Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica servicii de intretinere si reparatii imprimante


Detaliu pentru invitatia numarul 248771
Autoritate contractanta
CASA JUDETEANA DE PENSII IASI
Cod de identificare fiscala: 13590868
Adresa: STR. ANASTASIE PANU NR. 17-19 BL. GHICA VODA, Iasi
Telefon: 0232218540
Fax: 0232410092
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Achizitie publica servicii de intretinere si reparatii imprimante
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 50312000-5 - Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Achizitia publica servicii de intretinere si reparatii imprimante, la cererea beneficiarului
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 22.04.2010 14:52
Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2010 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 17-19, bloc Ghica Voda, nr. 2A-2B
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2010 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, str. Anastasie Panu, nr. 17-19, bloc Ghica Voda, nr. 2A-2B
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 1, 200 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
conform documentatiei de atribuire
documentatia de atribvuire este disponibila in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer