Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de servicii transport aerian pe baza de grafic pt Proiect ID62665


Detaliu pentru invitatia numarul 354325
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Numar invitatie: 354325/03.10.2013
Denumire contract: Achizitie publica de servicii transport aerian pe baza de grafic pt Proiect ID62665
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUICod fiscal: 13729380, Adresa: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 0214056284, Fax: +40 0213120140
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Gen. Berthelot 28-30, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010168, telefon: +40 0214056330, fax: +40 0213120140, persoana de contact: SIMONA TANASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul MEN, Str. Gen. Berthelot nr. 28-30, sector 1, Bucuresti, Etaj 2, hol principal
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de servicii transport aerian pe baza de grafic pt Proiect ID62665
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica a 53 bilete de avion pe ruta Bucuresti - Londra si retur in perioada 27.10 - 03.11.2013
II.1.6) CPV: 60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 70, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1400, 00 lei, valabila 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Garantia pentru participare se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006, respectiv prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (Formular nr. 13).In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul M.E.N.in care se va vira garantia de participare este: RO96TREZ7005005XXX000182 ? A.T.C.P.M. B., Cod Fiscal 13729380. Pe ordinul de plata, la descriere, se va mentiona ID-ul Proiectului astfel ?POSDRU/87/1.3/S/62665?. Data de referinta pt echivalenta leu/alta valuta va fi cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste la cota de 9 %din valoarea contractului, in leifara TVA.Garantia se constituie conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, (scrisoare de garantie bancara de buna execu?ie - FORMULARUL 14)care se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus si va fi valabila pe durata de valabilitate a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 1 care va fi depus in original.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - 1. Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 2 care va fi depus in original.2. Certificat de atestare fiscala, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor/candidaturilor.3. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor/candidaturilor.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 5 care va fi depus in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: MINISTRU ? Remus PRICOPIE, Secretar de StatGigel PARASCHIV, Gabriel LEAHU ? Secretar General, Director GeneralD.G.E.F.R.U. ? Mihai PAUNICA, Ordonator de credite- Manager de proiect Simona TANASE, Responsabil achizitii publice: Ionela DARIE, Responsabil financiar: Rodica Magda CIOCOIU, Consilier juridic- Ileana Mihaela STAN - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularulnr. 3 care va fi depus in original.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 4 care va fi depus in original. Pentru persoanele juridice romane se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului?, (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?) semnat si stampilat de reprezentantul legal din care sa rezulte: numele complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori si ca societatea desfa?oara activita?i similare celor care fac obiectul prezentei achizi?ii.Pentru persoanele fizice romane se va prezenta Autorizatia de functionare (in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul?);Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? si traducere autorizata si legalizata in limba romana sau copie legalizata sau copie lizibila cu men?iunea ?conform cu originalul? in limba romana).Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe cel mult ultimii 3 aniPentru conversia din alte monede, in Lei, se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR (www.bnr.ro).2010 -4.1285 lei2011 -4.2379 lei2012 -4.4560 leiOfertantul trebuie sa prezinte bilanturile contabile (prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul) inregistrate de organele competente, sau orice alte documente pe care le considera relevante pentru indeplinirea cerin?ei.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente., Declaratie privindcifra de afaceri- Ofertantul (op ec sau membrii asoc de op ec impreuna) trebuie sa demonstreze ca media cifrei de afaceri globala pe cel mult ultimii trei ani este de minim 140.000, 00 lei.Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR (www.bnr.ro)2010 -4.1285 lei2011 -4.2379 lei2012 -4.4560 leiOp ec trebuie sa completeze Formularul nr. 6 ? Fisa de informatii generale care va fi depus in original.Aut contr va lua in considerare si data la care op ec a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular., Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta traducerea autorizata a documentelor solicitate mai sus., In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit op ec, atunci acesta va prezenta alte docum edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a sit ec si financiare a op ec.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 7 care va fi depus in original.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art.190, alin. (1) din OUG 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea decare beneficiaza, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180., Ofertantul va dovedi ca a derulat cel putin un contract de prestare serviciiin cel mult ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor) iar valoarea serviciilor similare prestate sa fie, in valoare de minim 70.000, 00 lei.Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr. 8.Pentru a dovedi prestarea de servicii similare ofertantul va prezenta certificate/documente emise de catre clientul beneficiar care sa ateste prestarea serviciilor similare.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatoruleconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarii serviciilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documentele respective insotite de traduceri in limba romana autorizate. Se solicita prezentarea certificatului care sa ateste implementarea unui sistem de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent.Se va prezenta certificatul care sa atesteimplementarea unui sistem de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertant.1.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de catre cel putin liderul asocierii si de catre fiecare asociat pentru partea din contract pe care o realizeaza.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de asigurare a calitatii se accepta prezentarea de documente din care sa reiasa ca auditul de certificare al unui operator economic a fost finalizat, urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2013 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer