Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica servicii de transport aerian extern ocazional- bilete de avion pe ruta Bucuresti ? Seul ( Korea) si retur .


Detaliu pentru invitatia numarul 326433
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CASA DE CULTURA A STUDENTILOR CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 326433/11.05.2012
Denumire contract: Achizitie publica servicii de transport aerian externocazional- bilete de avionpe rutaBucuresti ? Seul ( Korea)si retur .
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA DE CULTURA A STUDENTILOR CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4349110, Adresa: P-TA LUCIAN BLAGA, NR.1-3, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-598240, Fax: 0264-597457
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se transmit in sistem elctronic SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica servicii de transport aerian externocazional- bilete de avionpe rutaBucuresti ? Seul ( Korea)si retur .
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie publica servicii de transport aerian externocazional- bilete de avionpe rutaBucuresti ? Seul ( Korea)si retur , cu plecare in data de 28.09.2012din Bucuresti cu destinatia aeroportul dinSeul ( Korea) si -intoarcere in data de15.10.2012pentru un numar de 21 persoane , pe unaeroport ( Otopeni sau Baneasa) din Bucuresti.
II.1.6) CPV: 60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- cuantumul garantiei de participare va fi in suma fixa de 1445 lei, va fi valabila pe o perioada de 45 zile de la data limita de depunere a ofertelor conform art.86 alin 1 din HG 925/2006.Contul nostru RO75TREZ2165005XXX006900 deschis la Trezoreria Mun. Cluj- N. (ordin de plata);NOTA: In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM, atunci va beneficia de o reducere de 50% conf. Legii 346/2004 privind IMM-urile.In acest sens ofertantul va depune in oferta sa o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in caregoria IMM conf. Formular nr. 11.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA.Modalitati de constituire: Conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formularul nr. 9 utilizatin cazul scrisorii de garantie bancara);
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitateaconform art. 180 dinOUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cerinta obligatorie : Formularul nr. 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cerinta obligatorie : Formularul nr. 23. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale- in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, semnata si stampilata, din care sa reiasaca ofertantul nu are datorii scadente inluna anterioara celei incare se depun ofertele, cerinta obligatorie .4. Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala, - in original sau copie legalizata. Sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata, cerinta obligatorie .5. Se solicita ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69/1 ? dinOUG 34/2006, cerinta obligatorie .6. Se solicita ? Certificat de participare cu oferta independenta? Formular 10, conform Ord.314/12.10.2010 emis de A.N.R.M.P.cerinta obligatorie.Nota: Autoritatea contractanta nominalizeaza, conf.OUG 34/2006, art.69/1, persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri: Adam Laszlo Lukacs-director-semnarea contractului;Ec.Riti Gina si Ec.Moca Olimpia ? compartiment achizitii publice ?organizare procedura;CocianIoan, Rohian Dorel coordonatori si organizatoriproiect culturale Persoane juridice romane Cerinte obligatorii : -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2012, din care sa rezulte ca are in obiectul de activitate prestarea servicului ofertat ? in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.Persoane juridice straine Cerinte obligatorii: - Certificat emis deautoritatea competenta din tara in care operatorul economic este stabilit, din care sa rezulte forma de inregistrare a acestuia si care este obiectul de activitate ? documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc va trebui sa prezinte autoritatii contractante Certificatul constatator emis de ORC inoriginal sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara : - informatii privind cifra de afaceri : prezentarea Formularului 3din care sa rezulte cifra medie de afaceri dinultimii 3 (trei) ani, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului .In cazul in care ofertantul dovedeste ca este IMM, atunci va beneficia de o reducere de 50%, conform Legii nr.346/2004, privind IMM-urile. Formular 11.Nota: Daca operatorul economic nu are trei ani de la infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la 1 an(cifra de afaceri realizata de la infiintare, impartita la numarul de luni de la infiintare, inmultita cu 12).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnicaCerinta obligatorie : - Lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani ? Formular nr. 4 Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediuluiPentru executanti se solicita: -Certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001 sau echivalent;
-Certificate care atesta implementarea sistemului de mediu ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SISTEM SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.05.2012 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer