribuire, vor fi respinse la deschidere, conform prevederilor art. 33 alin.(3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul :10% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 90 alin. (1) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada pentru care se constituie garantia de buna executie trebuie sa acopere intreaga durata de valabilitate a contractului.Garantia de buna executie va fi prezentata in original. In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o banca straina/societate de asigurari straina se va prezenta si traducerea legalizata a acesteia.Garantiei de buna executie va fi restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumateprin contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Art. 180din OUG nr. 34/2006Se va completa ?Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea?? Formularul 3 din sectiunea FormulareII. Art. 181 din OUG nr. 34/2006Se va completa ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006? , Formularul 4 din sectiunea FormulareIII.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile;
- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Se pot prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritatiale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006.Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", in traducere legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.IV. Se va completa ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta??Formularul 6V. Se va solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (se va avea in vedere Ordinul ANRMAP nr. 170/2012) - Formularul 7Persoanele care detin functii de decizie in cadrul Consiliului Judetean Mures sunt: - Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke; Aurelian Paul Cosma, Secretarul judetului; Viorel Iosib, Director executiv, Directia Juridica si Administratie Publica; Bartha Iosif, Director executiv, Directia Economica; Genica Nemes, Sef serviciu Juridic si Contencios; Carmen Patran, Sef serviciu Investitii si Achizitii publice; Delia Belean, Sef serviciu Administratie Publica si Cancelarie; Alin Marginean, Sef birou Financiar-ContabilMonica Hulpus, consilier juridic, Serviciul Juridic si Contencios; Ligia Dascalu, consilier, Serviciul Administratie Publica si Cancelarie.- Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Presedinte CJ Mures Ciprian Dobre, Vicepresedinti: Ovidiu Dancu si Lokodi Edita Emoke, Antonie Stefan-Mihail, Balogh Iosif, Ban Moise, Bandea Eugen, Bolos Vasile-Grigore, Boros Raul Alin, Borsan Doru Aurelian, Chirtes Ioan Cristian, Coman Melus Florian, Csep Éva Andrea, Eros Csaba, Filimon Vasile, Gasparik Attila Csaba, Georgescu Cristian Radu, Gliga Ioan Florin, Iacob Letitia, Ilyes-To;th Alexandru, Kelemen Attila-Marton, Mora Akos Daniel, Mo;zes Levente Sandor, Popa Dragos Codrin, Pop Teodor Mircea, Pokorny Vasile Stefan, Socotar Gheorghe Dinu, Somesan Stefan, Stoica Ion, Szabo; Arpad, Szasz Izolda, Tatar Bela, Todoran Liviu Radu, Tusnea Ioan, Urcan Ionas Florin. Persoane juridice/fizice romane: Cerinte obligatorii: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul din raza teritoriala undeofertantul isi are sediul, in original sau copie legalizata, care sa ateste ca obiectul de activitate include si activitatea ce face obiectul procedurii de achizitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta, in cazul in care documentul nu a fost prezentat in aceasta forma.Persoane juridice/fizice straine: Cerinte obligatorii: Se vor prezenta documentecare sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica autorizata sau juridica , atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana si legalizate, din care sa rezulte faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniul de activitate, activitatea ce face obiectul procedurii, si nu are inscrise mentiuni referitoare la condamnari pentru fapte penale, punerea sub interdictie, declararea starii defaliment.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1:1.Declaratia privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Dotarea minima solicitata: Contractantul trebuie sa faca dovada ca va pune la dispozitia achizitorului minim 4 mijloace de transport produse alimentare de 20 tone.2. Documente care atesta detinerea mijloacelor de transport implicate in derularea contractului(dotarea proprie/inchieierea/comodat sau alte forme de punere la dispozitie a acestora).3. Licenta pentru transport rutier de marfuri, valabila la data deschiderii ofertelor.4. Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport produse alimentare propuse pentru indeplinirea contractului, eliberata de catre Directia judeteana sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor5. Declaratie pe propria raspundere din partea ofertantului din care sa rezulte ca va incheia polita CMR in cazul in care este declarat castigator., Continuare cerinta nr.1:6. Declaratie pe propria raspundere ca toate mijloacele de transport, utilajele si echipamentele tehnice declarate sunt in stare de functionare, au inspectiile tehnice periodice efectuate la timp, sunt destinate transportuluiproduselor alimentare si pot fi mobilizate la data semnarii contractului., Cerinta nr.2: Declaratie privind personalul specializatnecesar pentru indeplinirea contractului. Personal minim solicitat: cel putin unul pentru fiecare mijloc de transport din flota necesara pentru indeplinirea contractului, calificat pentru profesia de conducator auto/sofer, conform definitiei din nomenclatorul de meserii., Cerinta nr.3: Informatii privind subcontractantii1.Declaratie privind partea/partile din contract ce urmeaza a fi indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006, Cerinta nr.4: Informatii privind sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionaleCapacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006.Se vor prezenta :1. Declaratie privind neincadrarea in art. 180 din OUG 34/20062. Declaratie privind neincadrarea in art.181 lit. a, c^1si d din O.U.G. nr.34/20063. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 ^14. Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (exprimat in fata unui notar) prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia Ofertantului resursele tehnice/profesionale5. Declaratii din partea tertului sustinator privind sustinerea tehnicasi sustinerea profesionala, Cerinta nr.5:1. Acord de asociere2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (PEAD 2012)
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer