Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de servicii REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE DIN COMUNA LUNCA DE JOS, JUDETUL HARGHITA, faza: elaborare PT+DE+CS+DTAC+DTOE+Asistenta tehnica din partea proiectantului


Detaliu pentru invitatia numarul 343584
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LUNCA DE JOS
Numar invitatie: 343584/07.03.2013
Denumire contract: Achizitie publica de servicii REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE DIN COMUNA LUNCA DE JOS, JUDETUL HARGHITA, faza: elaborare PT+DE+CS+DTAC+DTOE+Asistenta tehnica din partea proiectantului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LUNCA DE JOSCod fiscal: 4246211, Adresa: Lunca de Jos, nr.647, Lunca de Jos, Telefon: 0266 339610, Fax: 0266 339610
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Lunca de Jos, nr.647, Lunca de Jos, Romania, cod postal: 537145, telefon: +40 266339610, fax: +40 266339610, persoana de contact: Peter GABOR, presedintele Comisiei, Janos BENEDEK, expert achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante: localitatea Lunca de Jos nr.647, comuna Lunca de Jos, judetul Harghita, Romania, cod postal: 537145
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de servicii REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE DIN COMUNA LUNCA DE JOS, JUDETUL HARGHITA, faza: elaborare PT+DE+CS+DTAC+DTOE+Asistenta tehnica din partea proiectantului
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor elabora fazele PT+DE+CS+DTAC+DTOE, precum si se va asigura asistenta tehnica din partea proiectantului pentru investitia REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE DIN COMUNA LUNCA DE JOS, JUDETUL HARGHITA, investitie finantata in cadrul Masurii 322d al PNDR. Valoarea de baza estimata a serviciilor: 238.897 lei, valoarea diverselor si neprevazutelor: 16.747 lei.
II.1.6) CPV: 71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 644 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantumul de 4.777, 74 lei. Echivalenta pentru o garantie depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Contul IBAN in care se poate vira garantia de participare: RO44 TREZ 3515 006X XX00 4567, deschis la Trezoreria Miercurea Ciuc, codul unic de inregistrare al Autoritatii Contractante: 4246211. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Curs leu/euro: cursul BNR pentru 5 zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 prin urmatoarele modalitati: 1., printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.2., prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conditiile art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul / Asociatul trebuie sa consimte descalificarea lui de la procedura de achizitie publica in conditiile in care cele declarate se dovedesc a fi neadevarate si / sau incomplete in orice privinta; Ofertantul/Asociatul trebuie sa declara, ca fiecare semnatura prezenta pe documentele emise de el reprezinta persoana desemnata sa inainteze oferta de participare, inclusiv in privinta termenilor continuti de oferta; in sensul certificatului prezentat la aceasta sectiune (Formularul 1) prin concurent se intelege oricare persoana fizica sau juridica, alta decatofertantul in numele caruia formuleaza certificatul prezentat, care oferteaza in cadrul aceleiasi proceduri de achizitie publica sau ar putea oferta, intrunind conditiile de participare; oferta prezentata a fost conceputa si formulata in mod independent fata de oricare concurent, fara a exista consultari, comunicari, intelegeri sau aranjamente cu acestia; oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste preturile / tarifele, metodele / formulele de calcul al acestora, intentia de a oferta sau nu la respectivaprocedura sau intentia de a include in respectiva oferta elemente care, prin natura lor, nu au legatura cu obiectul respectivei proceduri; oferta prezentata nu contine elemente care deriva din intelegeri intre concurenti in ceea ce priveste calitatea, cantitatea, specificatii particulare ale produselor sau serviciilor oferite; detaliile prezentate in oferta nu au fost comunicate, direct sau indirect, niciunui concurent inainte de momentul oficial al deschiderii publice, anuntata de contractor.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 1 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta nr. 2Ofertantul / Asociatul / Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv in ultimii 5 ani nu a fost condamnat prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda si/sau spalare de bani.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii Completarea Formularului 2 - Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta).Cerinta nr. 3Ofertantul / Asociatul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiva) nu este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetuluigeneral consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilita pana la data solicitata;c1) in ultimii 2 ani si-am indeplinit obligatiile contractuale, si nu a produs prejudicii beneficiarilor acestora;d) nu a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticiiprofesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) nu prezinta informatii false si va prezenta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de eventualul tert sustinator.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 3. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Prezentarea unor documente de confirmare1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.2. Certificat fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste situatia datoriilor fata de bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferta.Nota: Se accepta si copii lizibile ale acestor certificate, cu mentiunea ?in conformitate cu originalul?, cu semnatura si stampila operatorului economic.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Note: - Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 atrage excluderea ofertantului din procedura pentru atribuirea contractului.- In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor nr. 1, 2 si 3 si a documentelor de confirmare.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Important!1., Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.2., In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atestalipsa datoriilor ulterior respectivei date.Cerinta nr. 4Ofertantul / Candidatul / Candidatul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinator nu trebuie sa aiba are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau sa aiba actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care sa se afle in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante, care semneaza si aproba documentele aferente prezentei proceduri: Miho;k Peter, primarGergely Karoly, viceprimar, membru in comisie de evaluareGabor Peter, presedinte comisie evaluareCsillag GyorgyAttila, membru comisie evaluareTanko; Attila, membru rezerva comisie evaluarePersoanele care aproba bugetul AC (consilierii locali): Ambrus Ro;bertImre, Berszan Zoltan, Bodor Lo;rand - Richard, Gellerd Adel, Gellerd Istvan Tihamer, Laszlo; Csaba, Molnar Denes Istvan, Tanko; ArpadAttila, Tanko; Gyorgy, Tanko; Imre, Tanko; Peter, Tanko; Bodor Attila, Timar Antal, VasziZita.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea Formularului 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din ordonanta Cerinta nr. 1Demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale/inregistrare, dupa caz.Operatorii economici participanti la procedura, precum si asociatii, in functie de partea din contract pe care o indeplinesc, trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avand urmatorul cod CAEN rev. 2 sau echivalent (conform ISIC rev 4, NACE rev. 2 etc.), potrivit Ordinului Institutului National de Statistica nr. 337/2007 privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala ? CAEN ori altor reglementari echivalente, ori activitati care le includ cel putin pe aceasta: 7112 ? Activitati de inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceastaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1.a Persoane fizice sau juridice romaneSe va atasa Certificatul constatator, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: a. denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b. codul unic de inregistrare;c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d. structura actionariatului;e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f. domeniul de activitate principal;g. domeniile de activitate secundare;h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii)i) activitatile autorizate (activitatea aferenta codului CAEN 7112 Activitati de inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceasta trebuie sa fie autorizata atat la sediul social sau sediul secundar sau punctul de lucru, cat si in afara sediilor/la beneficiar in mod obligatoriu, in conformitate cu prevederile art. 5., art.4, coroborate cu art. 15., din Legea 359/2004).1.b Pentru persoane juridice/fizice straineAutoritatea contractanta solicita oricarui operator economic sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Mod de dovedire: Se vor atasa documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional a persoanei juridice, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: 1) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;2) codul unic de inregistrare;3) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);4) structura actionariatului;5) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;6) domeniul de activitate principal;7) domeniile de activitate secundare;8) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).9) activitatile autorizate (activitatea echivalenta codului CAEN 7112 Activitati de arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de aceasta in tara unde ofertantul isi are sediul, trebuie sa fie autorizata atat la sediul social sau sediul secundar sau punctul de lucru, cat si in afara sediilor/la beneficiar in mod obligatoriu)Nota 1: Obiectul contractului (servicii de proiectare pentru investitiia ?REABILITAREA DRUMURILOR COMUNALE DIN COMUNA LUNCA DE JOS, JUDETUL HARGHITA?, cod CPV 71322500-6 Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport) are corespondent in codul CAEN 7112 (Activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de aceasta), clasa CAEN Rev. 2., care include activitatile de realizare de proiecte de inginerie (clasa CAEN 7420 ? Rev.1, aprobat prin Ordinul nr. 601/2002 - privind actualizarea Clasificarii activitatilor din economia nationala.)Nota 2: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualul tert sustinator; cf. Anexei nr. 2 al Ordinului ANRMAP 509/2011 asociatii pot prezenta aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza, iar subcontractantii pot prezenta aceste documente daca ofertantul are in obiectul de activitate executia lucrarilor pentru care este obligatorie autorizatia/atestatul/certificatul solicitat si daca subcontractantii executa in totalitate lucrarile pentru care se solicita autorizatie/atestat/certificat.Nota 3: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 4: Conform recomandarii ANRMAP, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca a prezentat respectivul formular in copie.Nota 5: Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor, in acest sens va da o declaratie pe propria raspundere, in original.Cerinta nr. 2.Certificat de atestare emis de Ministerul Mediului si Padurilor, impus de Ordinul MMP nr. 799 din 6 februarie 2012. In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este indeplinita daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizarea solicitata, cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Media cifrei de afaceri, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 460.000 lei sau echivalentul sumei in euro. Persoanele juridice romane vor atasa, in copie conforma cu originalul, situatiile financiare pentru data de 31 decembrie a anilor in cauza, astfel: Formularele 10, 20, 30 si 40., insotita de dovada depunerii lor la Directia Generala a Finantelor Publice sau la Oficiul Registrului Comertului, dupa caz, sau, potrivit art. 185 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, se accepta si prezentarea altor documente edificatoare, in cazul in care din motive justificate corespunzator operatorul economic nu poate prezenta documentele solicitate.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie conforma cu originalul, insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., (continuare Cerinta nr. 1.)Situatia economica si financiara unei asocieri se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Echivalenta leu/euro se va realiza la cursul mediu BNR, astfel: - pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei- pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei- pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiCursul valutar mediu, prezentat mai sus, se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa aiba experienta in proiectare infrastructura de transport, pentru fazele PT+DE+DTAC, precum si asistenta tehnica pentru reabilitare / modernizare infrastructura de transport; in ultimii 3 ani cel putin un serviciu similar, a carui valoare este de minim 230.000, 00 lei, fara TVA.Experienta similara va fi demonstrata prin prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar., (continuare Cerinta nr. 1.)In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari / confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Autoritatea Contractanta respecta, in aceasta privinta, prevederile art. 12 din Ordinul ANRMAP 509/2011. Prin formula ?servicii duse la bun sfarsit? se inteleg: ? servicii receptionate partial;? servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).Pentru indeplinirea cerintei, echivalenta lei/euro se va realiza la cursul mediu BNR, astfel: - pentru anul 2012:1 euro = 4, 4560 lei- pentru anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei- pentru anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Cerinta nr. 2.Informatii privind capacitatea tehnica - utilajeOfertantul trebuie sa aiba in proprietate, in leasing sau in chirie anumite utilaje, instalatii si echipamente tehnice pentru indeplinirea contractului, ori sa detina un angajament de punere la dispozitie din partea unui tert. Operatorul economic, impreuna cu ofertantul asociat si/sau subcontractantii, dupa caz, trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: a. Calculator desktop sau laptop ? minim 4 bucati.b. Soft specializat pentru proiectare de drumuri asistata de calculator, cu licenta de program? minim 2 bucati.c. Soft editare si prelucrare texte si tabele ? minim 2 bucati.d. Imprimante color (pentru formate A4 si A3) ? minim cate o bucata, (continuare Cerinta nr. 2.)e. Plotter (pentru formate A1 color) ? minim 1 bucata.f. Camera video si foto ? minim 1 bucata.g. Statie totala topografica ? minim 1 bucata.h. Laborator de gradul II, cu atestat valabil la data limita de depunere a ofertei pentru studii geotehnice, emis deISC in baza HG 808/2005 si Ordin ISC 153/2010i. Autoturism pentru transportul personalului ? minim 2 bucati.Se va completa Formularul nr. 8 (declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii)., (continuare Cerinta nr. 2)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective (se va completa Formularul nr. 24 - Declaratie angajament privind sustinerea ofertantului), incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, respectiv art. 181, literele a), c1) si d) (dovada facandu-se prin completarea Formularului nr. 2- Declaratie privind eligibilitatea)., (continuare Cerinta nr. 2.Nota: Capacitatea tehnica a operatorilor economici asociati se iau in considerare in mod cumulat. Resursele materiale ale subcontractantilor se ia in considerare pentru partea lor de implicare in contract., Cerinta nr. 3.
Informatii privind capacitatea profesionalaOfertantul trebuie sa dispune de urmatorul personal calificat pentru indeplinirea contractului:
Experti:
a., 1 Expert tehnic atestat pentru constructii rutiere, drumuri pentru cerintele A4, B2 si D. atestati cf. art. 13., coroborat cu art. 4 din Ordinului MLPTL 777/2003, astfel:
1., A4 - Rezistenta mecanica si stabilitate pentru constructii rutiere; drumuri; piste de aviatie; poduri; tunele
2., B2 - Siguranta in exploatare pentru constructii rutiere; drumuri; piste de aviatie; poduri; tunele
3., D- Igiena, sanatate si mediu pentru toate domeniile: se va depune atestat emis in conformitate cu Ordinul MLPTL 777/2003, angajament in nume personal (Formularul 13), (continuare Cerinta nr. 3.)
b., 1 topograf autorizat categoria B in conformitate cu prevederile Ordinului MAP 538/2001 pentru aprobarea Regulamentului privind autorizarea persoanelor fizice si juridice care pot sa realizeze si sa verifice lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei pe teritoriul Romaniei: se va depune autorizatie categoria B emisa in baza Ordinului MAP 538/2001, angajament in nume personal (Formularul 13)
Specialisti:
a., 2 Ingineri de specialitatea drumuri: se va depune CV (Formular 12), cu dovada participarii personalului responsabil in cel putin un proiect similar, diploma, angajament in nume personal (Formularul 13)
b., 1 inginer geolog: se va depune CV (Formular 12), cu dovada participarii personalului responsabil in cel putin un proiect similar, diploma, angajament in nume personal (Formularul 13)
a)Se va completa Formularul nr. 9 ? Informatii generale privind angajatii.b)Se va completa Formularul nr. 10 ? Personalce va fi angajat in contract., (continuare Cerinta nr. 3.)
c) Se va anexa angajamentul ofertantului ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei (Formularul nr.11 - Angajamentul ofertantului privind resursele umane).
4.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective (se va completa Formularul nr. 24 - Declaratie angajament privind sustinerea ofertantului), incheiat in forma autentica (la notariat), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate., (continuare Cerinta nr. 3.)Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 (dovada facandu-se prin completarea Formularului nr. 2- Declaratie privind eligibilitatea). Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, in functie de partea de contract in care se vor folosi specialistii respectivi, conform acordurilor sau contractelor prezentate, Cerinta nr. 4.Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multisubcontractanti, operatorul economic are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare, dar numai pentru partea lor de implicare in contractul careurmeaza sa fie indeplinit. ATENTIE! Nu se accepta Declaratii si Acorduri prealabile neinregistrate la partile semnatare si cele care nu identifica cu exactitate denumirea si pretul partilor subcontractate, respectiv datele de recunoastere ale subcontractantilor., (continuare Cerinta nr. 4.)Se vor prezenta formularele / documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si pecializarea acestora; Acordul prealabil de subcontractare, in original, din care sa rezulte informatii privind serviciile prestate de subcontractati, Cerinta nr. 5.Informatii privind asociatii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fiatribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, liderulimputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fiexecutate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, si acordurile de asociere incheiate. Fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitarea activitatii profesionale (inregistrare) pentru partea lui din contract, respectiv Standardele de calitate, standardele privind protectia mediului.ATENTIE! Nu se accepta Declaratii si Acorduri de asociere neinregistrate la partile semnatare si cele care nu identifica cu exactitate denumirea si pretul partilor din lucrare ce se vor executa de asociat. Din Acordul de asociere trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluare., (continuare Cerinta nr. 5.)Se vor prezenta formularele / documentele: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora, Acordul de asociere, in original, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei, si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor umane; Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asocierea la procedura de atribuire Cerinta nr. 1.Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001 sau echivalent (Autoritatea Contractanta va respecta prevederile art. 191., 192 si 193 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), Cerinta nr. 2.Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management de mediu conform cu standardul SR EN ISO 14001 sau echivalent (autoritatea contractanta va respecta prevederile art. 194., 195. si 196 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a serviciilor de proiectare
10
Descriere: a) pentru cea mai scurta durata dintre duratele de elaborare a proiectului tehnic - inclusiv liste cu cantitatile de lucrari, caiete de sarcini , elaborare detalii de executie, elaborare documentatie tehnica pentru autorizarea lucrarilor de construire D.T.AC, DTOE, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 10 de puncte; b) pentru o alta durata decat cea prevazut la pct.1), punctajul se acorda astfel: Pn = (durata minima / durata(n)) x 10 puncte Nota: durata minima ce poate fi ofertata este de 15 zile (sub care oferta nu va fi punctata suplimentar), iar durata maxima ce poate fi ofertata este de 45 zile calendaristice (peste care oferta va fi declarata neconforma).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2013 17:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer