Achizitie publica - Achizitie publica platforma de copturit pe pneuri pentru sucursala Salina Slanic
Detaliu pentru invitatia numarul 353850
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353850/18.09.2013
Denumire contract: Achizitie publica platforma de copturit pe pneuri pentru sucursala Salina Slanic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala a Sarii - SACod fiscal: RO1590430, Adresa: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213178981, Fax: +40 213178980
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei 220, Sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010099, telefon: +40 213178981, fax: +40 213178980, persoana de contact: Anamaria Nastase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Slanic , str. Cuza Voda , nr. 22 , Jud. Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (extractia si prelucrarea sarii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica platforma de copturit pe pneuri pentru sucursala Salina Slanic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 1 bucata platforma de copturit pe pneuri conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 425, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare - 8500 leiPentru echivalenta in alta valuta se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR din ?a zecea zi inainte de data limita de depunere a ofertei".- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor, perioada egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Perioada de valabilitate este 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: conform art.86 din H.G 925/2006. Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute de legislatia in vigoare.Garantia pentru participare se poate constitui astfel: ?prin ordin de plata in contul RO13RNCB0210011841410001 deschis laBCR Slanic, sau?printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formularul anexat nr. 6) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare conform art.278^1, alin.(1) din OUG. 34/2006.Garantia de participarese elibereaza conform art. 88 din HG925/2006.(Formular nr. 30).In cazul in care Ofertantul estereprezentat de o Asociere de operatori economici, este obligatorie completarea in continutulgarantiei de participare la sectiunea ?ofertant ? denumire/numele? a numelui Asocierii cu nominalizarea tuturor membrilor Asocierii in conformitate cu Acordul de Asociere.Neprezentarea pana la ora si data deschiderii ofertelor a dovezii constituirii garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, ca fiind inacceptabila, conform art. 33 alin. (3) si art. 36 alin. (1) dinHG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara TVA. IMM vor constitui doar 50% din valoarea garantiei de buna executie.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la procedura cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)Completarea Formularului 10, in originalDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea Formularului 11, in original.Persoanele din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie sau care sunt direct implicate inorganizarea procedurii de achizitie sunt urmatoarele: Director Sucursala ? Soare Liviu;Director Economic ? Miuta Maria;Director Tehnic ? Chipesiu Florinel;Sef Sector Productie ? Oprina Adrian;Sef Atelier Electromecanic ? Belea Anghel;Consilier Juridic ? Draganescu Nicoleta;Inginer Compartiment Achizitii Aprovizionare Contracte ? Dragoi Constantin.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea Formularului 8, in original.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCompletarea Formularului 9, in original.Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Calitatea de participant la proceduraPrezentarea Formularul nr. 13.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original sau copie, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat local. Certificat constatator emis de ONRCdin care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul trebuie sa aiba abilitati sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul deInformatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Certificat de inregistrare in scopuri de TVACertificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma ?copie conform cu originalul?.Nota: Pentru persoane juridice/fizice straine: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract;c. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate ofertantului clasat pe primul loc prezentarea certificatului constatatoar emis de ORC in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.e. Documente care dovedesc forma de inregistrare vor contine datele actuale ale operatorului economic.In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Capacitatea economica si financiara
- In cazul intreprinderilor legate- se vor depune: ? ??Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii??;? ??Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate??;? ??Fisa privind legatura dintre intreprinderi??;Incadrarea in una din cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art.41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernuluinr. 27/2006.Modelele formularelor enumerate se regasesc in Sectiunea ?, Formulare??(12)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experien?a similara in ultimii 3 aniCerinta minima: Tabelul anexat formularului 16A, ??Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani?? trebuie sa contina de la unu pana la 3 contracte, efectuate in ultimii 3 ani.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost facute in conformitate cu obligatiile contractuale.- Ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3 ani( Formular nr. 16 A).Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru efectuarea conversiei altor monede decat euro sau leu se vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala si se vor specifica ratele utilizate in oferta depusa.- Declaratie privind principalele livrari, Acord de asociere ( in cazul in care mai multi operatori economici doresc sa se asocieze in scopul de a depune oferta comuna).In cazul asocierii, toti operatorii implicati vor trebui sa indeplineasca cerintele solicitate la: - Situatia personala;
- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;
- Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala( care sa demonstreze prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului). In acest caz, oferta financiara si oferta tehnica va fi semnata de toti asociatii., Certificarea calitatii produselor livrate.Ofertantii vor prezenta: - Certificatul CE de tip al produsului oferit, emis de catre un organism notificat UE, intocmit conform legislatiei UE in vigoare. ISO 9001/2008Ofertantii vor prezenta certificatul care atesta implementarea sistemului de management al calitatii, corespunzator obiectului procedurii de achizitie. In cazul in care ofertantul nu detine un certificat in acest sens, cerinta exprimata se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente/probe sau dovezi, in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 09:29