Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Achizitie publica pentru realizarea lucrarilor de executie, procurare si montaj echipamente tehnologice respectiv procurarea dotarilor necesare pentru parcul industrial? Municipiul Sfantu Gheorghe, Judetul Covasna.


Detaliu pentru invitatia numarul 347496
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe
Numar invitatie: 347496/28.05.2013
Denumire contract: ?Achizitie publica pentru realizarea lucrarilor de executie, procurare si montaj echipamente tehnologice respectiv procurarea dotarilor necesare pentru parcul industrial? Municipiul Sfantu Gheorghe, Judetul Covasna.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 267316902, Fax: +40 267316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316901, persoana de contact: Balint Reka
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante (Primaria Mun. Sf. Gheorghe) str.1 Decembrie 1918, nr.2, Biroul nr.38
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Achizitie publica pentru realizarea lucrarilor de executie, procurare si montaj echipamente tehnologice respectiv procurarea dotarilor necesare pentru parcul industrial? Municipiul Sfantu Gheorghe, Judetul Covasna.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentruexecutarea lucrarii se vor lua in considerare aspectele/cheltuielile prezentate in Caietul de Sarcini si in Proiect Tehnic.Lucrarile vizeaza executia, procurarea, montarea echipamentelor tehnologice si procurarea dotarilor necesare pentru efectuarea decontaminarii sitului poluat, respectiv realizarea parcul industrial in municipiul Sfantu Gheorghe.Conform bugetului cheltuielile diverse si neprevazute sunt de 1.599.742, 61 lei, cu resp art .29 alin. (2) ind. (1) OUG 34/2006 care se adauga la valoarea estimata efectiva de 16.523.528, 70 RON,
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 123, 271.31 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 330.470 lei Valabilitate: 90 de zile de la data limita depunere a ofertelor In cazul constituirii garantiei de participare in euro se va lua curs de referinta cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare. 1.un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o soc. bancara/de o soc. de asigurari conform formularului 10; 2.OP in contul RO51TREZ2565006XXX000146 Trezoreria Sfantu Gheorghe Scrisoarea de garantie bancara trebuie 1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta 2.sa faca referire expresa la denumirea procedurii organizata de aut. contr. si sa contina in clar denumirea acesteia 3.sa contina valoarea garantiei solicitate prin documentatia de atribuire 4.sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita solicitata prin documentatia de atribuire 5.sa contina parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata 6. sa contina riscul contestatiei cf. Art. 278 indice 1, se va retine suma de 9.212, 35 lei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual si este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie - prin scrisoare de garantie din partea unei banci sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract. sau - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. Autoritatea contractanta va elibera/ restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006. In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de buna executie prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 1. 2.Declaratie privind neincadrarea in art. 181 - Completarea si prezentarea Formularului nr. 2 Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autoritatile Publice Locale , care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.3.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 17. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Primar ? Antal Arpad Andras Viceprimar ? Sztakics Eva-Judit, Tischler Ferenc , Comisia de evaluare: Sztakics Eva-Judit, Balint Reka, Gyorfi Laszlo, Baki Eva, Baksai Edit4.Se va completa Formularul nr. 13 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.5.Se va completa Formularul nr. 12 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura In cazul unei oferte comune, situatia personala si capacitatea de exercitare trebuie dovedite de fiecare dintre asociati in parte, iar cerintele privind situatia economico-financiara si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul, mai putin cerintele care vizeaza atributii in executarea viitorului contract, care trebuie indeplinite de acela dintre asociati, care, conform acordului de asociere a fost nominalizat pentru executarea respectivelor atributii. Cerinta 1: Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului.Certificatul se poate depune si in copie conform cu originalul. In cazul depunerii documentelor in copie simpla autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica conformitatea cu originalul/copia legalizata, printr-o solicitare adresata ulterior ofertantului clasat pe primul loc, inainte de atribuirea contractului. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa ca domeniile de activitate ale ofertantului corespund cu obiectivul procedurii de atribuire. In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza. Operatorii economici nerezidenti: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, , din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta 2: Ofertantul trebuie sa detina- Autorizatie ANRE pentru executarea lucrarilor in domeniul energiei electrice (conform Ordin Presedinte ANRE nr.24/2007)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant si declararea cifrei de afaceri. Prezentarea cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa prezinte o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de cel putin 33.047.057 lei. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani Prezentarea a minin 1 ? maxim 2 contracte avand ca obiect executie de lucrari de constructii care sa aiba ca obiect constructii civile in valoare cumulata de minim 16.523.528, 65 lei fara TVA. Documentele prezentate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei trebuie sa cuprinda informatiile prevazute la art 188, alin 3, lit a din OUG 34/2006: certificari de buna executie (cuprinzand beneficiari, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit). Operatorii ec. nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in l. romana. Pentru fiecare contract de experienta similara se va prezenta un Formular nr.20, completat distinct., Informatii privind capacitatea tehnica Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele, utilajele, instalatii, mijloace de transport pe care acesta le mentioneaza in cadrul Propunerii Tehnnice ca fiind utilizate pentru executia lucrarilor.Cerinte minime- Buldoexcavator cu picon ? 2 buc- Excavator pe senile/pneuri echipat pentru lucrari de demolare- 1 buc- Basculant ? 3 buc- Cilindru compactor - 1 buc- Autogreder - 1 buc- Autobetoniera - 2 buc- Buldozer - 1 buc- Incarcator frontal - 1 buc- Linie de asternare asfalt formata din: - Repartizor asfalt ? 1 buc- Cilindru compactor 1 buc- Autogudronator ? 1 buc- Statie de betoane (capacitatea acestuia trebuie sa fie corelata cu cantitatea de beton solicitat prin PT si DE) ? 1 buc- Statie de preparare mixturi asfaltice (capacitatea acestuia trebuie sa fie corelata cu cantitatea de asfalt solicitat prin PT si DE) -1 bucOp.ec trebuie sa prezinte acte de proprietate sau contracte/ conventii/ acorduri de inchiriere / acorduri de angajamente/ orice alt document emis de catre un tert, la data limita de depunere a ofertelor, pentru dovada dispunerii utilajelor, instalatiilor si echipamentelor ce vor fi angajate in exec lucr., Informatii privind capacitatea profesionalaDeclaratia privind pers responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.Ofertantul tr sa faca dovada ca dispune de cel putin pers de specialitate prevazut in prezenta documentatie, angajat sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut, necesar pentru indeplinirea contractului.Doc prezentate pentru pers propus pentru realizarea contractului tr sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Important: Se vor nominaliza pers diferite pentru fiecare post, Personal cheie: 1 manager de proiect -Studii superioare, Certificat de absolvire curs manager de proiect acreditat CNFPA sau echivalent;1 ?ef ?antier -inginer cu studii tehnice superioare specializarea de construc?ii civile, industriale ?i agricole1 responsabil tehnic cu executia (RTE)- atestat valabil tehnico-profesional pentru domeniul I constructii civile, industriale si agrozootehnice;
-1 responsabil cu controlul tehnic de calitate- 1 inginer electrician atestat ANRE- 1 inginer instalatii cu studii superioare avand specializarea de inginer instalatii- 1 expert in ingineria mediului - studii universitare in stiinta mediului, ingineria mediului, chimie, ecologie sau similar, cu experienta profesionala specifica: Participarea in cel putin 1 proiect, in domeniul protectiei mediului (de exemplu in domeniul reabilitarii siturilor poluate / constructie depozit de deseuri / inchidere depozite de deseuri) corelat cu atribu?iile care privesc domeniul decontaminarii solului, potrivit Fazei A a proiectului.Se vor prezenta: -contr individ. de munca si/sau contractele de prest serv si/sau doc obtinere angajament de participare-diplome privind specializarea-autorizatii/certificate de atestare prof. si legitimatiile aflate in termen de valab. la data limita a depunerii ofertelor, dupa caz.- CV- Declaratie de disponibilitate, Angajamentul ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei., Informatii privind asociereaOp ec au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prez acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urm: -asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de exec integrala a contr, la termen si in conditiile asumate prin acesta-nominalizarea liderului asoc, a membrilor asoc, impreuna cu datele de identificare ale acestora-comunicarile dintre AC si membrii asoc cu privire la desf procedurii de atribuire se vor face cu liderul asoc-in cazul in care oferta asoc este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contr de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asoc-partile din contr care urm sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Ofertele depuse in asociere tb sa indeplineasca urm cerinte : -sa cuprinda toate info solicitate de la fiecare partener precum si partile de lucrari exec de fiecare.-sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii., Informatii privind subcontractantiiLista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conf. art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor. Standarde de management al calitatii ? ISO 9001 sau echivalent Certificat privind sistemul de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data limita de depunere a ofertelor. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de management al calitatii nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. b) In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de management al calitatii vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere., Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalentCertificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente aflate in termen de valabilitate la data LIMITA a depunerii ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene), in domeniul contractului, insotit de dovada din care sa reiasa valabilitatea certificatului la data LIMITA de depunere a ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Nota: a) Pentru demostrarea indeplinirii cerintelor privind standardele de protectie a mediului nu se accepta prezentarea de documente din care sa rezulte ca operatorul economic este in curs de certificare, decat in cazul in care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.b) In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de protectie a mediului vor trebui sa fie indeplinite de toti membrii asocierii, in conformitate cu natura partii de contract pe care o vor indeplini conform acordului de asociere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer