Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica executie si proiectare de lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 256495
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Cod de identificare fiscala: 4597441
Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu
Telefon: 0253/211675
Fax: 0253215794
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie publica executie si proiectare de lucrari
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Achizitie publica executie si proiectare de lucrari: Lot1: Inlocuire invelitoare, ignifugare sarpante la imobil str. Calea Eroilor nr. 30, Lot 2: Reabilitare termica exterioara cu termosistem la imobil Calea Bucuresti 75, Lot 3: Reabilitare sistem de acoperire laboratoarele Facultatii de Inginerie, imobil A.I.Cuza
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 10.06.2010 09:28
Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2010 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Directiei Generale Administrative a Universitatii Constantin Brancusi din Tg Jiu, str. Unirii, nr. 36, Tg Jiu
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.06.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei Generale Administrative a Universitatii Constantin Brancusi din Tg Jiu, str. Unirii, nr. 36, Tg Jiu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 415, 966.38 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
decl privind eligibilitatea, decl privind neincadrarea in art 181, Cert const emis de ORC, Certif de inreg fis emis de ORC, Certif de inreg elib de DGFP, Inf gen, Exp similara, Contracte incheiate in baza carora a fost intocmita fisa cu exp sim-min 3, PV de receptie la terminarea lucr, Recomandari avizate de ISC-min 2, Decl privind lista princ lucari executate, Decl privind efectivele medii anuale, Lista cu resursele umane, Decl prin care ofertantul a tinut de obigatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, Autorizarea responsabilului tehnic, Contractul de munca al resp tehnic, Cv ptr resp tehnic, Contractul de munca al sefului punctului de lucru, Cv al sefului punctului de lucru, Decl. privind utilajele, instalatiile si echipamentele, Certif ISO 9001/2008, Certif ISO 14001/2005, Certif OHSAS 18001/2008, Decl privind partea/partile subcontractate-daca e cazul, Acordul de asociere-daca e cazul
Se va descarca din SEAP, www.e-licitatie.ro
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer