Achizitie publica - Achizitie publica pentru executia lucrarilor si achizitie publica pentru procurare si montaj echipament tehnologic pentru proiectul ?Consolidare, reabilitare, extindere Scoala Generala nr.4 Kollo Miklo;s, consolidare, reablitare la Scoala Generala nr.3 Ko
Detaliu pentru invitatia numarul 355176
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355176/28.10.2013
Denumire contract: Achizitie publica pentru executia lucrarilor si achizitie publica pentru procurare si montaj echipament tehnologic pentru proiectul ?Consolidare, reabilitare, extindere Scoala Generala nr.4 Kollo Miklo;s, consolidare, reablitare la Scoala Generala nr.3 Kollo Miklo;s, reabilitarea retelei electrice si reparatii capitale interioare la Scoala Generala Kollo Miklo;s, inclusiv dotarea acestora in sat Ciumani, comuna Ciumani, judetul Harghita.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUMANI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CIUMANI)Cod fiscal: 4367922, Adresa: Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Telefon: 0266351006, Fax: 0266351006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Romania, cod postal: 537050, telefon: +40 266351006, fax: +4 0266351006, persoana de contact: Marton Laszlo; - Szilard
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Romania, cod postal: 537050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica pentru executia lucrarilor si achizitie publica pentru procurare si montaj echipament tehnologic pentru proiectul ?Consolidare, reabilitare, extindere Scoala Generala nr.4 Kollo Miklo;s, consolidare, reablitare la Scoala Generala nr.3 Kollo Miklo;s, reabilitarea retelei electrice si reparatii capitale interioare la Scoala Generala Kollo Miklo;s, inclusiv dotarea acestora in sat Ciumani, comuna Ciumani, judetul Harghita.?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru executia lucrarilor se vor lua in considerare aspectele/cheltuielile prezentate in Caietul de Sarcini si Proiectul tehnic.Lucrarile vizeaza consolidarea, reabilitarea si extinderea a trei scoli din Comuna Ciumani, si anume Scoala Generala nr. 4 Kollo Miklos, Scoala Generala nr. 3 Kollo Miklos si Scoala Generala Kollo Miklos.Valoarea estimata a contractului de lucrari, inclusiv diverse si neprevazute, fiind de 2.609.906, 78, 00 Lei, fara TVA din care un procent de4, 2066567 % reprezinta cheltuielile diverse si neprevazute in suma de 105.357, 78 lei, astfel valoarea estimata fara diverse si neprevazute reprezintand suma de 2.504.549, 00 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 609, 906.78 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2%din valoarea estimata fara diverse si neprevazute, respectiv50.090, 98 LEI.Valabilitate: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.In cazul constituirii garantiei de participare in alta moneda decat lei, se va lua curs de referinta cursul BNR de la data publicarii invita?iei de participare.1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform Formularului 10;2.Virament bancar in contul RO13TREZ3535004XXX001318 Trezoreria Gheorgheni cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;Scrisoarea de garantie bancara trebuie1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata6. riscul contestatiei, potrivit art. 278 indice 1lit. b) din OUG 34/2006:6.284, 54 Lei, fara TVA
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006.Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularulnr. 1.2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, dincare sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , dincare sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a certificatelor nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG 925/2006, astfel vor deveni aplicabile prevederile art. 9 alin. 3 din Ordinul ANRMAP 509/2011.Certificatul se va prezenta pentru sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Marton Laszlo;-Szilard- Primar, responsabil proiectJanosi- Borosos Attila- Viceprimar, responsabil tehnic al proiectuluiSimon Ibolya- contabila, responsabil financiar al proiectuluiBalogh Zita- SecretarKollo Hunor - referent de specialitate / presedintele comisiei de evaluareKollo Orsolya - referent de specialitate / membruBorsos Anna-Maria - referent / membruBaroti Levente - referent / membru supleantMadarasz Zsombor - Janos - referent / membru supleantPersoanelecare aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Bartalis Beata- consilier local, Bege Csaba ? consilier local, Benedek Arpad ? consilier local, Kedves ? Tamas Antal- consilier local, Korpos Levente ? consilier local, Kollo Gabor- consilier local, Mogyoros Laszlo- consilier local, Orban Vilmos ? consilier local, Szekely Almos ? Szilveszter ? consilier local, Szekely Levente- consilier local, Vaszi Miklos- consilier local, Zrinyi Eniko- Erika- consilier local4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura.In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit. Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul.In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantilor in cauza, inainte de atribuirea contractului.Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire.Operatoriieconomici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, care sa prezinte date actuale/reale la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 aniPrezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani cu valori, durata de executie, beneficiar.Prezentarea a minin 1 ? maxim 2 contracte avand ca obiect executie de lucrari de constructii civile in valoare cumulata de MINIM2.504.549, 00 lei, calculat la valoarea estimata fara diverse si neprevazute, pentru calculul echivalentei valorii contractelor similare exprimata in alta moneda decat lei, se va aplica cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Toate contr vor fi insotite de: - Certificari din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executarii lucrarilor, precum si daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsitsau- PV de receptie la terminarea lucrarilor, semnat si stampilat.(prevederile art. 14 din Ordinul ANRMAP 509/2011 sunt aplicabile)Pentru fiecare contract de experienta similara se va prezenta un Formular nr. 20, completat distinct.Operatorii ec. nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in l. romana.Important: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse., Informatii privind capacitatea profesionalaDeclaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin personalul de specialitate prevazut in prezenta documentatie, angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut, necesar pentru indeplinirea contractului.Operatorul economic trebuie sa dispuna de un nivel minim de personal de specialitate si auxiliar pentru executia lucrarilor corespunzator tipului de lucrare, astfel incat sa permita realizarea lucrarilor la un nivel de calitate ridicat si in timp optim.Important: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare post vor fi respinse., Personal cheie: a).1 manager de proiect , cu studii superioare, Calitatea de manager de proiect se va dovedi prin certificare CNFPA sau echivalentul acestuia.b). 1 sef santier, studii superioare tehnice avand specializarea de Constructii Civile, Industriale si Agricole.Pentru personalul cheie de la pct. a) si b) se va prezenta contr individ. de munca si/sau contractele de prest serv si/sau doc obtinere angajament de participare, diplome privind specializarea, AUTORIZATII/CERTIFICATE DE ATESTARE PROF. SI LEGITIMATIILE AFLATE IN TERMEN DE VALABILITATE LA DATA LIMITA A DEPUNERII OFERTELOR, dupa caz, CV in format EUROPASS prin care sa probeze experienta in domeniu, declaratie de disponibilitate.c). 1 responsabil tehnic cu executia, atestat de catre MDRT (Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului, Inspectoratul de Stat in Constructii) ca RTE. Se va prezenta CERTIFICATUL DE ATESTARE PROFESIONALA AFLAT IN TERMEN DE VALABILITATE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.d). 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate. Va prezenta contractulindivid. de munca si/sau contractele de prest serv si/sau doc obtinere angajament de participare, diplome privind specializarea, dupa caz, CV in care sa probeze experienta in domeniu, declaratie de disponibilitate., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf. art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.Nota: In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus., Informatii privind asociereaOp ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prez acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urm: -asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de exec integrala a contr, la termen si in conditiile asumate prin acesta-nominalizarea liderului asoc, a membrilor asoc, impreuna cu datele de identificare ale acestora-comunicarile dintre AC si membrii asoc cu privire la desf procedurii de atribuire se vor face cu liderul asoc-in cazul in care oferta asoc este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contr de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asoc-partile din contr care urm sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Ofertele depuse in asociere tb sa indeplineasca urm cerinte : -sa cuprinda toate info solicitate de la fiecare partener precum si partile de lucrari exec de fiecare.-sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului. Standarde de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalentCertificat privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de management al calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.b) In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de management al calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalentCertificat privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de protectie a mediului nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.b) In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de protectie a mediului vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie acordata lucrarilor
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 15:47