Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Achizitie publica servicii hoteliere , de restaurant in vederea organizarii de evenimente v simpozion pentru anul III de implementare


Detaliu pentru invitatia numarul 352819
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul Scolar al Judetului Caras Severin
Numar invitatie: 352819/21.08.2013
Denumire contract: Achizitie publica servicii hoteliere , de restaurant in vedereaorganizarii de evenimente v simpozion pentru anul III de implementare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul Scolar al Judetului Caras SeverinCod fiscal: 3228780, Adresa: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Telefon: +40 0255214231, Fax: +40 0255216042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Ateneului nr.1 Resita Jud. Caras Severin, Resita, Romania, cod postal: 320112, telefon: +40 0255214231, fax: +40 0255216042, persoana de contact: Kristina Crisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: InspectoratulScolar Judetean Caras Severin, str.Ateneului nr.1 , Resita , Judetul Caras Severin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Achizitie publica servicii hoteliere , de restaurant in vedereaorganizarii de evenimente v simpozion pentru anul III de implementare
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Sunt necesare urmatoarele servicii : cazarea 2 nopti in hotel , cu mic dejun inclus pentru 100 persoane , 3 masa de pranz pentru 100 persoane , 2 masa de seara pentru 100 persoane , 4 coffe break pentru 100 persoane , sala pentru organizare simpozion cu capacitatea min 100 persoane , 3 sali cu capacitatea min / sala 35 persoane
II.1.6) CPV: 55000000-0 - Servicii hoteliere, de restaurant si de vanzare cu amanuntul (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 24, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :240 lei ; perioada de valabilitate 60 zile ;Se constituie prin virament bancar in contul : RO07TREZ181501401X003353 deschis la Trezoreria Resita ptr.Inspectoratul Scolar Judetean Caras Severin , cod fiscal 3228780 ; scrisoare de garantie bancara , se utilizeaza formularul 4 -se prezinta in original , valabilitate 60- zile ; depunere in numerar la caseria unitatii ; instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ; ptr. operatorii incadrati in categ. IMMM-cuantumul acesteia este de 50% din suma , daca exista declaratie pe proprie raspundere
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34 /2006 -declaratie completata conform formular 12A ;2.Declaratie privind neincadrarea IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN oug 34 / 2006 -declaratie completata conform formular 12B. ;3.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta -se completeaza formularul anexa 5 ;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34 /2006-se completeaza formularul 8.Persoane cu functii de decizie privind licitatiile : Paul Mihai Susoi , Manda Gheorghe , Crisan Kristina , Ghiocel Ioan , Rodica Podina , Grebeldinger Daniel. ;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale , care sa prezinte situatia obligatiilor scadente fata de bugetul local , in luna anterioara celei in care se cdepun ofertele , din care sa reiasa ca nu exista datorii -original sau copie conforma cu originalul Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie lizibila certificata conform cu originalul , semnata si stampilata -ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind situatia economico-financiaraprivind cifra de afaceri globalaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ofertantulva furniza informatii privindcapacitatea tehnica-se va depunedeclkaratiaprivind lista principalelorserviciiefectuatein ultimii 3 ani ofertantulfurnizeazainformatii privindclasificarea turisticaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.09.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.09.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane - POSDRU
Data expedierii prezentei invitatii: 19.08.2013 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer