Achizitie publica - Achizitie publica de servicii pentru proiectul ?My Modular, Intelligent, Low cost, Do it yourself, nearly zero energy House for our Eco Green Village(Acronim: MILD HOME (?Casa Ecologica?)
Detaliu pentru invitatia numarul 352177
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352177/06.08.2013
Denumire contract: Achizitie publica de servicii pentru proiectul ?My Modular, Intelligent, Low cost, Do it yourself, nearly zero energy House for our Eco Green Village(Acronim: MILD HOME (?Casa Ecologica?)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CARAS-SEVERINCod fiscal: 3227890, Adresa: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Telefon: +4 0255216247, Fax: +4 0255216247
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie 1918, nr.1, Resita, Romania, cod postal: 320084, telefon: +4 0255216247, fax: +4 0255216247, persoana de contact: Naidan Victor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Caras-Severin, Resita P-ta 1 Decembrie 1918 nr 1, cam 9
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de servicii pentru proiectul ?My Modular, Intelligent, Low cost, Do it yourself, nearly zero energy House for our Eco Green Village(Acronim: MILD HOME (?Casa Ecologica?)
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de servicii conform Caietului de sarciniAchizitie publica de servicii pentru proiectul ?My Modular, Intelligent, Low cost, Do it yourself, nearly zero energy House for our Eco Green Village(Acronim: MILD HOME (?Casa Ecologica?)?Valoarea estimata a contractului este de175.533, 40lei( fara TVA)din care : Servicii de arhitectura si servicii conexe153.324, 78 lei ( fara TVA)Servicii de studii de piata17.432, 64 lei( fara TVA)Servicii de organizare seminarii4.775, 97 lei( fara TVA)
II.1.6) CPV: 71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 533.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garant. de part.3.000 lei.Per.de valab a garant pt part: cel putin egala cu per de valab a ofertei, 90 zile de la term. limita de primire a ofertelor, si trebuie prez. in orig.Modul de const.Scris. de garant.bancara in fav. A.C..Scris.de garant.bancara, elib de o banca din strainatate va fi prez.in orig. si va fi insotita de trad. legal. si autoriz. in lb. romana.sau OP cu cond. conf. acestuia de catre banca emitenta, pana la data desch. ofertei.Scris. de garant. bancara sau OP vor fi prez.separat, nefiind incluse in coletul sigilat ce contine oferta si doc. de calif.Garant. de part. se const. printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig. in conditiile specif. la art. 86 si 87 din HG 925/2006, cu mod. si com ulterioare.Garant de part se prez. in orig.in cuantumul si pt. per. prev. in doc. de atrib.Garant. de part. poate fi retin. in cazul in care Of. isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia, 2.oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna ex. in per. de valab. a ofertei, 3.oferta sa fiind stabilita castig., refuza sa semneze contr. de achizitie publica in per. de valab. a ofertei.4.In caz de contestatii in masura in care CNSC respinge contestatia ca nefondata, AC va retine, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, din gar de part.in raport cu val.estimata contr, suma calculata conf. prev.art.278(1)dinOUG34/2006? Garant de part. va fi emisa in numele Of.(ofertant unic sau de catre liderul asocierii in caz de asociere) care transmite oferta.Of care nu sunt insotite de dov.const.garant.pt. part. vor fi respinse la desch.In cazul of din cat IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de part se const in procent de 50% din cuantumul preciz. in doc. de atrib.In situatia in care op ec constitue garant de part in valuta echivalentuleuro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se va constitui de catre of. declarat ca fiind castigator in cuantum de 5% din pretul contr., exclusiv TVA, in maxim 5 zile lucratoare de la datasemnarii contr. de lucrari, valabil pe toata per. de garantie a lucrarilor executate. Garantia de buna ex. se constituie cf. prev. legale prevaz. inart. 90 din H.G. 925/2006: - fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care devine anexa la contr.;
- fie prin retineri succesive din sum. dat. pt. facturi partiale. In acest din urma caz, contractantul are obligatia de a desch. la TrezorerieiStatului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont disponibil distinct la dispozitia AC.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5%din pretul contr.In cazul of. dincat. IMM, conform Legii nr. 346/2004, garantia de buna ex. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. Incaz de asociere, pentrua beneficia de preved. Legii nr. 346/2004 toti asociatii trebuie sa fie IMM-uri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat emise de DGFP pentru persoane juridice din Romania, valabil la data limita de depunere a ofertei si cele locale ofertantul sa prezinte certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentrupersoanele juridice din Romania, valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa reiasa ca ofertatntul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in conformitate cu Codul fiscal- original, copie legalizata, copie conformacu originalul valabil la data limita de depunere a ofertei, declaratie privind calitatea de participant la procedura, Evitarea conflictului de interese, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, terti sustinatori, si subcontractanti, daca e cazul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Completare formulare aferente din sectiunea Formulare, Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de de atribuire: Frunzaverde Sorin - Presedinte Consiliul Judetean caras-SeverinGhiorghioni Ionesie -Vicepresedinte Consiliul Judetean caras-SeverinIova Ilie-Vicepresedinte Consiliul Judetean caras-SeverinImbrescu Ion - Secretarul judetului Caras-SeverinCiobanu Laurentiu Darian - Director general Consiliul Judetean Caras-Severin, Amzoi Elena Director general adjunct Consiliul Judetean Caras-SeverinBarbulescu Mihaela RodicaDirector executiv Consiliul Judetean Caras-Severin, Pavel Nuta Gina Director general Consiliul Judetean Caras-SeverinBitea Constantin VasileDirector executiv Consiliul Judetean Caras-Severin, Bitea Cristian Florin Director executiv Consiliul Judetean Caras-Severin, Naidan Victor Borslav Arhitect Sef Consiliul Judetean Caras-SeverinFilip Lavinia Sef Serviciu Consiliul Judetean Caras-SeverinMotolan Martin Sef Serviciu Consiliul Judetean Caras-SeverinCruceru Ramona Sef Serviciu Consiliul Judetean Caras-SeverinStefu Maria Dana Consilier juridic Consiliul Judetean Caras-SeverinFistea Flavius Ion Consilier Consiliul Judetean Caras-SeverinNegrila Dorina Consilier Consiliul Judetean Caras-Severin CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru ofertantul care participa, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica- valabil in original sau copie legalizata, copie lizibila conform cu originalul.La solicitarea autoritatii contractanta pentru conformitate, inaintea comunicarii rezultatului final, ofertantul va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate obligatoriu in original sau copie legalizata si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mai sus mentionate si orice documente pe care A.C le va solicita suplimentar pentru verificarea situatiei personale a operatorului economic, in conformitate cu Acordul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globalape ultimi 3 ani: minim 300.000 leiCifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.Bilantul contabil din anul 2010, 2011, 2012 vizatsi inregistrat de organele competentePentru persoanele juridice straine, se solicita situatia financiara, inregistrata la organele competentein tara respectiva, pentru anul 2010, 2011, 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii
Subcontractantii vorprezenta
CertificatConstatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, Pentru personalul angajat in proiect se va maiprezenta:
-carte de munca -
-angajamentul de disponibilitate, pe perioada derularii serviciului, semnat de persoana in cauza
-sau documente similare din tara de provenienta a ofertantului., Informatii privind ? Personal ce va fi angajat in proiect - trebuie completat de candidat/ ofertantCurriculum Vitae al personalului ce trebuie angajat in contract, - trebuie completat de catre ofertant/ candidat, "Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Se solicita ca ofertantul trebuie sa faca dovada indepliniri a: ?min. 1 contract de prestari servicii pentru studii similare (strategii, PUG-uri, etc.) - copie ?min. 1 contract de prestari servicii pentru organizare de seminarii- copieCerinta poate fi indeplinita si prezentareaa minim un contract la nivelul caruia au fost prestate cele doua categorii de servicii, respectiv servicii pentru studii similare (strategii, PUG-uri, etc.), precum si servicii pentru organizare de seminarii"- prezentarea unor certificate/documente sau orice document care sa confirme prestarea serviciilor emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transnationala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 10:35