Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica pentru cumpararea unui microbuz nou prin servicii de leasing financiar


Detaliu pentru invitatia numarul 347427
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR BIHOR
Numar invitatie: 347427/27.05.2013
Denumire contract: Achizitie publica pentru cumpararea unui microbuz nou prin servicii de leasing financiar
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR BIHORCod fiscal: 4473346, Adresa: STR.KIEV NR.1/A, Oradea, Telefon: 0740078671, Fax: 0359/436207
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.MIHAI EMINESCU NR.11, Oradea, Romania, cod postal: 410019, telefon: +40 0756081665, fax: +40 0359/436207, persoana de contact: CRACIUN FLORENTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BIHOR STR. MIHAI EMINESCU NR.11 ORADEA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica pentru cumpararea unui microbuz nou prin servicii de leasing financiar
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica pentru cumpararea unui microbuz nou prin servicii de leasing financiar
II.1.6) CPV: 34114400-3 - Microbuze (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 245, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Precizari privind garantia de participare: - Cuantumul garantiei de participare pentru proiect ID 62534 este in valoare de: _4.910, 00_lei, respectiv de 2.455 lei in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM. (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit)- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor pana la semnarea contractului.Modul de constituire a garantiei de participare: conf.art.86 din HG 925/2006 actualizata.- numerar la caseria autoritatii contractante.- prin virament bancar in contul autoritatii contractante _RO33TREZ0765003XXX000043_ deschis la Trezoreria _ORADEA_sau- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Este respinsa oferta care nu este insotita de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Doar in cazul in care se opteaza pentru Scrisoare de garantie bancara - se completeaza Formularul din sectiunea de Formulare, care va fi prezentat in original.Operatorul economic caruia i se va respinge contestatia ca fiind nefondata de catre CNSC se va retine o suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractata va elibera/restitui garantia de participare in conf. Cu prevederile art.88 din HG 925/2006 actualizata.Pentru echivalenta in euro se va avea in vedere cursul lei / euro comunicat de B.N.R. din data de 18.04.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.1813.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 indice 1, din OUG nr.34/2006Persoanele cu functie de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ID-62534-Inspector Scolar General (Manager de Proiect)-Prof.Negrean Daniel; Contabil Sef/Contabil Expert-ec. Sturz Rodica; Consilier Juridic-Jr. Dr. Teodora Manoiu; Presedinte Comisie-Asistent proiect/Inspector Specialitate-Lizeta Rosu; Membru Comisie-Secretar/Gog Aurica; Responsabil Financiar/ ec. Craciun Florentina; Expert comunicare si monitorizare/Inspector Specialitate- Negrutiu Florin;Responsabil resurse umane/Consilier ? Molnar Cornelia;4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura5.Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat eliberat de DGFP din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul).6.Certificat privind obligatiile catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate a primariei in a caror raza teritoriala activeaza operatorul economic din care sa reiasa obligatiile exigibile ale ofertantului din luna anterioara depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau conform cu originalul).7.Certificat de participare cu oferta independent conform ordinului nr. 314/2010. Persoane juridice/fizice romane: a) Certificat constatator emis de Registrul Comertului ? original copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale ladata limita de depunere a ofertei din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate autorizat al ofertantului include prestarea de furnizare de produse ce fac obiectul cererii de oferte;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendareaactivitatii / dizolvarea persoanei juridice.Persoane juridice /fizice straine: Certificate constatatoare sau alte documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica si de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, copie certificata conform cu originalul de catre ofertant (semnat si stampilat);In situatia in care ofertantul nu are obiectul de activitate autorizat corespunzator obiectului contractului, sau are inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc va fi obligat, la solicitarea autoritatii contractante, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta informatii privind media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani 2010, 2011, 2012(nu se va lua in considerare anul in curs).Pentru echivalenta in euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei / euro comunicat de B.C.E.Autoritatea contractanta va verifica concordanta informatiilor, respectiv cifra de afaceri pe respectivii trei ani din documentele depuse de operatorul economic.Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii trei ani sa fie cel putin egala cu 491.000, 00 RON la ID 62534.Bilanturilor contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012 vizate si inregistrate de organele competente. Pentru anul fiscal 2012 daca bilantul contabil nu este avizat si inregistrat de organele competente, se va prezenta orice documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri pentru anul respectiv.In acest sens se va completa formularul aferent cifrei de afaceri globale-sectiunea formulare.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, trebuie sa demonstreze neincadrarea in lit. ?a?, ?c1? si ?d? ale art. 181/OUG/06 conform dispozitiilor art. 186 alin. 2/OUG nr.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (persoana care acorda sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea de la procedura conform art.180, 181 din OUG nr.34/2006, prezentandu-se in acest sens formularele (sectiunea formulare), insotite de documentele justificative aferente sustinerii acordate).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Pentru a fi calificat ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a unui sau mai multe contracte similare prin cumparare de produse (autovehicule) noi prin servicii de leasing financiar (conform art. 188, alin 1, lit ?a? din OUG34/06, a caror valoare cumulata safie de cel putin 245.500, 00 lei, pentru a fi calificat ofertantul va prezenta unul sau mai multe documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa confirme furnizarea de produse (prin leasing financiar) , a caror valoare cumulate sa fie de cel putin 245.500, 00 lei. Cursul de conversie leu/alta valuta se va raporta pentru calculul nivelului minim impus si moneda de schimb la cursul mediu anual prezentat de catre BCE pentru anii aferenti contractelor prezentate cu titlu de experienta similara. Cerintele de mai sus se considera ca sunt indeplinite, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: ? o lista a principalelor produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea de furnizare de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;? documente justificative din partea beneficiarilor pentru serviciile stipulate mai sus, indiferent de valoarea contractelor. Documentul justificativ vor contine informatiile prevazute la art. 188, alin. 1 lit. ?a?/OUG/34/06 (beneficiari, valoarea, perioda, locul, etc.) Se va prezenta Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii - in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Nu se vor lua in considerare documentatiile prin care se atesta faptul ca ofertantul este in curs de certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 08:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer