Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de servicii ?Servicii de publicitate -realizare materiale publicitare?


Detaliu pentru invitatia numarul 345373
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Ocolis
Numar invitatie: 345373/17.04.2013
Denumire contract: Achizitie publica de servicii ?Servicii de publicitate -realizare materiale publicitare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna OcolisCod fiscal: 4561910, Adresa: com ocolis nr.152-154 jud Alba, Ocolis, Telefon: 0258-776499, Fax: 0258-776499
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com ocolis nr.152-154 jud Alba, Ocolis, Romania, cod postal: 517525, telefon: +40 0258776499, fax: +40 0258776499, persoana de contact: Alin Alexandru Jucan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com Ocolis nr.152-154 jud Alba, Ocolis, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de servicii ?Servicii de publicitate -realizare materiale publicitare?
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica de servicii ?Servicii de publicitate -realizare materiale publicitare? conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 362, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se va constitui: fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara (Formular 11), de o soc. de asigurari, prin virament bancar (ordin de plata), in cuantum si pentru data prevazuta in documenta?ia de atribuire, curs euro mediu Februarie 2012 1euro=4, 338000, cf.http: //ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/inforeuro_en.cfm.;in LEI, va fi 2 % din valoarea totala maxima estimata a contractului, fara TVA (valoare 7.250 LEI). Poate fi eliberata si in Euro, calculat la cursulhttp: //ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/inforeuro_en.cfm, Aprilie 2013, 1 Euro = 4, 419300Lei.Valabilitate minim 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Va fi prezentata separat fata de plicul cu oferta.Prin virament bancar: Ofertantul are obligatia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor, prin prezentarea in original a ordinului de plata vizat de banca;Plata se va efectua in cont UAT Ocolis, RO43TREZ0065006XXX001046, Trezoreria Campeni. Prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. de asigurari: nu va prevede existenta unor fransize sau a unor conditii de modificare a valorii pe parcursul valabilitatii ofertei; trebuie sa prevada posibilitatea ca aut. contractanta sa retina o suma din garantia de participare cf. prevederilor art. 2781 din OUG 34/2006 cu mod. si comp.ult.;trebuie anexat la plicul cu oferta, in original, sa contina valoarea garantiei care sa corespunda sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire, sa contina parafa lizibila a emitentului si/sau semnatura autorizata. Pentru IMM, definit prin Lg. nr. 346/2004 publicata in Mon.Of. nr.681/29 iulie 2004, cu mod. si comp. ult., acesta are reducere 50% privind cuantumul garantiei de participare;va atasa Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ. IMM, prezentata in plic separat.Restituirea, respectiv retinerea garantiei de participare se vor efectua in conditiile legii.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in LEI (in cazul in care ofertantul este persoana juridica romana) sau in EURO (in cazul in care ofertantul este persoana juridica straina), in termen de maxim 15 zile de la semnarea contractului si va fi in cuantum de 5 % din valoarea fara TVA din valoarea de contract acceptata, calculat la un curs, http: //ec.europa.eu/budget/contracts_grants/info_contracts/inforeuro/inforeuro_en.cfm , Aprilie 2013, 1 Euro = 4, 419300Lei.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara aceasta se va intocmi conform Formularului 19.In cazul in care garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, documentul de constituire a garantiei de participare nu va prevede existenta unor fransize si nu va prevede conditii de modificare a valorii garantiei de buna executie pe parcursul derularii contractului. De asemenea, in cazul aparitiei platii unor despagubiri, contractantul are obligatia de a proceda imediat la reintregirea politei de asigurare.Garantia de buna executie se va debloca in conditiile art. 92 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul 12C din Sectiunea Formulare. Se va completa si depune in original Formularul 12C din Sectiunea FormulareCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in art. 691 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 4 din Sectiunea Formulare.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoana responsabila cu operatiunile financiare: Turc A. VasilePersoana responsabila cu achizitiile: Puiu I. ValeriaPersoana care aproba bugetul: Jucan E. Alin Alexandru ?in calitate de primarLista consilierilor locali: - 1. Brata Radu- 2. Cocian Simion- 3.Cosma Vasile- 4.Giurgiu Aurel- 5. Puiu Valer- 6.Vesa Vasile- 7.Voica Onosim- 8.Zvaric Simion- 9.Giurgescu Victor in calitate de viceprimar. Se va completa si depune in original Formularul 4 din Sectiunea FormulareCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul certifica faptul ca participarea la aceasta procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Se va completa si depune in original Formularul 1A din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4Declaratie privind eligibilitatea. Se va completa si depune in original Formularul 12A din Sectiunea FormulareCerinta nr. 5Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. Se va completa si depune in original Formularul 12B din Sectiunea FormulareCerinta nr. 6Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ - teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesauCertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor locale catre statul de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele se vor depune in copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana(daca este cazul).Cerinta nr. 7Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelesaucertificate emise de autoritatile competente privind plata impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat al statului de rezidenta (pentru persoane juridice/fizice straine), prin care se atesta faptul ca ofertantul nu are debite restante, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr. 1Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte in original, copie legalizata notarial sau copie certificata conform cu originalul. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul de activitate al operatorului economic (obiectul contractului) trebuie sa aiba corespundentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Curs EUR-mediu anualAnul 2012 - 4, 4560 lei/EURAnul 2011 ? 4, 2379 lei/EURAnul 2010 ? 4, 2099 lei/EURSursa: www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx, Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraInformatii privind situatia economico-financiara Ofertantul trebuie sa demonstreze, printr-o singura declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 50.000 Lei sau echivalent pentru o perioada de 3 luni, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielile pentru realizarea produselor in cadrul contractului., Nota: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, cifra de afaceri se va prezenta si se va calcula corespunzator perioadei efective dePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 4Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorul expert cheie: Manager de proiect: - Studii: Licentiat al une facultati;Detine diploma acreditata CNFPA de Manager de Proiect;
- Experienta profesionala generala: A derula cel putin un proiect finan?at de Comisia Europeana., Cerinta nr. 3Ofertantul sa prezinte declaratii privind echipamentele tehnice si masurile aplicate in vedere asigurarii calitatii. Completare declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Cerinte minime: masina de tipar (min 1 buc), ghilotina (min 1 buc), masina de biguit (min 1 buc), soft de prelucrare a imaginilor digitale ? editare imagini si tehnoredactare cu licenta ? pentru minim 1 statie grafica, echipament foto ? video profesional (min 1 buc); ofertantul va face dovada diponibilitatii utilajelor, echipamentelor tehnice implicate in realizarea obiectului contractului prin: facturi, contracte de inchiriere, etc, Cerinta nr. 2Conform art. 188 (2) a OUG 34/2006prestarile de servicii se confirma prin prezentarea oricaror certificate/documente (din care sa rezulte: partile contractante, durata contractului, pretul contractului, serviciile prestate, semnaturile/stampila partilor) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (vezi Formularul 12D)., Cerinta nr. 1
Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand perioade de prestari si beneficiari (indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati).Prezentarea unei liste a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, cu valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Ramane la latitudinea ofertantilor ce documente vor prezenta in scopul indeplinirii cerintei de calificare, atata timp cat acestea cuprind informatiile prevazute de art.188, alin (2) lit.a) din OUG34/2006 (valori, perioade de prestare, beneficiari).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational Regional DMI 5.3)
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer