Achizitie publica - Achizitie publica rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2013-2014 judetul Botosani
Detaliu pentru invitatia numarul 353668
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353668/12.09.2013
Denumire contract: Achizitie publica rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2013-2014 judetul Botosani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR JUDETEAN BOTOSANICod fiscal: 3372254, Adresa: str. N. IORGA nr. 28, Botosani, Telefon: +40 0231584050, Fax: +40 0231584052
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2013-2014 judetul Botosani
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica rechizite scolare pentru unitatile din invatamantul preuniversitar pentru anul scolar 2013-2014 judetul Botosani
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 393, 157 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul total al garantiei de participare este de 7500 leiGarantia de participare se constituie in conf.cu art.86 si urm.HG 925/2006.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul, forma si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Data de referinta pentru echivalenta garantiei de participare din lei in alta valuta la curs de schimb BNR este cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cont autoritate contractanta: RO14TREZ1165005XXX000230, deschis la Trezoreria mun. Botosani .Cod fiscal autoritate contractanta :3372254 .Completare FORMULAR NR. 2 .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea contractului de furnizare, fara TVA, conform prevederilor art.90 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.Constituirea acesteia, conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, se poate face astfel: (1) a) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Completare FORMULAR NR. 9 .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularului 3;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formularului 4- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Copie conforma cu originalul- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Copie conforma cu originalulNOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.- Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent - Completarea Formularului 14- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006Persoanele cu functie de decizie din cadrul Inspectoratului Scolar Judetean Botosani: - Inspector Scolar General: Mihaela Hunca- Inspector Scolar General Adjunct : Luca Otilia Stela- Contabil Sef : Rodica Rosca- Consilier Juridic: Carmen Stoian- Audit: Adela IordachescuMembrii comisiei de evaluare : Tilica Florentina Carmen, Sandu Otiliea, Siminiceanu Constantin, Gavriluta Paula, Anisie Ionut StefanMembri supleanti: Scripcariu Petronia, Nechifor Rodica Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, copie conform cu originalul din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 500.000 lei fara TVA Declaratie privind cifra de afaceri - completarea Formularului 11 cuinformatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor contracte de furnizare similarein ultimii 3 ani -completarea Formularului 6 Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.09.2013 12:18