Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de servicii pentru evenimente, pachet organizare vizita de studiu, in cadrul proiectului :? Dezvoltarea capacitatii administrative a institutiilor din judetul Bihor?


Detaliu pentru invitatia numarul 322761
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutia Prefectului - Judetul Bihor
Numar invitatie: 322761/26.03.2012
Denumire contract: Achizitie publica de servicii pentru evenimente, pachet organizare vizita de studiu, in cadrul proiectului : ? Dezvoltarea capacitatii administrative a institutiilor din judetul Bihor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutia Prefectului - Judetul BihorCod fiscal: 4348882, Adresa: Parcul Traian Nr. 5, Oradea, Telefon: 0259414926, Fax: 0259411550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Parcul Traian Nr. 5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 259414926, fax: +40 259411550, persoana de contact: Pistol Camelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Parcul Traian Nr. 5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, Institutia Prefectului Judetul Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de servicii pentru evenimente, pachet organizare vizita de studiu, in cadrul proiectului : ? Dezvoltarea capacitatii administrative a institutiilor din judetul Bihor?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pachet organizare vizita de studiu, in cadrul proiectului : ? Dezvoltarea capacitatii administrative a institutiilor din judetul Bihor?
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 127, 080 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din valoarea estimata fara tva a contractului de achizitie publica: 2.500 leiMod de constituire: - prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante- ordin de plata in contul de garantie a Institutiei Prefectului Judetul Bihor RO71TREZ0765005XXX005855 deschis la TREZORERIA ORADEA- prin depunere de numerar la casieria institutiei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile.( pe perioada de valabilitate a ofertei).
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara tva.Mod de constituire: - prin scrisoare de garantie bancara de buna executie in favoarea autoritatii contractante-Formular 19prin retineri succesive conform prevederilor legale in vigoare, contractantul are obligatia de a deschide la Trezoreria statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de contractant in contul de garantie astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din valoarea contractului, conform art.90, alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Formular nr.12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181-Formular nr.23.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1, din OUG nr.34/2006-Formular nr.34.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul)5.Certificat privind obligatiile catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate a primariei in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul). Prezentare certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele competente din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Certificatul este valabil 30 zile de la data emiterii lui.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Numar ani de experienta
20
Descriere: in domeniul organizarii de vizite /excursie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau sediul institutiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 15:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer