Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica de tesatura din bumbac


Detaliu pentru invitatia numarul 328878
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL COLIBASI
Numar invitatie: 328878/07.06.2012
Denumire contract: Achizitie publica de tesatura din bumbac
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL COLIBASICod fiscal: RO 24972170, Adresa: B-DUL DACIA, NR. 1, Mioveni, Telefon: +40 248260000, Fax: +40 248260599
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica de tesatura din bumbac
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare de Tesatura din bumbac dupa cum urmeaza: Lotul 1 Tesatura pentru confectionat cearceafuri - panza rufarie: 11000 ml.Lotul 2 Tesatura pentru confectionat saltele - dos saltea: 9000 ml.
II.1.6) CPV: 19212000-5 - Tesaturi din bumbac (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 202, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Potentialii ofertanti trebuie sa constituie garantie de participare dupa cum urmeaza: - pentru Lotul 1 in cuantum total de 1.210 lei.- pentru Lotul 2 in cuantum total de 810 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se poate constitui prin oricare dintre formele: - virament bancar (Penitenciarul Colibasi, CF 4469370, Cont IBAN: RO14TREZ0465005XXX010002 deschis la Trezoreria Pitesti); OBS. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta la punctul anterior. In instrumentul de garantare se va mentiona si posibilitatea retinerii acesteia (respectiv intreaga suma, aferenta lotului la care s-a formulat contestatia, conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) in cazul formularii unei contestatii si respingerii acesteia de catre C.N.S.C.;OBS. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: se va prezenta formularul nr. 2 din Sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: se va prezenta formularul nr. 3 din Sectiunea "Formulare".OBS. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Preda Roxana ? director Penitenciar Colibasi, Musunoi George ? director adj. ec.-adm. si Mitrica Cosmin - responsabil achizitii publice.- Declaratie privind eligibilitatea: se va prezenta formularul nr. 4 din Sectiunea "Formulare".- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: se va prezenta formularul nr. 5 din Sectiunea "Formulare". - Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Obs. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, daca acesta a prezentat certificatul in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.- Persoanele juridice/fizice straine: documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare de mostre, Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 (trei) ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se poate obtine gratuit de la sediul autoritatii contractante sau direct si nerestrictionat din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2012 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer