Achizitie publica - Achizitie publica hartie pentru anul 2013
Detaliu pentru invitatia numarul 344163
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344163/22.03.2013
Denumire contract: Achizitie publica hartie pentru anul 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL BIHORCod fiscal: 4245003, Adresa: STR.PARCUL TRAIAN, NR.10, Oradea, Telefon: +40 0744237223, Fax: +40 0259412742
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PARCUL TRAIAN, NR.10, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0771646805, fax: +40 0259412742, persoana de contact: IUHAS MARIOARA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Tribunalul Bihor Oradea, str.Parcul Traian nr.10, Jud.Bihor, etaj 1 - Sala Biblioteca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica hartie pentru anul 2013
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CERERE DE OFERTA pentru atribuirea contractului de achizitie publica hartie pentru anul 2013 Hartie pentru fotocopiatoare si xerograficaValoarea estimata sub forma de interval este: valoarea minima de 67.500 RON - care reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri; si valoarea maxima de 96.100 RON - care reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Vor fi suplimentate cu cantitati de 3.000 top A4 , 1 top A3 in perioada 01.01.2014-30.04.2014
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 500 - 96, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare VALOARE 1.350 LEICu o valabilitate de 90 zile, raportat la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, conform art-85/b din HG.925/2006.Ordin de plata in contul autoritatii contractante - Tribunalul Bihor cont RO67TREZ0765005XXX009225 deschis la Trezoreria Oradea. CUI 4245003 sau Scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.86 alin.1 din HG 925/2006Data la care se face echivalenta leu-valuta aferenta garantiei de participare este 22.03.2013
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiFormularul 12 a conform formularelor solicitate din caietul de sarciniCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.34/20061. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul va fi prezentat sub forma de original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".2. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", care sa ateste ca societatea ofertanta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Cerinta nr.3Prezentarea Certificatului de participare cu oferta independenta - conform Ordinului nr.314/2010.Cerinta nr.4Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular nr.12 c conform formularelor solicitate din caietul de sarciniCerinta nr.5Declaratie privind neancadrarea in art.69 indice 1 din OUG nr 34/2006Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante Presedinte ? Manoliu C-tin;Manager Economic - Iuhas MarioaraHandrea Daniela ? Achizitii publice 1.Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.2.Certificat constatator-persoane juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, in conf. cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Furnizorul strain trebuie sa isi desemneze un reprezentant fiscal in Romania, in termen de 10 zile de la data comunicarii hotararii de adjudecare , in cazul efertei castigatoare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale (model formular nr. 3 conform formularelorsolicitate din caietul de sarcini), din care sa reiasa media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani.2.Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.3.Document din care sa reiasa contul IBAN deschis la Trezorerie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul are obligatia de a prezenta o mostra-produs -1 top hartiePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 09:08