Achizitie publica - Achizitie publica de servicii ?Servicii de publicitate ?publicitate outdoor?
Detaliu pentru invitatia numarul 342612
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342612/11.02.2013
Denumire contract: Achizitie publica de servicii ?Servicii de publicitate ?publicitate outdoor?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna OcolisCod fiscal: 4561910, Adresa: com ocolis nr.152-154 jud Alba, Ocolis, Telefon: 0258-776499, Fax: 0258-776499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com Ocolis, Nr.152-154, Jud. Alba, Ocolis, Romania, cod postal: 517525, telefon: +40 258776499, fax: +40 258776499, persoana de contact: Alin Alexandru Jucan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com Ocolis, Nr.152-154, Jud. Alba, Ocolis, Romania, cod postal: 517525, telefon: +40 258776499, fax: +40 258776499, persoana de contact: Alin Alexandru Jucan
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Publicitate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de servicii ?Servicii de publicitate ?publicitate outdoor?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea totala contractuala estimata este 270.000 lei (fara TVA).In Ocolis si la intrarea in rezervatiile promovate vor fi instalate mai multe panouri de promovareale obiectivelor turistice. Acestea vor fi suficient de vizibile incat trecatorii vor putea citi si intelege proiectului si mesajul pe care-l transmit. Acoperirea generata de campania de promovare outdoor are trei componente: local, regional si national. Local vor fi montate mai multe astfel de panouri care sa personalizeze locatiile promovate, indicand principalele atractii turistice.In marile orase vor fi achizitionate spatii de reclama care sa permita vizionarea de un numar cat mai mare a mesajelor transmise de noi. Un aspect important al promovarii outdoor este folosirea drumurilor de mare interes national (autostrada A1 si autostrada A3 precum si DN 1) care sunt tranzitate zilnic de zeci de mii de masini.Folosirea acestui canal de promovare va atinge segmentul important al celor ce folosesc autoturismul ca mijloc de deplasare, zonele identificate fiind cele mai circulate din taraTotalitatea costurilor ocazionate de indeplinirea obiectului contractului, dupa cum urmeaza, cuprinde urmatoarele repere: NR.CRT DENUMIRE REPER ACHIZITIONAT CANTITATE(buc)1. Bannere, mash-uri stradale 1252. Panouri de informare 203. Bannere online 7
II.1.6) CPV: 79341400-0 - Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 270, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar de participare se va constitui de catre op ec printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari sau prin virament bancar (ordin de plata), care se prezinta in orig, in cuantumul ?i pentru per prevazuta in doc de atribuire.Gar de participare se va constitui in LEI si va fi in cuantum de 2 % din val totala max estimata a contractului, fara TVA - in valde 5400 LEI.Conform PAAB 2012 al UAT Com Ocolis, cursul leu-euro la care se vor rap ofertantii in ved const gar de participare este de 1euro=4, 3380, curs mediu Feb 2012.Gar de part va fi val cel putin 120 de zile de la data term limita de dep a of.In cazul in care gar de part se va constitui prin virament bancar (op), ofertantul are obligatia conf acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, prin prezentarea in orig a op vizat de banca. Plata se va efectua in contul U.A.T Com Ocolis, RO72TREZ00624870271XXXXX, deschis la Trezoreria Campeni.Instrumentul de garantare emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asig trebuie: prezentat in orig si anexat la plicul cu oferta;sa contina val garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin doc de atribuire;sa contina parafa lizibila a emitentului si/sau semnatura autorizata.Gar de participare va fi prezentata separat fata de plicul continand oferta, in plicul continand doc de inscriere la procedura.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, astfel cum acestea sunt def prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dez IMM, publ in M.O nr.681/29 iulie 2004, cu mod si completarile ulterioare, acesta benef de red cu 50% a cerintei privind cuantumul gar de participare. In aceste sit, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, prezentata in plic separat.Restituirea, respectiv retinerea gar de participare se vor efectua in cond legii.
Garantie de buna executie
Gar de buna exec se va const in LEI, in ter de max 15 zile de la sem contr si va fi in cuantum de 5 % din val fara TVA.Gar de buna exec se va constitui prin instr de gar emis in cond legii de o soc banc sau o soc de asig.Gar de buna exec se va debloca in cond art. 92 alin (1) din HG 925/2006.Gar de buna exec se poate constitui si prin retineri succesive din sumele dat pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obl de a deschide la Trezorerie un cont distinct. Suma initiala care se dep de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indeplinirii contr, aut contr urmeaza sa alim acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele dat si cuvenite contr pana la concurenta sumei stabilite drept gar de buna exec in doc de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea Formulare.Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoana responsabila cu operatiunile financiare: Turc A. VasilePersoana responsabila cu achizitiile: Puiu I. ValeriaPersoana care aproba bugetul: Primar D-l Jucan E. Alin AlexandruLista consilierilor locali: 1. Brata Radu2. Cocian Simion3.Cosma Vasile4.Giurgiu Aurel5. Puiu Valer6.Vesa Vasile7.Voica Onosim8.Zvaric Simion9.Giurgescu Victor in calitate de viceprimarCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 1A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 4Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va completa si depune in original Formularul 12B din Sectiunea FormulareCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesauCertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesaucertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/realela data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Curs EUR-mediu anualAnul 2012 ? 4, 4560lei/EURAnul 2011 ? 4, 2379 lei/EURAnul 2010 ? 4, 2099lei/EURSursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspxPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestari si beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati).Prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cu valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Ramane la latitudinea ofertantilor ce documente vor prezenta in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art.188, alin (2) lit.a) din OUG34/2006 (valori, perioade de prestare, beneficiari).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 12:14