Achizitie publica - ACHIZITIE PUBLICA DE Vaccin antirabic inactivat
Detaliu pentru invitatia numarul 338274
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338274/26.10.2012
Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE Vaccin antirabic inactivat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITAR VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR MARAMURESCod fiscal: 3695123, Adresa: str. VASILE ALECSANDRInr. 66, Baia Mare, Telefon: 0262-224031, Fax: 0262-224005
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACHIZITIE PUBLICA DE Vaccin antirabic inactivat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Vaccin antirabic inactivat pentru caini si pisici
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valabilitatea garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Constituirea garantie de participare se face in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006 sau numerar la casieria unitatii si prin Ordin de plata in contul RO10TREZ4365005XXX0055851, deschis la Trezoreria Municipiului Baia Mare sau Fila de CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Ofertantul va face dovada neincadrarii in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 1 ? original In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. Incadrarea in situatia prevazuta de art 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.2) Ofertantul va face dovada neincadrarii in dispozitiile in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 2- original Incadrarea in situatia prevazuta de art 181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.3) Se vor atasa documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original, a copiei legalizate sau a copiei lizibile cu mentiunea cf. cu originalul, pentru persoanele juridice romane, respectiv original sau a copiei cf. cu originalul si a traducerii legalizate in limba romana, in cazul persoanelor juridice straine. In cazul unei asocieri certificatele vor fi prezentate de fiecare asociat in parte. Nota: Certificatul de atestare fiscala/Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Dovada achitarii taxelor se face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata. Oferteledepuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local (cu luarea in considerare a scadentei de plata a acestora), vor fi descalificate/respinse.4) Ofertantul va prezenta Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 3 - original In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat inparte.5) Ofertantul va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului 4 - original In cazul unei asocieri formularul va fi prezentat de fiecare asociat in parte. In vederea dovedirii neincadrarii ofertantului in situatia unui conflict de interese se comunica in cele ce urmeaza lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante 1. Director Executiv ? Dr. Crisan Danut, 2. Director Executiv Adj. Sanatate Anim. ? Dr.Pop Vasile 3. Sef Serviciu Economic si Administrativ ? Ec. Bodonea Georgeta 4. Sef Serviciu San. si Bunastare Anim. ? Dr.Achim Aurel 5. Comp. Investitii si achizitiipublice ? ing. ec. Simina Daniel6) Ofertantul va prezenta Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara si tehnico-profesionala asa cum este prevazuta la art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 111 din H.G. nr. 925/2006 modificata. De asemenea tertul sustinator (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006. Mod de dovedire: 1. Prezentarea acordului ferm de sustinere, in forma autentica. 2. Tertul sustinator va trebui sa depuna Formularele nr. 1, 2 si 4, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiileprevazute la art. 691, 180 si 181 lit. a), c1) si d) (cf art. 13, 19, 20 din Legea nr. 279/2011) din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuireacontractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata, cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.7). Cerinta obligatorie: In cazul in care ofertantii participanti la procedura subcontracteaza anumite parti din contract, vor fi aplicabile prevederile art. 45 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, coroborat cu art. 11, alin. 7 din H.G. nr. 925/2006, actualizata potrivit caruia: ?autoritatea contractanta nu are dreptul de a impune indeplinirea unor criterii de calificare pentru eventualii subcontractanti, dar resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens?. Capacitatea tehnica si profesionala va fi evaluata in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, contractantul si subcontractantul acestuia conform contractelor de subcontractare si prevederilor documentatiei de atribuire. Subcontactatul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011). Mod de dovedire: 1. Se va atasa Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? original. 2. Se va prezenta acordul de subcontractare - original, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului), precum si modul de utilizare a resurselor tehnice si umane. In cazul in care contractele de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta fotocopie dupa contracte si dupa traducerea legalizata in limba romana dupa acestea. 3. Subcontractantul va trebui sa depuna Formularul nr. 4, in original, din care sa rezulte ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata, (cf art. 13 din Legea nr. 279/2011) cu raportare la lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. 8). Cerinta obligatorie: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), indeplinirea criteriilor de calificare si selectie va fi evaluata in conformitate cu Acordul/Contractul de asociere depus cu luarea in considerare a modului in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna asociatii si la obligatiile/componentele asumate de fiecare asociat potrivit Contractului de asociere. Mod de dovedire: In cazul asociatiilor (consortiilor) se va prezenta: 1. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati? in original. 2. Contractul de asociere (Acord/Contract de asociere), in original (Imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire) din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si obligativitateamentinerii asocierii pe toata durata executarii contractului. In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta fotocopie dupa acorduri si dupa traducerea in limba romana dupa acestea. 1).Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident sau are domiciliul (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?) Certificat constatator emis de O.R.C., valabil la data depunerii ofertelor ofertelor din care sa rezulte adresa si obiectul principal de activitate- activitatea principala sa cuprinda codul CAEN ce corespunde comertului cu produse de uz veterinar;
- Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.( pentru prsoane juridice straine);
- Acte din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.( pentru prsoane juridice straine) ;
-Autorizatia de comercializare obtinuta conform Ordinului A.N.S.V.S.A. nr.187/2007 privind Codul produselor medicinale veterinare publicat in M.Of. al Romaniei, Partea I, nr.804 bis/26.11.2007 sau conform Regulamentului 726/2004 de stabilire a procedurilor comunitare privind autorizarea si supravegherea medicamentelor de uz uman si veterinar si de infiintare a unei Agentii europene pentru medicamente, publicat in J.O. nr.L 136/30.04.2004
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani , conform art. 188 alin. 1 lit.a din OUG 34/2006 Document emis de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe siteul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 13:09