Achizitie publica - Achizitie publica furnizare consumabile pentru echipamente de birou n si consumabile papetarie -birotica in vederea implementarii proiectului "A doua sansa , o noua sansa "
Detaliu pentru invitatia numarul 326590
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326590/14.05.2012
Denumire contract: Achizitie publica furnizareconsumabile pentru echipamente de birou n si consumabile papetarie -birotica in vederea implementarii proiectului "A doua sansa , o noua sansa "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului Caras SeverinCod fiscal: 3228780, Adresa: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Telefon: 0255214231, Fax: 0255216042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320112, telefon: +40 255214231, fax: +40 255216042, persoana de contact: Kristina Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Caras SEverin, str.Ateneuluinr.1 , Resita , Jud.Caras SEverin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica furnizareconsumabile pentru echipamente de birou n si consumabile papetarie -birotica in vederea implementarii proiectului "A doua sansa , o noua sansa "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitiepublica furnizare consumabilepentru echipamentede birou si consumabilepapetarie-birotica in vederea implementariiproiectului "A doua sansa , o noua sansa "-anul doi de implementare
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :3599 lei , perioada de valabilitate 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor .Pentru cei ce fac oferta pe loturi : lot1:1889 lei ;lotul 2 :1710 lei .Se constituie prin : -virament bancar , confirmat de banca , in contul : RO07TREZ181501401X003353 , deschis la Trezoreria Resita ptr.Inspectoratul Scolar Judetean Caras Severin cod fiscal 3228780 -scrisoare de garantie bancara -se utilizeaza Formularul4-se prezinta in original , valabila 90 zile -depunere in numerar la caseria unitatii ;instrument de garantareemis in conditiile legii deo societatede asigurari; -ptr.operatorii ec. incadrati in categoria IMM -cuantumul acesteia 50% din suma, daca exista declaratie pe proprie raspundere a reprez. legal -daca sunt indeplinite conditiile art.278 ind.1 din OUG 34/2006 suma retinuta din garantie va fi de 1800lei ;pentru cei ce fac oferta pe loturi : lot1 :944, 59 lei ;lot 2 :855, 41lei -ptr. oferta depusa in asociere , aceasta se constituie in numele asocierii si se mentioneaza ca acopera in mod similar totii membrii grupului de operatori economici -restituirea acesteia se face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic
Garantie de buna executie
Cuantumul: 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA Se constituie prin : -instrument de garantare emis de banca sau societate de asigurari -scrisoare de garantie bancara de buna executie -se completeaza Formularul 5 , se prezinta in original , contine denumirea autoritatii si precizeaza obiectul contractului , are inscrisa valabilitatea solicitata si contine parafa lizibila a emitentului si /sau semnatura autorizata -suma depusa la caseria unitatii -se constituie ulterior semnarii contractului , in termen limita convenit de catre parti si inscris in contract , prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale ; contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dipozitia autoritatii contractante ; suma initiala ce va fi depusa nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OG 34/2006-declaratie completata conform Formular 12A (din sectiunea "Formulare") 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34 / 2006-declaratie completata conform formular 12B (din sectiunea "Formulare") Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala pe raza careia isi are sediul social operatorul economic , care sa prezinte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul de stat , in luna anterioara celei in care se depun ofertele , din care sa reiasa ca nu exista datorii -original sau copie conforma cu originalul Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa prezinte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul local , in luna anterioara celei in care se depun ofertele , din care sa reiasa ca nu exista datorii-original sau copie conforma cu originalul In cazul in care a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat , se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari , in original sau copie conform cu originalul 3.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta -se completeaza formularul Anexa 5 -din sectiunea formulare 4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69din OG34/2006 cu modificarile si completari*se completeaza formularul nr.8 din sectiunea formulare ;Persoane cu functii de decizie : Doxan Adrian , Mircea Iacob Meila , Nuta Velcsof , Crisan Kristina , Podina Rodica , Ghiocel Ioan Vasile , Manda Gheorghe , Grebeldinger Daniel Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului , in original sau copie lizibila certificata "conform cu originalul" semnata si stampilata-ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara -declaratie privindcifra de afaceriglobala ;lot 1 : declaratieprivind cifra de afaceriglobaladin care sa rezulteo ciframediede afaceri pe ultimii trei anide cel putin :50. 000 (fara TVA)lei ;lot 2 : declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimiitrei anide cel putin :50.000 lei(fara TVA)) -balanta contabilala 30.06.2011 ;Cifrade afaceripentru operatoriieconomici incadraticonform legiiin categoriaIMM va fiadmisain cuantumde 50 %din nivelulminim impus , cu conditiaprezentariidovezii de incadrarein aceastacategorie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lot 1 : Ofertantulva furniza informatiiprivindcapacitatea tehnica -se va depune declaratia privindlista principalelorfurnizariefectuate in ultimii 3 ani, furnizari de produse similarecontanand valori , perioadede prestare , beneficiari-ofertantul sa fi derulat in ultimii trei ani un contract /mai multecontracte in baza caroraau fost efectuatelivrari similare in valoare de minimde 40.000 lei , faraTVA lei (pentru IMM se admitein cuantum de 50% din nivelul minim impus )-se prezintacopii de pe procesul verbal/procesele verbalede receptie;; lot2 : Ofertantulva furniza informatiiprivindcapacitatea tehnica -se va depune declaratia privindlista principalelorfurnizariefectuate in ultimii 3 ani un contract /mai multecontracte in baza caroraau fost efectuatelivrari similare in valoare de minim40.000 lei (fara TVA)( pentru IMM se admitein cuantum de 50% din nivelul minim impus )-se prezintacopii de pe procesul verbal/procesele verbal
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesareadirectaa fisierului publicat in SEAP(www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 11.05.2012 16:36