Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica furnizare consumabile pentru echipamente de birou si consumabile papetarie birotica in vederea implementarii proiectului "A doua sansa , o noua sansa "


Detaliu pentru invitatia numarul 342705
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Caras Severin
Numar invitatie: 342705/13.02.2013
Denumire contract: Achizitie publica furnizare consumabilepentru echipamentede birousi consumabilepapetarie birotica in vederea implementariiproiectului "A doua sansa , o noua sansa "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului Caras SeverinCod fiscal: 3228780, Adresa: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Telefon: +40 0255214231, Fax: +40 0255216042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320112, telefon: +40 0255214231, fax: +40 0255216042, persoana de contact: Kristina Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul Scolar Judetean Caras Severin , str.Ateneului nr.1 , Resita , Jud.Caras Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica furnizare consumabilepentru echipamentede birousi consumabilepapetarie birotica in vederea implementariiproiectului "A doua sansa , o noua sansa "
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de consumabilepentruechipamente de birou (cartuse de toner pentru multifunctionale ) si consumabilepapetarie -birotica : hartie de scris , caiete , creioane , pensule , dosare .biblioraft , pixuri , markere, hartie colorata , acuarele , bloc desen , plastelina ) in vederea implementarii proiectului "A doua sansa , o noua sansa ".
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 126, 202 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :2523 lei , perioadade valabilitate90 zilede l;a termenul limita de primire a ofertelor.Pentru cei ce facoferta pe loturi : lot 1 :1237 lei; lot 2 :1286 lei.S e constituie prin : virament bancar, confirmat de banca, in contul : RO07TREZ181501401X003353 , deschis laTrezoreria Resita ptr.Inspectoratul ScolarJudetean Caras SEverincod fiscal 3228780; scrisoare de garantie bancara -se utilizeaza foprmularul 4, se prezinta in original, valabila 90 zile; depunere in numerar la caseria unitatii ;instrumentde garantareemisin conditiilelegiide o societatede asigurari ;ptr. operatorii incadratiin categoriaIMM-cuantumulacesteia 50% din suma, daca existadeclaratiile pe proprie raspunderea reprez. legal ; daca sunt indepliniteconditiileart 278 ind.1din OUG 34 /2006 , suma retinutadin garantie va fi de 618 lei ptr. lot1, respectiv 643 lei ptr.lot2 ;ptr. oferta depusain asociere, aceastase constituiein numeleasocierii si se mentioneazaca acoperain modsimilartoti membrii grupului de operatori economici ; restituireaacesteia sew facepe baza solicitarii transmisede operatorul economic;Echivalenta leu / alta valutase va face la data de12.02.2013si se determinaconform cursuluide schimbcomunicatde BNR .
Garantie de buna executie
Cuantumul :10%din valoarea contractului de furnizare , fara TVA.Se constituieprin : instrument de garantare emis de bancasau societate de asigurari ;scrisoarede garantie bancara de buna executie -se completeraza formularul 5 , se prezinta in original , continedenumirea autoritatii si precizeazaobiectul contractului , are inscrisa valabilitateasolicitatasi contine parafalizibila a emitentului si /sausemnatura autorizata;suma depusala caseria unitatii ;se constituie ulteriorsemnarii contractului, in termen limita convenitde catre parti si inscrisin contract , prin retinerisuccesive din sumeledatoratepentru facturi partiale : contractantul arte obligatiade adeschidela unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrareaacestuia un contde disponibildistinct la dipozitia autoritatii contractante : suma initialace va fi depusanu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrareain situatiileprevazutela art.180 din OG 34/2006-declaratiilecompletateconform formular 12A ;2.Declaratie privind neincadrareain situatiileprevazutela art.181 din OG 34/2006-se completeaza formularul 12B ; 3.Certificatde atestarefiscalaeliberatde organulde administrarefiscalape razacareia isi are sediulsocial operatorul, care sa prezintesituatiaobligatiilorscadentefata de bugetulde stat, in luna anterioara celei in carese depunofertele, din care sa reiasaca nu existadatorii -original sau copieconforma cu originalul ;4.Certificatprivind plataimpozitelorsi taxelor locale care sa prezintesituatiaobligatiilorscadentefata de bugetullocal, in luna anterioaracelei in carese depun ofertele , din care sa reiasaca nu exista datorii-original sau copieconforma cu originalul .;4.Certificatde participarela licitatiicu oferta independenta -se completeaza formularulanexa 5 ;5.Declaratie pe proprie raspundereprivind neincadrareain prevederileart.69din OG 34/2006 cu modificarile si completarile -se completeaza formularul 8 ;Persoanecu functie de deciziein ceea ce priveste organizarea, derulareasi finalizareaproceduriide atribuire( respectiv, toate persoanelecare aproba/ semneazadocumenteemisein legaturasau / pentru procedura de atribuire ) sunt : Paul Mihai Susoi -inspector scolar general , Manda Gheorghe -manager proiect , Crisan Kristina -responsabil achizitii publice , Vasile Ghiocel -jurist , Rodica Podina -expert contabil , Grebeldinger Daniel -responsabil de raportare ;Ofertantul va depunedocumentelein oricare dintre formele : original, copie legalizata, copie lizibilacu mentiunea "conform cu originalul" Certificat constatator emis de OficiulNational al Registrului Comertului , in original sau copie lizibilacertificata " conform cu originalul" semnata si stampilata -ofertantul trebuie sa faca dovadaca are codul CAEN asociatobiectului contractului.Ofertantul clasat pe primul locva prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceriglobalape ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantulva furnizainformatii privindcapacitatea tehnica -se va depunedeclaratia privindprivindlista principalelorfurnizariefectuatein ultimii 3 ani; furnizari de produse similare -ofertantul va prezentacertificate /procese verbale de receptie /documente emise sau contrasemnatede catre beneficiaridin care sa reiasa furnizarea de produse similare, efectuate in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 12:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer