Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica paine si produse de panificatie


Detaliu pentru invitatia numarul 355045
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
Numar invitatie: 355045/25.10.2013
Denumire contract: Achizitie publica paine si produse de panificatie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 4344406, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1, Targoviste, Telefon: +40 245210450, Fax: +40 245210450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CALEA DOMNEASCA NR.216, Targoviste, Romania, cod postal: 130078, telefon: +40 371107134, fax: +40 245640694, persoana de contact: SIMONA MITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Directiei de Asistenta Sociala Targoviste- str. Calea Domneasca, nr.216.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica paine si produse de panificatie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de paine si produse de panificatie pentru aprovizionarea Cantinei de Ajutor Social si Centrele din cadrul DAS. Achizitie publica paine si produse de panificatie
II.1.6) CPV: 15811000-6 - Produse de panificatie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 194, 804 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 1948 lei(1% din valoarea estimata a contractului);2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(raportat la termenul limita de primire a ofertelor);3.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: sub toate formele prevazute la art.86 alin(1) din HG 925/2006Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contulRO58TREZ2715006XXX000254 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Targoviste.4.Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, data la care se determina echivalenta lei/alta valuta(curs valutar BNR)vafi cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.5.In conf.cu Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50%a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (v.sect.Formulare )Nota: Acest formular trebuie prezentat si de tertul sustinator (dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(v.sect Formulare )Nota : Pentru tertul sustinator: din Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, neincadrarea la pct.a, c^1, d.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(cf.notoficarii ANRMAP nr.149/24.09.2013)-original sau copie conf.cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;4.Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de organele administratiei publice locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(cf.notoficarii ANRMAP nr.149/24.09.2013)-original sau copie conf.cu originalul, stampilata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;5.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (v.sect.Formulare)6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (v.sect. Formulare)7..Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (v.sect. Formulare)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: -Director general-ing.Stanescu Delia-Director economic-ec.Badea Ionela-Sef serv. financiar-contabil-ec.Spiridon Diana-Consilier juridic-jr.Nica Cristina-Sef serv.Cantina de Ajutor Social-ec.Simion Elena-Resp.achizitii publice: ing.Mihai Iuliana, jr.Mitrescu Simona, sing.Gheorghe AdrianNota: Acest formular trebuie prezentat si de tertul sustinator (dupa caz). 1.Informatii privind inregistrareaPrezentarea Certificatului Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit (original sau copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalui??;Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract.Note: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori;In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2. Document pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului : a)Licenta de fabricatie pentru paine si produse de panificatie(original sau copie lizibila cu mentiunea ???conform cu originalui??), conf.Ordinului nr.357/26.05.2003 pentru aprobarea regulamentului cu privire la acordarea, suspendarea si retragerea licentelor de fabricatie agentilor economici care desfasoara activitati in domeniul productiei de produse alimentare emis de Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor.b)Autorizatie sanitara de functionare pentru producator sau producator si comerciant cf. Ord.1030/20.08.2009privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, construire si functionare a obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei, emis de Ministerul Sanatatii-Directia de Sanatate Publica.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1.Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, pe ultimii 3 ani, sa fie de min.200 000 lei. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012.In conf.cu art.16 alin(3) din Lg.346/2004, IMM beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse de panificatie la nivelul unui contract ori contracte a carorvaloare/valoare cumulata a fost de min.200000 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru anii 2010, 2011, 2012., 2.Aviz sanitar-veterinar pentru spatiul de productie si spatiul de depozitare(conf.prevederilor 0rd.Ministrului Sanatatii 976/1998 privind normele de igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor), 3.Autorizatie sanitara de functionare pentru masinile de transport alimente implicate in derularea contractului conf.prevederilor 0rd.Ministrului Sanatatii 976/1998 privind normele de igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2013 11:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer